Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten harrastat liikuntaa nyt kun liikuntapaikat ovat kiinni koronan vuoksi?

Vierailija
23.01.2021 |

Kotijumppaa, ulkoilua vai onko liikunta jäänyt nyt väliin?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily ei vaadi saleja, kuten ei kehonpainoharjoittelukaan. Ja kyllä kotiin saa hankittua myös kuntopyörän, soutulaitteen, käsipainoja tai muuta rekvisiittaa harjoittelun tueksi.

Vierailija
2/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellaan potkukelkoilla pitkin kylän raitteja. Tänäänkin oli ihan loistava keli potkutella ja laskea mäkeä.

Hyvää ja hauskaa liikuntaa ja sopii kaiken ikäisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset kuntosalit on auki.

Vierailija
4/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn etäryhmäliikunnassa, siis jumppaan kotona. Kuntopyörä ja juoksumatto ovat myös kovassa käytössä.

Vierailija
5/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalini olisi avoinna, mutta olen jäädyttänyt jäsenyyden koronan vuoksi. Hyvällä säällä käyn lenkillä, huonolla poljen traineriin kiinnitettyä fillaria. Lihaskuntoon on muutama vastuskuminauha, kropan paino ja Gymstickin "vastuskuminauhakeppi". Olen noita puistojen kuntolaitteitakin vilkuillut, mutta ovat tosi kovalla käytöllä.

Vierailija
6/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali kotona, juoksemassa käyn ihan normaalisti. Ystävälläni hevoset kotipihassa, ratsastan myös kuten ennenkin, valmentajan saa tarvittaessa tontille. Eli ei oikeastaan muutoksia aiempaan.

Vierailija
7/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto

Vierailija
8/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotijumppaa vastuksilla tai ilman ja ulkoilua, en minä ikinä mikään salikissa ollut. Aikaisemmin harrastin useamman vuoden joogaa ryhmässä, nyt pärjään harjoituksissa yksinkin. Youtubesta löytyy vaikka mitä ohjelmia, saa vaihtelua jokaiselle päivälle.

Vierailija
9/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuntaan tarvita liikuntapaikkoja. Käyn kävelyllä, voimistelen kotona, lisäksi minulla on kotona kuntopyörä, joka toimii tv-tuolinakin. En käytä ns. liikuntapaikkoja nyt yhtään sen vähempää kuin normaalisi.

Vierailija
10/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävely, Pilates ja jooga kotona, koiran kanssa lenkkeily. Eli samat kuin ilman koronaa.

Vierailija
11/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdän ja juoksen. Kumpaakaan ei liikuntapaikkojen sulkeminen haittaa.

Vierailija
12/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkit, juoksumatto kotona, lisäksi kotona käsipainot, jumppapallo, Gymstick, luistelumatto. YouTube on täynnä erilaisia jumppia, niitä olen tehnyt joka toinen ilta. On kivaa! Erityisesti tanssit. Tsekkaa Ovela-jumpat, jonkun kaupungin liikuntatoimen filmaamia.

Vierailija
13/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyä, sauvakävelyä vastussauvoilla, porrastreeniä, kahvakuulatreeniä, luistelua, hiihtoa, pulkkamäki lasten kanssa on myös erinomaista liikuntaa.

Vierailija
14/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on vähentynyt. Koti- tai ulkoliikunta ei motivoi.

Välillä käyn lenkillä, kävelemässä, pyöräilemässä tai sitten kotona poljen kuntopyörää ja nostelen puntteja.

Aika yksipuolista ja ei säännöllistä. Parempi kai kuin ei mitään liikuntaa.

Vierailija
15/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötykävelen joka paikkaan kuten aina. Lisäksi metsäpolut ja luontohavainnot. En oo rehkinyt punttisaleilla ennenkään.

Vierailija
16/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäjumpat on NIIN typeriä!

Ulos liikkumaan nyt.

Vierailija
17/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agilityhalli ei onneksi ole kiinni.

Vierailija
18/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on tilaa tehdä vaikka mitä. Avuttomat tarvitsee tehtyjä liikuntapaikkoja.

Vierailija
19/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunkenut pilkkihaalarit täyteen likapyykkiä ja laittanut sille kumisaappaat jalkaan. Tapanani on naida tätä rakentamaani nukkea ja rakastella sillä olevia kumisaappaita. Suosittelen tätä muillekin!

T: Niko Petteri

Vierailija
20/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijumppaa on he..... kylmä harrastaa nyt meressä. Toivottavasti uimahallit aukeaa pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän