Puhutaan sipseistä. Risoo, kun en ostanut niitä itselleni tänään. Lempisipsisi?
Kommentit (62)
soijarouhetta ja herbamarea.
sipsit ovat epäterveellisiä
Tavallisista olen tykännyt, kunhan ne ei ole yhtään ruskeita eli ylipaistuneita.
Muutaman kerran olen syönyt myös grillimaustettuja...
Lapsena tykkäsin niistä sipuli & sour cream -sipseistä.
Exän lempparit oli Hot Rot
Rakastin ennen perus maalaisperunalastuja (pelkkää suolaa mausteena siis), mutta viimeisen puolen vuoden aikana kaikki sipsit ovat alkaneet maistua eltaantuneelta rasvalta 😭 Millähän tilanteen saa korjattua? Maustetuista sipseistä en ole koskaan välittänyt.
En syö melkein koskaan sipsejä. Jos jossain on, niin helpost8 tulee syötyä, mutta onneksi ei tule ostettua.
Tosin syön sipesäjä korkeintaan kerran vuodessa. Joskus paistan perunoita ja ne on vähän niin kuin sipsit.
Taffelin Bravoa ostin tänään ja lempi sipsejäni ovat. Pidän tulisista sipseistä ja ei ne niin tulisia sipsejä ole mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin ennen perus maalaisperunalastuja (pelkkää suolaa mausteena siis), mutta viimeisen puolen vuoden aikana kaikki sipsit ovat alkaneet maistua eltaantuneelta rasvalta 😭 Millähän tilanteen saa korjattua? Maustetuista sipseistä en ole koskaan välittänyt.
mun mielestä niissä on just joku "rasvaongelma" (epäonnistunut satsi = juntin lastu?)
Kokeile Taffelin pelkkiä. Tai uppopaistat rypsiöljyssä pakastettuja ranskiksia, käytä öljyä vain kerran ja älä kuumenna liikaa.
Rakastan melkein mitä vaan suolalla maustettuja sipsejä dipin kanssa. Hyviä dippejä ovat mm. Creamy pepper, sweet chili, tzatziki, barbecue... 😋
Estrella Sour cream&onion. Lidlistä saa myös ihan kohtuullisia halpiksia samassa maussa. Sen sijaan se Taffelin versio on järkyttävä.
Toinen maku josta tykkään on cheese&onion.
Paistakaa itse niin tulee ihan älyttömän hyviä. Suolaa mausteeksi ja ehkä chili dips.
Vierailija kirjoitti:
Raffel tai sitten Lidlin nallesipsit
Tiedän ,olen outo, mutta minkäs sille voin. :)
Siis todellakin nuo kaksi myös mun lempparit, sekä ne perus pringlessin punaiset. 😋👌👍
Aarne & Elsa ruissipsit ovat aivan ihania.
Tykkään myös s-ryhmän juureslastuista, mutta niistä menee vatsa sekaisin.
Salt & salt vinegar ja sitten ihan tavalliset, mutta mielellään ilman poimuja. Esim laysin punainen pussi.
Oispa tyttö jonka kanssa vois syödä sohvalla sipsejä dipillä ja samalla katseltaisiin elokuvaa. On jotenkin kivaa jutella näin arkisesta asiasta näin korona kurimuksen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estrellan Salt & vinegar
Onko parempaa kuin Oikian vastaava pussi?
En tiedä kun en ole Oikiaa maistanut.
Tykkään itse eniten Oikian viinietikkasipseistä. Kunnolla happamia.
Eli vastaus kysymykseen, paras pussi on Oikian Fiini Lady Claire.
Vierailija kirjoitti:
Taffelin Bravoa ostin tänään ja lempi sipsejäni ovat. Pidän tulisista sipseistä ja ei ne niin tulisia sipsejä ole mielestäni.
Bravo oli ennen suosikkini, mutta sitten kerran seuraavana yönä alkoi oksennustauti...
Nämä https://www.valio.fi/reseptit/potatoskins-eli-perunankuorilastut/
😋