Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme avioeroa takana, onko muita samanmoisia?

Vierailija
23.01.2021 |

Miten suhtaudut itse tilanteeseesi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa

Vierailija
22/24 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut omasta aloitteestani kolmesta pitkästä suhteesta, yksi oli avioero ja kaksi avoeroa. Siitä tulee epäonnistunut olo jollakin tapaa. Olisin voinut kaikkiin suhteisiin jäädä, jos niitä olisi yhdessä kehitetty oikeaan suuntaan eli molemmat panostaneet. Silti suhteissa on ollut paljon hyvää ja asioita, joista olen kiitollinen. Ajattelen, onko siinä perää, että ne olivat kuitenkin juuri oikeita suhteita siihen elämäntilanteeseen. Nyt olen yksin tyytyväinen. En tiedä uskallanko antaa mahdollisuutta enää itselleni löytää loppuelämän parisuhde, koska sitä olen hakenut ja siinä epäonnistunut.

Jos on noin monessa suhteessa epäonnistunut niin tuskin enää mitään suhdetta löytää. Haet vääriä ihmisiä suhteeseen ja huumaannut vääristä tyypeistä. Olet elämän tilanne suhteilija eikä siinä ole mitään järkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullani on varmaan sataan mieheen ollu suhdetta tai sen yritystä. Ja loppujen lopuksi yksin kun on parasta ennen päiväys mennyt. Ei vieläkään tajua ettei miehet ole kiinnostuneet siitä muuta kuin ehkä rahan takia. Ja rahaa sillä ei ole ostaa miehiä. 

Vierailija
24/24 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-Leena Härkönen myös tänään Iltasanomissa

Kadehdin kun olet jo kolme kertaa löytänyt itsellesi sopivan kumppanin

Eihän ne mitään sopivia ole ollut, koska on erottu.

Ihmiset muuttuvat vuosien varrella. Jos pariskunnan osapuolien muutos on epätahtista ja erisuuntaista voi käydä hassusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan