Loukkaantuisutteko jos hyvä työkaverinne lähtee lounaalle
vähän extrampaan paikkaan eikä pyydä sinua? Siis vaikka olet töissä ja vapaana.
Kommentit (8)
Kaikista sitä voikin loukkaantua. Hanki elämä itsellesi.
No en loukkaantuisi, työkaverit on vaan työkavereita kuitenkin. Meillä käydään monesti huutelemassa muun työporukan ovilla ja kyselemässä koko lössi mukaan jos mennään jonnekin erikoisempaan paikkaan, mutta ihan yhtä lailla jos on yhteisiä projekteja henkilön x tai y kanssa, niin voidaan pitää lounasmiittejä projektin tiimoilta, jolloin ei kysellä muita (projektiin liittymättömiä henkilöitä) tietenkään mukaan.
Työt menee kuitenkin tavallaan edelle, sosiaalisia suhteita (työ)kavereiden kanssa voi hoitaa omalla ajallaan sitten.
Jos yleensä mentäis yhdessä ja sitten ei yhtäkkiä pyydä kun menee jonkun toisen kanssa voisin ihmetellä...
En tietenkään. Käyn itsekin usein yksin lounaalla. Varsinkin jos päivä on sosiaalinen, saan omaa rauhaa.
Ainoa tilanne, jossa mielestäni voisi loukkaantua olisi se, jos koko muu tiimi yhdessä sopisi, että lähdetään huomenna johonkin extrampaan paikkaan lounaalle ja olisin ainoa, jolle ei kerrottaisi ja jota ei pyydettäisi mukaan.
Jos järjestelyitä aletaan tekemään samana päivänä ex tempore tunti ennen lounasta, niin usein joku on poissa toimistosta vaikkapa palaverissa jossain neukkarissa. Ja on ihan ok, että jotkut haluavat mennä joskus kahdestaan lounaalle, ei aina ole minusta pakko kutsua ihan kaikkia.
Meillä menee niin, että yleensä samaan aikaan lähdetään lounaalle joka päivä, jos ei ole palavereita tai muuta, jotka estävät. Kaikki tietää tän ja osaa halutessaan tulla mukaan. Ei tartte joka päivä erikseen kaikkia henkilökohtaisesti kenenkään kutsua.
Loukkaantuisin vain, jos ihmisiä mun ympäriltä kutsuttaisiin mukaan, muttei mua.
Tuohon riittäisi ihan normaali lounaspaikka.
En loukkaantuisi. Käyn muutenkin yksin lounaalla jos haluan lounastauolla hoitaa myös omia asioita esim soittaa puhelun, käydä apteekissa jne. Eli hyvä työkaverini saisi siis myös mennä ilman minua.