Miten runebergintortussa voi olla 450 kcal? Ei se niin iso ole
Olisin arvannut vähän vähemmän. Sehän on kuin kuivakakkua, jonka päällä on se hillo.
Kommentit (30)
Onko ne jo myynnissä? Miten en ole huomannut🤔
lounaaksi 500 kcal, päivälliseksi 500 kcal + jälkkäri runebergintottu -> silti alle 1500 kaloriin, ei mee mikään dieetti pilalle tällasen takia. Omasta mielestäni mitään ei edes tarvitsisi muokata ja silti voi syödä sen tortun. Ei muuta paljoa mitään, jos jonain päivänä syö 400-500 kcal enemmän kuin muina päivinä.
Tää torttupyhä tulee vaan kerran vuodessa, älkää murehtiko ja syökää se torttu, jos haluatte! :)
Vierailija kirjoitti:
Vastaa puolentoista tunnin juoksulenkkiä. Miettikää sitä tortunmussuttajat
Aika tehotonta tuo juokseminen. Minun tunnin treenit kuluttavat yleensä 700-1000 kcal. Onneksi en edes pidä juoksemisesta. Onneksi minun treenini on 2,25-3,33 kertaa tehokkaampia.
Vierailija kirjoitti:
lounaaksi 500 kcal, päivälliseksi 500 kcal + jälkkäri runebergintottu -> silti alle 1500 kaloriin, ei mee mikään dieetti pilalle tällasen takia. Omasta mielestäni mitään ei edes tarvitsisi muokata ja silti voi syödä sen tortun. Ei muuta paljoa mitään, jos jonain päivänä syö 400-500 kcal enemmän kuin muina päivinä.
Tää torttupyhä tulee vaan kerran vuodessa, älkää murehtiko ja syökää se torttu, jos haluatte! :)
Aivan. Iso kuva ratkaisee.
Onneksi pystyn syömään mitä vaan lihomatta. Ruokien kalomääristä mulla ei ole aavistustakaan. Laskeeko joku niitä oikeasti päivittäin?
Todella turhia kaloreita kun r-tortut ovat muutenkin ihan pskan makuisia
Varmaan riippunee vähän tortustakin. On niitä aika pieniäkin tarjolla.
Olisi hienoa jos kaupassa olisi kevyempi takinaversio (ei pähkinää ja rasvaa kiloa), joskin hilloa ja kuorrutetta ei voi jättää pois, vaikka kuorrute voi sisältää enemmän makua kuin sokeria.
Niin niin.