Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia yh-äitejä mollataan?

Vierailija
23.01.2021 |

Miksi ei mollata niitä vastuuttomia miehiä, joiden takia naista naisista on tullut yh-äitejä?

Yh-äidit tekevät monesti tuplasti sen, mitä muut äidit ja isät. Silti heitä pilkataan, eikä kukaan tunnu heitä huolivan. Ovat yksin loppuelämän.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pilkkaa. Olen auttanut heitä monia, tuottamalla heille hyvää oloa ja orgasmeja. Omien lasteni yhteishuolto-äiti sen sijaan on kelvoton tapaus.

M42

Vierailija
2/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan pilkkaa. Olen auttanut heitä monia, tuottamalla heille hyvää oloa ja orgasmeja. Omien lasteni yhteishuolto-äiti sen sijaan on kelvoton tapaus.

M42

En kaipaa hyväksikäyttöäsi. Et tuo mitään muuta kuin pahaa mieltä.

Yh-äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Mahtaakohan olla ihan noin. Ihmekös on exä tämä lapsiesi äiti

Vierailija
4/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kysyisin ennemminkin että miksi yh-äitejä kohdellaan maksullisina naisina? naisvihaa kaikki nämä on.

Vierailija
5/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin saatiin luotua taas uusi yh-äitejä mollaava ketju.

Vierailija
6/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa lähiöiden yh mammoista on ihan vatupäitä.

Luullaan ihan oikeasti että se "vähän" viinaan menevä, sillontällön töissä käyvä raksan sekatyömies olisi hyvä puoliso.

Ja suomessa kun voit terminoida raskauden, mutta ei, tehdään omasta ja lapsen elämästä täyttä paskaa.

Ja sitten voivotellaan kun se lähiön köyhyydessä kasvanut yksinäinen lapsi, rupee nipailemaan heti kun yläaste on suoritettu 5,6 keskiarvolla.

Ja nyt korjataan tätä upeaa satoa ongelmanuorten osalta.

Käy aika helvetin kalliiksi yhteiskunnalle, 18 vuoden tukiralli mammalle + loppuiän elatus ja terapiat katkot yms jälkikasvulle.

Vierailija
7/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus puolustaa meitä yh-äitejä.

Vierailija
8/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiti on uhka parisuhteissa eläville naisille. Siksi naiset piikittelävät naapuruston yh-äitejä.

Vierailija
9/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että tätä asiaa vatuloimalla mikään muuttuu.

Vierailija
10/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihaillut yh-äitejä, jotka kykenevät pyörittämään sitä arkeaan hyvin.  

Vierailija
11/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luullaan ihan oikeasti että se "vähän" viinaan menevä, sillontällön töissä käyvä raksan sekatyömies olisi hyvä puoliso.

Ja suomessa kun voit terminoida raskauden, mutta ei, tehdään omasta ja lapsen elämästä täyttä paskaa.

Ja sitten voivotellaan kun se lähiön köyhyydessä kasvanut yksinäinen lapsi, rupee nipailemaan heti kun yläaste on suoritettu 5,6 keskiarvolla.

Käy aika helvetin kalliiksi yhteiskunnalle, 18 vuoden tukiralli mammalle + loppuiän elatus ja terapiat katkot yms jälkikasvulle.

Minun lapseni keskiarvo oli 9.1 ala-asteen jälkeen. Emme asu lähiössä. Minulla ei ole myöskään uutta miestä. Asumistukea kyllä saadaan, mutta minusta se on aika pieni apu. Maksan kuitenkin kaiken yksin, ei ole toista aikuista puolittumassa ostoksia.

Yh-äiti

Vierailija
12/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset ovat kuin bensaa naisia vihaavien ihmisten liekkeihin. Tulet sen näkemään.

Vierailija
13/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äiti on uhka parisuhteissa eläville naisille. Siksi naiset piikittelävät naapuruston yh-äitejä.

Siitäkö se johtuu, että iso osa ystävistäni on naimisissa olevia miehiä, jotka mielummin viettävät aikaa minun kuin vaimonsa kanssa?

Yh

Vierailija
14/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti taustalla vaikuttaa iänikuiset vanhat asenteet, jotka vaikuttivat jo vuosikymmeniä sitten. Tuskin silloin naiset edes harkitsivat lapsen saamista yksin, olisi ollut aika radikaalia. Hitaasti kyllä ihmisten asenteet muuttuvat, mutta nykypäivänä on onneksi helpompi yh:lla kuin entisaikaan. Nykyään tuo on yksi perhemuoto lisää. Usein yh:ksi tulee vastuullisia ihmisiä, jotka järkevinä pystyvät itse hoitamaan lapsen ja valitsevat mielummin sen yh:na olemisen lapsen parhaaksi.

Vierailija
15/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta. Nokkela yh on jo päässyt eroon perheen elämää haitanneesta mieslapsestaan.

Vierailija
16/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Naisvihaahan tämä on. Yh-isiä sen sijaan suorastaan palvotaan. Miksi?

Vierailija
17/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö se johtuu, että iso osa ystävistäni on naimisissa olevia miehiä, jotka mielummin viettävät aikaa minun kuin vaimonsa kanssa?

Yh

Mihin oma miehesi, lastesi isä sitten karkasi luotasi?

Vierailija
18/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä planeetalta olet?

Vierailija
19/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti taustalla vaikuttaa iänikuiset vanhat asenteet, jotka vaikuttivat jo vuosikymmeniä sitten. Tuskin silloin naiset edes harkitsivat lapsen saamista yksin, olisi ollut aika radikaalia. Hitaasti kyllä ihmisten asenteet muuttuvat, mutta nykypäivänä on onneksi helpompi yh:lla kuin entisaikaan. Nykyään tuo on yksi perhemuoto lisää. Usein yh:ksi tulee vastuullisia ihmisiä, jotka järkevinä pystyvät itse hoitamaan lapsen ja valitsevat mielummin sen yh:na olemisen lapsen parhaaksi.

Näin juuri, en ole ottanut miestä, koska ei ole löytynyt sellaista, koka toisi jotain positiivista minulle ja lapselleni.

Vierailija
20/42 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pystynyt pitämään perhettään kasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan