Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä mies, mutta syö pelkkiä ns. lasten ruokia

Vierailija
23.01.2021 |

Mikään erikoisempi tai mausteinen ei kelpaa.

Aamiaiseksi syö suklaamuroja, jacky makupaloja tai nalle-puuroa sokerilla. Päivällä ja illalla nakkeja, ranskalaisia, spagettia. Näihin lisää runsaasti ketsuppia ja sekoittaa sellaiseksi mössöksi.

En pysty kuvittelemaan että kävisimme jossain ulkona syömässä, koska närppisi kaikki "pahat" osat lautasen reunalle tai paperiin. Näitä ovat siis kaikki vihannekset ja kala, sienet, oliivit, juustot, muut kastikkeet paitsi tomaattipohjaiset...

Olisiko teille turn-off?

Kommentit (928)

Vierailija
501/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on kaikkiruokainen, ja kyllä se on elämää helpottava piirre ihmisessä. Itse en todellakaan syö kaikkea, koska asun sivistysvaltiossa jossa ihmisen ei ole pakko syödä ihan kaikkea mikä joskus on hengittänyt. En pidä sienistä, enkä koske pitkällä tikullakaan nilviäisiin ja äyriäisiin. Oliivit ovat pahanmakuisia, joten niiden syömisessä ei ole kohdallani mitään järkeä, eivätkä ne ole mitään "aikuisten ruokaa", mistä tuollainen käsitys :D

Miten toimit ravintolassa, jossa on se yksi viiden ruokalajin menu, pystytkö kuitenkin tarvittaessa syömään kaikkea? Ei kaikesta tarvitse pitää, mutta tokihan monesti tulee tilanne, jossa joutuu kuitenkin jotain tarjottua syömään.

Miksi henkilö menisi ravintolaan, jossa ei saa itse valita listalta itselleen mieluista ruokaa? Järjetöntä olisi mennä maksamaan sellaisesta, mitä ei halua syödä.

Mikä on se tilanne, että "joutuu syömään" väkisin jotain, mitä ei halua? En keksi yhtään. Paitsi haaksirikkoutuminen ja henkensä pitimiksi pakotettu syöminen. Ei taida tapahtua usein.

No parhaissa ravintoloissa nyt on se yksi menu. Olisi aika ikävää, jos ei koskaan voisi kunnon paikoissa käydä syömässä. Ja aika usein työtilaisuuksissa tai kursseilla yms. on se yksi lounas tarjolla, tokihan sitä voi olla nälässä tietysti.

Juu, kaikki ihmisethän käykin tollasissa ravintoloissa.

Tai kursseilla.

Missähän kuplassa sinäkin elät.

Vierailija
502/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on kaikkiruokainen, ja kyllä se on elämää helpottava piirre ihmisessä. Itse en todellakaan syö kaikkea, koska asun sivistysvaltiossa jossa ihmisen ei ole pakko syödä ihan kaikkea mikä joskus on hengittänyt. En pidä sienistä, enkä koske pitkällä tikullakaan nilviäisiin ja äyriäisiin. Oliivit ovat pahanmakuisia, joten niiden syömisessä ei ole kohdallani mitään järkeä, eivätkä ne ole mitään "aikuisten ruokaa", mistä tuollainen käsitys :D

Miten toimit ravintolassa, jossa on se yksi viiden ruokalajin menu, pystytkö kuitenkin tarvittaessa syömään kaikkea? Ei kaikesta tarvitse pitää, mutta tokihan monesti tulee tilanne, jossa joutuu kuitenkin jotain tarjottua syömään.

Miksi henkilö menisi ravintolaan, jossa ei saa itse valita listalta itselleen mieluista ruokaa? Järjetöntä olisi mennä maksamaan sellaisesta, mitä ei halua syödä.

Mikä on se tilanne, että "joutuu syömään" väkisin jotain, mitä ei halua? En keksi yhtään. Paitsi haaksirikkoutuminen ja henkensä pitimiksi pakotettu syöminen. Ei taida tapahtua usein.

Teitä ei koskaan kutsuta kenellekään kylään syömään? Ette käy ystävien kanssa ravintolassa syömässä? Vai saneleeko mies niissäkin tapauksissa, että minulle sitten pitää tehdä makkaraperunat, ja ravintolan pitää olla ABC?

Millaset ihmiset käy? Itse olen nähnyt tommosta toimintaa vain televisiostaja näyttää hirveälle. 

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisi! Olen itse kulinaristi, joten olisi todellakin kynnyskysymys, mutta olisi kynnyskysymys myös elämänhallinnan ja terveellisyyden kannalta.

Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata syödä ravitsemuksellisesti parempaa ruokaa. Tuollaisella ruokavaliolla ei kyllä pysy terveenä ja skarppina.

Vierailija
504/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tavannu tällaisen.  Jotenkiin vaan lopahti kiinnostus kun mies jokeltelee sellaisella lapsenäänellä kuinka "tänään voisi tehdä kalapatukoita ja ranuja, jooko", jo kolmannen kerran peräkkäin kun hänen luona syötiin.

Yäk! Käyttääkö tämä mies tuttia ja vaippoja, nukkuuko nalle kainalossaan?

Ja nukkuu sellaisessa isossa pinnasängyssä? Näin joskus dokumentin, jossa aikuiset ukot pukeutuivat vaippoihin ja oli tutti suussa ja heillä oli sellainen iso pinnasänky jossa köllivät. Oli jotenkin outoa katseltavaa.

Vierailija
505/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn-off. Vähän kuin tyyppi, joka ei suostu kävelemään vaan aina pitää päästä autolla vaikka lähikauppaan; lapsellista nopean mielihyvän tavoittelua vailla ymmärrystä tai välittämistä terveysvaikutuksista. Kokemukseni perusteella tuollaisella ruokavaliolla elävät eivät ole jotenkin mystisesti ”muuten ihan hyviä”, vaan juntteja ovat.

Vierailija
506/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehesi tilaa ravintolassa kalaa, jos ei sitä kerran syö.

Vierailija
507/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija syö lapsien vanukkaat.

Vierailija
508/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi turn-off mulle, olen itsekin tosi nirso syöjä. Tosin en ihan noin nirso miltä tuo mies kuulostaa, mutta kuitenkin. Ymmärtäisin nirsoa ihmistä, jos ei tykkää niin tykkää.

Vierailija
509/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ruokarajoitteisia junttimiehiä kyllä Suomessa riittää. Toisaalta minulle on todella luotaantyöntävää, jos nainen käyttää ilmaisua "turn off" tai "totaalinen turn off".

510/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen sikaministeri, joka nolasi koko Suomen Trumpin rukousaamiasella, kun ahmi buffetista kaikki prinssinakit. Tarinan mukaan itse varapresidentti Pence kävi huomauttamassa sikaministerille, että ne nakit oli tarkoitettu kaikille.

Vierailija
511/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisitkö itse maustettua ruokaa jos sinulla on mahahaava? Olet aivan kun ex-akkani. Änkesi kaikkea paskaa ruokaan mitä en voinut syödä ja minun ruoat ei kelvannut.

Vierailija
512/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin samankaltainen ruokavalio, mutta mulla onkin syömishäiriö. Aistiyliherkkyyttä ja varmaan jonkinasteinen autismi. Muuten olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Menestynyt hyvin koulussa jne. Minkä ikäinen mies ja mikä kaupunki? Voisi olla sopiva kumppani minulle. :)

Vierailija
513/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon ruokarajoitteisia aikuisia, olen ollut siinä käsityksessä, että ainoastaan vegaanit on vaikeita, mutta näköjään toi nakkiranu toinen ääripää on yhtä vaikea...

Vegaaneilla sentään on kyse aatteesta ja moraalista.

Aika törkeää kutsua aistiyliherkkyyttä nirsoiluksi. Ei kukaan sellaista itselleen halua.

Vierailija
514/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset ja nakit on mun ja miehen lempiruokaa.

Vierailija
515/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt aikuinen mies saa syyä mitä haluaa? Hankkikaa elämä ja oikeita ongelmia. Pääasia On että syö, ei se et voi hifistellä teidän kaa. Menkää töihin.

Vierailija
516/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat. Menkää töihin  :)

Vierailija
517/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ahdistaisi tuollainen. Vaikka yrttäisin olla tuomitsematta toisen mieltymyksiä, ahdistaisi vähintään olla jatkuvasti huolissaan miehen terveydestä tuolla ruokavaliolla.

Vierailija
518/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin turnoff! Miehesi on JUNTTI!

Vierailija
519/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä ei koskaan kutsuta kenellekään kylään syömään? Ette käy ystävien kanssa ravintolassa syömässä? Vai saneleeko mies niissäkin tapauksissa, että minulle sitten pitää tehdä makkaraperunat, ja ravintolan pitää olla ABC?

Millaset ihmiset käy? Itse olen nähnyt tommosta toimintaa vain televisiostaja näyttää hirveälle. 

eri

Ystävien kanssa syömässä? No en ole ikinä käynyt.

Vierailija
520/928 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karkkipäivää ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi