Mitä mieltä miehestä, jolla on punttisarja, punnerruspenkki, kyykkyteline, PS1-5 sekä 75" TV olkkarissa?
Kommentit (91)
Eikö ole varaa ostaa seksinukkea?
Köyhä mies.
Sitä mieltä, että missäs se mun sohva on, jolla mä voin vetää sidukkaa ja sipsiä Netflixiä katsoen?
No on mullakin yksiö, mutta en mä tänne mitään kuntosalia perustaisi.
Henkinen maailma on niin kaukana omastani ettei jatkoon. Muutenhan toki jokainen voi sisustaa kotinsa miten haluaa.
Jääkaapin kaljoille tulee olla olkkarissa.
Sincc
Olen itse katsellut, että sellaisia minijääkaappeja mihin sopii hyvin kaljat. Oikein siihen tarkoitettuja myytiin jo 15 wuotta sitten ..
Nyt ei näy missään ..
olinko taas tulewaisuudessa ?
Sincc
Siinä oli oma plaari mihin sopi ceissi. Sekä paikkoja tölkeille. Viinipullotelinekin ovessa jne ..
Sincc
Oikein suunniteltu juomien säilytykseen oli .. voi kait noihin viinipullotelineisiin laittaa cokistakin yms. virvokkeita ..
Ei jatkoon. Olen aika sosiaalinen ihminen, joten halua(isi)n, että kotona olisi mahd. vähän elektronisia laitteita ynnä muita, jotta kotona voi viettää laatuaikaa kahdestaan ilman pleikkareita ynnä muita. Jos niitä on liikaa, näivettyy parisuhde alta aikayksikön, koska ei osata tehdä mitään ilman kädessä olevaa laitetta.
Olen myös nähnyt sellaisen kaapin missä on "nopea" jäähdytys.
Kaappi siis menee mahd. kylmäksi aluksi kun sinne laitat sen lämpösen ceissin jne.. se jäähdyttää ne nopiaan.. Liekkö pakkaselle asti.
Sincc
Nää taitaa kaik olla wasta tulossa ..
Vierailija kirjoitti:
Ei kolahda ainakaan minuun. Pleikkaripelejä pelaavat miehet ovat todella huonoja sosiaalisilta taidoiltaan.
Hämmentävä väite, koska kavereistani nuo pleikkaria pelaavat ovat niitä kaikista taitavimpia sosiaalisilta taidoiltaan, joilla riittää kavereita ja vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Poikamies
Ja sellaisena pysyy
Nuorena haksahdin moiseen- paljastui täysin keskenkasvuiseksi ihmiseksi. Narsisti, vastuuton, väkivaltainen, valehtelija.. Oli kymmenen vuoden ikäero ja olin silti lopulta suhteessa se ' aikuinen'-silloista arviointikykyäni lukuunottamatta mitä miehiin tulee. Elämä opettaa..
Tehnyt asunnostaan miesluolan. Onko siinä mitään väärää?