Parisuhde on helpompaa kuin kuvittelin.
On paljon niitä jotka paasaavat että parempi olla sinkku kun saa mennä ja tehdä mitä haluaa ja vaikka mitä muuta sinkkuuden hyviä puolia. Olen parisuhteessa eikä minulta ole riistetty mitään vapauksia.
Toisekseen en ollut ajatellut kuinka ihanaa on jakaa toisen kanssa elämää. Olin jotenkin niin tottunut elämään yksin että en osannut ajatella mitä on jakaa elämää toisen kanssa, en siis hakenut parisuhdetta parisuhteen vuoksi, mutta kun tapasin mieheni niin hänen luonteensa ja persoonallisuutensa herättivät minussa mielenkiinnon.
En sano että meidän suhde on mennyt täysin ilman mitään haasteita tai väärinymmärryksiä, on niitä ollut, mut kun ne on selvitetty niin on meidän suhde tullut vahvemmaksi.
Seksi muiden kanssa on se, mitä kaikkein vähiten osaan edes kuvitella kaipaavani. Olin ollut sinkkuna pitkiä jaksoja ennen nykyisen puolisoni tapaamista ja ehtinyt kyllä saada enemmän kuin oman mittani täyteen yhden yön jutuista ja erilaisista hoitosuhteista. On ihanaa, kun ei tarvitse murehtia ehkäisystä ja voi turvallisesti tehdä ja kokeilla yhtä sun toista.
Ja meidän parisuhteessa saa kyllä mennä ja tehdä ja matkustella ja mitä tahansa. Ainoastaan läheisyyden ja seksin varaamme vain toisillemme.