Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten harrastat liikuntaa nyt kun liikuntapaikat ovat kiinni koronan vuoksi?

Vierailija
23.01.2021 |

Kotijumppaa, ulkoilua vai onko liikunta jäänyt nyt väliin?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumitöitä ja tuntien koiralenkkejä. Hulapainovanteen pyöritystä.

Vierailija
22/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali on auki, siellä käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelemässä. Tylsää mutta kun ei muutakaan voi.

Vierailija
24/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkassa on kaks kahvakuula... Imuroin niitä aina kun lattiatkin.. en oo tarttunut vielä niihin.

Vierailija
25/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina huvittanu ihmiset, joilla pitää olla joku paikka, joku hikinen maksettu huone pierunhajuineen, että ne voisivat harrastaa liikuntaa.

Eli minuun ei vaikuta mitenkaan, liikun kuten ennenkin, lähinnä arkiliikuntaa, autoa en omista. Kotona nostelen käsipainoja kun muistan, en joka päivä enkä kummosia määriä.

Vierailija
26/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kävelemässä. Tylsää mutta kun ei muutakaan voi.

joku kuntosaliko ei ole tylsää? mitä tylsää on kävelyssä, näkee paikkoja ja voi ajatella.

Vierailija
27/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uimahalli auki ollut koko ajan. Pukeutumistiloissa on maskisuositus. Kuntosali on myös ollut auki kevään sulun jälkeen. Tuskin muutkaan liikuntapaikat kiinni on.

Vierailija
28/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyllä ja kotijumpalla on nyt pärjättävä, vaikka mieluummin tietysti kävisin ryhmäliikuntatunneilla.

Vierailija
29/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta yhtään mitenkään minuun. Juoksen, ratsastan, teen kotitreenejä kuten ennen. Nyt lumentulo/ liukkaus torppasi porrastreenit, ärsyttää.

Vierailija
30/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaana palloilulajien harrastajana aika heikkoa on. Väkisin yrittänyt kävellä ja tehdä lihaskuntoa vastusnauhalla paremman puutteessa, mutta kun niistä ei saa minkäänlaisia hyvän olon tunteita eikä se ole edes kivaa. Parempaa aikaa odotellessa.

Vierailija
31/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on uimahalli auki ollut koko ajan. Pukeutumistiloissa on maskisuositus. Kuntosali on myös ollut auki kevään sulun jälkeen. Tuskin muutkaan liikuntapaikat kiinni on.

Turussa keväällä oli hallit kiinni kaksi kuukautta. Kesällä onneksi avautui maauimalat ja nyt taas hallit on ollut kiinni kaksi kuukautta. Vi..... .

Vierailija
32/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen ja hiihdän, kuten aina ennenkin, tässä kotinurkilla on onneksi loistavat puitteet ulkoilla. Ikävä juttuhan nää rajoitukset on keskellä kaupunkia asuville ja ulkoiluun tottumattomille

Vierailija
33/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelyllä joka päivä, ennen lumia kävin pyöräilemässä pidemmän lenkin vähintään pari kertaa viikossa. Kahvakuulailen myös joka viikko. Toki on mennyt liikunnat yksipuolisemmaksi, kuulun itse riskiryhmään niin en ole mihinkään uimahalleihinkaan tms uskaltanut silloin kun ne on olleet vielä auki. Täällä Helsingissä on koko ajan ollut tartuntoja, ei mennyt missään vaiheessa tartunnat nollaan. 

Vierailija
34/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksityisellä kuntosalilla.

Vierailija
35/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 4x viikossa lenkillä, yhteensä tulee juostua ~30km/viikko. Näin olen tosin tehnyt jo muutaman vuoden.

Lisäksi joka lenkin jälkeen teen lattialla 30min kokovartalovenyttelyn (olen akrobaatti joten minun täytyy ylläpitää spagaattejani & selän notkeutta) ja 15 min vatsalihastreenin. 

2x viikossa treenaan käsivarsia ja olkapäitä ovenkarmiin asennettavalla pull up-tangolla.

Vierailija
36/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa kävin uimahallin salilla ja uimassa pari kertaa viikossa, siellä en ole käynyt koko korona-aikana. Uimista on ikävä, enkä ole saanut aloitettua avanto-uintia.

Kävelyllä käyn päivittäin kuten ennen koronaakin, ja viikonloppuisin käydään joku pidempi metsälenkki luontopoluilla tai kansallispuistoissa.

Olen jo vuosia sitten hankkinut kotiin säädettävät käsipainot, neljä eri kokoista. kahvakuulaa ja jumppapallon. Syksyllä ostin vielä vastuskumunauhoja. Hyvän treenin saa tehtyä kotonakin, jumppailen 2-4 kertaa viikossa. Välillä saatan tehdä netistä jonkun ohjatun pilateksen, joogan tai venyttelyn kun kehinhuolto tuppaa jäämään muuten.

Vierailija
37/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa kotosalla ja ulkoilua joka päivä.

Vierailija
38/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun enemmän kuin koskaan, nimittäin kotitoimiston vuoksi on niin paljon enemmän aikaa siihen. Liikun n. tunnin päivässä, noudatan ostamaani kotikunto-ohjelmaa (painoilla ja kuminauhoilla) sekä kävelen 10 000 askelta joka päivä. Olen laihtunut korona-aikana 12 kg :)!!

Vierailija
39/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun enemmän kuin koskaan, nimittäin kotitoimiston vuoksi on niin paljon enemmän aikaa siihen. Liikun n. tunnin päivässä, noudatan ostamaani kotikunto-ohjelmaa (painoilla ja kuminauhoilla) sekä kävelen 10 000 askelta joka päivä. Olen laihtunut korona-aikana 12 kg :)!!

Hei tosi hieno homma! Tsemppiä ja jatka samaan malliin :) *virtuaalinen ylävitonen*

Vierailija
40/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskaana on ollut hankalaa, kun uimahallit ovat kiinni. Minulla on kovia liitoskipuja ja uinti on ainoa laji, jolla saa kunnon treenin ilman kipuja. Jonkin verran teen kotijumppaa ja pyöräilen. Pieniä kävelyjä voi myös tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme