Mitä mieltä miehestä, jolla on punttisarja, punnerruspenkki, kyykkyteline, PS1-5 sekä 75" TV olkkarissa?
Kommentit (91)
Ensimmäinen ajatus on että onneksi mun ei tarvitse seurustella sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Olen aika sosiaalinen ihminen, joten halua(isi)n, että kotona olisi mahd. vähän elektronisia laitteita ynnä muita, jotta kotona voi viettää laatuaikaa kahdestaan ilman pleikkareita ynnä muita. Jos niitä on liikaa, näivettyy parisuhde alta aikayksikön, koska ei osata tehdä mitään ilman kädessä olevaa laitetta.
Minä tässä tarkastelen juuri yrttejä. Saa sitten kokata hyvää .. holi basilia nousee.. kaikkea hywää tänään ..
Sincc
Varakas ukkomies kellariluolassa. Pari avioeroon takana, tunnustettuja muksuja 2x2 ja väitetty toinen mokoma. Koulut jäi kesken. Bemari pihassa. Käsityöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kolahda ainakaan minuun. Pleikkaripelejä pelaavat miehet ovat todella huonoja sosiaalisilta taidoiltaan.
Hämmentävä väite, koska kavereistani nuo pleikkaria pelaavat ovat niitä kaikista taitavimpia sosiaalisilta taidoiltaan, joilla riittää kavereita ja vientiä.
Ok, itsellä eri kokemukset. And that's fine, jokaisen meidän tuttavapiiri on erilainen :)
- Tuo kenelle vastasit
Minua ottaisi päähän, kun en pääsisi varmaan ikinä sisustamaan mieleni mukaan pienillä söpöillä yksityiskohdilla&pikkuesineillä tätä olohuonetta.
Aika riskaabelin kuuloista pitää viihde-elektroniikka kuntoiluvehkeiden lähellä
Luultavasti kyseessä on poikamies, mutta tilanteeseensa tyytyväinen. Hienoa, että on myös miehiä jotka rakentavat oman elämänsä ja uskaltavat sisustaa niinkuin tykkää, eivätkä kitise palstalla naisen puutetta. Parisuhdemielessä kuulostaa aika haastavalta, enkä tuommoisesta "äijämäisyydestä" yleensä kiinnostu.
Minulla on kyykkyteline keittiössä, voi siinä penkkiäkin tehdä. Muijan pöytä ei keittiöön enää kunnolla mahtunut koska tarvitsen ympärille tilaa, joten vein sen varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kolahda ainakaan minuun. Pleikkaripelejä pelaavat miehet ovat todella huonoja sosiaalisilta taidoiltaan.
Näin on, kyllä tosimiehellä pitää olla Xbox eikä Pleikkari.
On minullakin kotona nuo samat ja olen silti ihan sivistynyt ihminen. Noiden lisäksi minulla on mm. iso ja täysi kirjahylly. Ihminen voi sekä lukea ja olla sivistynyt, että treenata lihaksiaan ja pelata pleikkaa.
Anna kun arvaan - kaikki nuo romut mutta ei yhtään kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelaa tietokoneella. Jos haluan pelata konsolipelejä niin emuloin ne tietokoneelle.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan - kaikki nuo romut mutta ei yhtään kirjaa?
Kirjat on pdf:nä, ei niitä kukaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelaa tietokoneella. Jos haluan pelata konsolipelejä niin emuloin ne tietokoneelle.
Juuri näin. PC Master Race FTW!
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kyseessä on poikamies, mutta tilanteeseensa tyytyväinen. Hienoa, että on myös miehiä jotka rakentavat oman elämänsä ja uskaltavat sisustaa niinkuin tykkää, eivätkä kitise palstalla naisen puutetta. Parisuhdemielessä kuulostaa aika haastavalta, enkä tuommoisesta "äijämäisyydestä" yleensä kiinnostu.
Itsellä ei tule mieleen äijämäisyys, vaan pinnallisuus: kaikki aika menee vaan pullistellessa lihaksia peilin edessä ja sitten puhuessa jtn tyhjyyksiä netti"kavereiden" kanssa. Ei jatkoon!
Sitä mieltä että mies taitaa tykätä punttien nostelusta ja konsolipelaamisesta. Muuta en tuolla perusteella osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikamies
Ja sellaisena pysyy
Naisiin tunnetusti vetoaa lihaksikas kroppa, joten punttia vääntävä mies pysyy poikamiehenä & naisen logiikan
Ihan sama. Siinähän on.