Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen ei mene isänsä hautajaisiin?

Vierailija
23.01.2021 |

Ihmetyttää tämä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus välit vanhempiin voi olla sellaiset, että yksinkertaisesti ei näe tarvetta mennä edes hautajaisiin. Jos et tiedä tilanteen taustoja, älä tuomitse.

Vierailija
2/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä kaltoinkohtelemaksi joutunut.

Tunnen miehen, joka ei ole käynyt isänsä haudalla koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kai sen tiedät millainen on, jos tunnet jonkun naisen joka ei mene isänsä hautajaisiin.

Vierailija
4/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka isä on elossa.

Vierailija
5/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut huonot välit? Kaikki isät ei ole hyviä.

Tai sitten, tää on outoa, miehen perhe ei mene sukulaisten hautajaisiin, kun siellä on niin ikävää. En ole koskaan tuota tajunnut, mutta he ovat muutenkin todella kylmiä ihmisiä.

Vierailija
6/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole nähnyt isääni kuin viimeksi jotain 3-vuotiaana niin tuskin olen ensi rivissä nyyhkimässä hautajaisissakaan sitten aikanaan.

Vierailija
7/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan mene isäni hautajaisiin. En edes tiedä, kuka hän on.

Vierailija
8/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä on ollut tyttärelleen kauhea elämänsä aikana, niin ymmärrän hyvin.

Vierailija
9/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kuollut nainen.

Vierailija
10/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on niin persoonallisuushäiriöinen, kaltoinkohdellut, lapsena minua kohtaan oli sadistinen, että tuskinpa menen. Olet aika pumpulissa kasvanut, jos et tiedä, että osa isistä pahoinpitelee lapsiaan ym.

Vierailija
11/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäni kuoli en mennyt hänen hautajaisiinsa, koska olin silloin sairas. Olisin kyllä halunnut mennä.

T: nainen

Vierailija
12/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on herkkä ja itkusta ei tule loppua koska ihminen oli niin rakas ja läheinen. Ei vain pysty meneen. Ja ei kuollut ihminen enää ketään kaipaa. Siis miksi mennä itkujuhlaan ! Ihan ymmärrettävää on.

Vierailija
13/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun herkän naisihmisen pitäisi traumatisoitua arkun ja ruumiin äärellä. Olisi hyvä jos joku saa säästettyä siltä itseään ja muistelee muualla.

Vierailija
14/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kysyy tällaista?

Vierailija
15/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytetty.

Vierailija
16/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut huonot välit? Kaikki isät ei ole hyviä.

Tai sitten, tää on outoa, miehen perhe ei mene sukulaisten hautajaisiin, kun siellä on niin ikävää. En ole koskaan tuota tajunnut, mutta he ovat muutenkin todella kylmiä ihmisiä.

Ehkä he eivät yleisesti ottaen pidä hautajaisiin osallistumisesta tai sukulaiset eivät ole heille tärkeitä ja läheisiä. Minusta aikuinen ihminen saa päättä itse meneekö kenenkään hautajaisiin vai ei. En mennyt itsekään setäni hautajaisiin, koska en ollut nähnyt häntä muutenkaan 20 vuoteen.

Vierailija
17/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene enää kenenkään hautajaisiin, suren omalla tavallani ja omalla ajallani. Läheisimpien kanssa tästä keskustelu ja moni on kertonut miten toivovat että muistan heitä (isä tahtoo että menen tunturiin, ukki toivoi että kalastelen mökillä ja mummo toivoi että menen keväällä yhteen valkovuokkopaikkaan). Jos joku muu siitä mielensä pahoittaa niin olkoot. Serkkuni kohdalla tein poikkeuksen, kuoli 13 vuotiaana ja silloin tarvitsin sitä yhteistä surua ja tahdoin olla vanhempiensa tukena.

Vierailija
18/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäytetty.

No ei todellakaan tämä ole aina syy siihen, kirjoitin juuri edellä että en ollut oman isäni hautajaisissa sairauden vuoksi.

19/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pääministerikään mennyt isänsä hautajaisiin.

Vierailija
20/39 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko PM:n nuiva suhtautuminen presidenttiin siitä että tämä muistuttaa isästä? Samaa ulkonäköä? Alitajuinen kosto? Terapian paikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä