Olen masentunut
Kun elämä ei koskaan mene eteenpäin, vaan joudun aina olemaan kotona. T. Ammattivalittaja
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se mieskin nyt sen verran tajuaa, ettet sinä sairaana voi asua jossain skuttassa, jos et pääse liikkumaan ..
Sincc
En mä nyt asu kuin 3km päässä tän pikkukaupungin keskustasta. Ap
Wai niin.
Sincc
Sitäkö ei pääse kävellen ?
En pääse kun en pysy huimauksen takia pystyssä. Ap
Kevyet sähköajoneuvot ovat hieman sähkömopoa köykäisempiä laitteita. Niiden nopeus on rajoitettu enintään 25 kilometriin tunnissa ja moottorin tehon ei tule ylittää 1 kilowattia.
Kevyt sähköajoneuvo vastaa liikennesäännöiltään polkupyörää, joten ajokorttia sen käyttöön ei tarvita. Alle 12-vuotias saa ajaa kevyellä sähköajoneuvolla jalkakäytävällä. Jalkakäytävällä saa ajaa myös kevyellä sähköajoneuvolla kävelynopeudella, jos se on itsestään pystyssä pysyvä.
Kolmatta sähköajoneuvotyyppiä vastaavat jalankulkua avustavat tai korvaavat laitteet, joiden enimmäisnopeus on korkeintaan 15 kilometriä tunnissa. Näitä edustavat esimerkiksi ikäihmisten suosimat kolme- tai neljäpyöräiset "sähkömopot". Nimestään huolimatta niitä ei tarvitse rekisteröidä eikä niiden kuljettamiseen tarvita ajokorttia.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se mieskin nyt sen verran tajuaa, ettet sinä sairaana voi asua jossain skuttassa, jos et pääse liikkumaan ..
Sincc
En mä nyt asu kuin 3km päässä tän pikkukaupungin keskustasta. Ap
Wai niin.
Sincc
Sitäkö ei pääse kävellen ?
En pääse kun en pysy huimauksen takia pystyssä. Ap
Sitten ostat tuon kevyt"mopon".
Sincc
Voit istuskella kyydissä .. ja ajella hiljaa. Menee se silti nopeammin kuin kävelyvauhtia.
Ja MUISTA. Mies tietenkin laittaa vastaan kun asiaa ehdotat.
Mutta sinä käytät pitkäjännitteisyyttä ja olet valmistautunut !
Sanot miehelle, että TÄMÄ ON SAATAVA. Et pysty muuten liikkumaan !
Sincc
Mutta suosuttelu on taitolaji. Älä puske liikaa kimppuun, jätä miehelle aikaa miettiä asiaa muutama päiwä.
Mutta jätä lopuksi tieto siitä, että ilman laitetta et pääse liikkumaan. Se tarvitaan.
Minulla masennus alkoi tarkalleen toukokuussa 2018. Oli kamalan kuuma kevät ja sitä seurasi vielä kuumempi kesä. Tosin ei se tullut ihan puun takaa vaan olin jo sitä ennen allapäin kauan.
Jämähdin sohvalle tuulettimen viereen märkä pyyhe harteilla. Olen edelleen siinä sohvan nurkassa ja kaupassakäyntikin (saatika suihkuun meno) ottaa koville. En halua, että kukaan käy tai soittaa. Korona olikin sen takia hyvä asia minulle.
Olen aina ollut alakuloinen kevään lähestyessä, mutta nyt olen pudonnut mustaan aukkoon ja tuntuu, että ylöspääsyä ei ole. Vaikka olen syntynyt keskikesällä niin tykkään kuitenkin eniten syksystä ja talvesta. Huhtikuu varsinkin on kuukausista julmin.
No sama.. haluaisin töitä ja haluaisin ostaa lemmikkejä ja mies ei haluaisi.. masentaa.
Mies taas kiukuttelee, niin sekin masentaa. Ei haluaisi tehdä firman kirjallisia hommia ja niistä aina kiukuttelee. Menee moni päivä paskaksi miehen takia. Sitten pitää vielä lasta patistaa lukemaan kokeeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä maalla ei voi käydä ulkona, rakentaa pihasta sellaisen jossa voit käydä joka päivä oleskelemassa. Ei se kaupunki mikään paratiisi ole. Olen asunut kummassakin ja maalla tuli enemmän ulkoiltua. Kaupunki kiehtoo hetken mutta äkkiä siihen kyllästyy
Kyllä mä kesäisin ulkoilenkin ja olen pihalla. Ja talvisin teen lapsen kanssa lumiukkoja yms. Kaupungissa vaan näkisi muita ihmisiä ja elämää. Ap
Kaupungissa on ihan kivaa yleensä mutta kun on rajoituksia niin ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Mies taas kiukuttelee, niin sekin masentaa. Ei haluaisi tehdä firman kirjallisia hommia ja niistä aina kiukuttelee. Menee moni päivä paskaksi miehen takia. Sitten pitää vielä lasta patistaa lukemaan kokeeseen. Ap
Munkaan mies ei osaa piristää vaan kiukutella vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolison kanssa pitäisi olla mukava elämä.
En katselisi kiukuttelevaa miestä. Kiukuttelun ymmärtää lapsilla, mutta ei aikuisella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katselisi kiukuttelevaa miestä. Kiukuttelun ymmärtää lapsilla, mutta ei aikuisella miehellä.
Jos täällä ihmiset puhuu totta niin aika moni asuu miesvauvan kanssa. Ukot kiukuttelee ja syövät lasten vanukkaat. Syövät myös jääkaapista kaiken, mitä siellä on. Jopa seuraavalle päivälle ruuan valmistukseen tarkoitetut ainekset.
Jos on nakkipaketti ja siitä on tarkoitus tehdä vaikka keitto tai kastike niin se menee ahmattiukon mahaan. Sitten nainen lähtee taas kauppaan hakemaan uusia tarpeita ruuanvalmistukseen.
Laittaisi edes sen miehen hakemaan niitä vaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katselisi kiukuttelevaa miestä. Kiukuttelun ymmärtää lapsilla, mutta ei aikuisella miehellä.Jos täällä ihmiset puhuu totta niin aika moni asuu miesvauvan kanssa. Ukot kiukuttelee ja syövät lasten vanukkaat. Syövät myös jääkaapista kaiken, mitä siellä on. Jopa seuraavalle päivälle ruuan valmistukseen tarkoitetut ainekset.
Jos on nakkipaketti ja siitä on tarkoitus tehdä vaikka keitto tai kastike niin se menee ahmattiukon mahaan. Sitten nainen lähtee taas kauppaan hakemaan uusia tarpeita ruuanvalmistukseen.
Laittaisi edes sen miehen hakemaan niitä vaan ei.
Onkohan nytkin moni mamma huolissaan, että mitä ruokaa tekevät huomenna?
Jos menevät nukkumaan ennen suursyömäriukkoaan ja pelkäävät ruokien katoavan hänen pohjattomaan mahaansa niin suosittelen:
https://securtech.com/resize/Shared/Images/Product/Refrigerator-Lock/Re…
Tai sitten lukollinen laatikko jääkaappiin:
https://i5.walmartimages.com/asr/e284d17b-1345-4031-8cda-0d8022961b6f_1…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katselisi kiukuttelevaa miestä. Kiukuttelun ymmärtää lapsilla, mutta ei aikuisella miehellä.Jos täällä ihmiset puhuu totta niin aika moni asuu miesvauvan kanssa. Ukot kiukuttelee ja syövät lasten vanukkaat. Syövät myös jääkaapista kaiken, mitä siellä on. Jopa seuraavalle päivälle ruuan valmistukseen tarkoitetut ainekset.
Laittaisi edes sen miehen hakemaan niitä vaan ei.Onkohan nytkin moni mamma huolissaan, että mitä ruokaa tekevät huomenna?
Jos menevät nukkumaan ennen suursyömäriukkoaan ja pelkäävät ruokien katoavan hänen pohjattomaan mahaansa niin suosittelen:
https://securtech.com/resize/Shared/Images/Product/Refrigerator-Lock/Re…
Tai sitten lukollinen laatikko jääkaappiin:
https://i5.walmartimages.com/asr/e284d17b-1345-4031-8cda-0d8022961b6f_1…
LUKITKAA mammat jääkaappinne,
että on aamulla antaa lapsille aamupalaa.
Osta sähkövehje millä ajelet sinne.
Sincc
Net ei vaadi ajokorttia.