Ostin 3,90€ maksavan ripsarin, joka on hyvä. Muita helppoja keinoja säästää?
Ostin k-kaupasta halvan vedenkestävän ripsarin, joka on oikeasti tosi hyvä. En enää ikinä osta 30€ maksavia ripsareita, kun kolmella eurolla saa yhtä hyvän. Minkä muiden asioiden suhteen olette vaihtaneet halvempaan, kun olette huomanneet, että halvalla saa yhtä hyvää?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuota Essenceä saa?
Tokmannilta oon muistaakseni ostanut essenceä
Mä ostin myös Essencen ripsarin, hintaa oli jotain alle 3e. Oikein hyvä mulle! En kyllä enää tuhlaa Cliniquen tai Sensain 30e maksaviin ripsareihin. Dermosilillä on myös erittäin hyvä ja edullinen ripsari n. 9e
Kosteusvoiteena käytän kasvoille ACO:n yövoidetta oli ilta tai aamu, se on ihan mielettömän hyvä. En käytä muita kasvovoiteita. Netistä tilaan aina jos jossakin on tarjouksessa esim. 18e-20e, kalliimmalla en osta.
Kasvoseerumeja ja muita anti-age tuotteita käytän vain jos jostain saan ilmaisen näytepakkauksen, ikinä en muuten osta. Silmänympärysvoide on jokin hyvä merkki jonka saan edullisesti = hyvin alennettuna.
Meikkivoidettta käytän ehkä kerran vuoteen ja silloin riittää jokin ilmainen näytepakkaus. Tottakai silloin katson myös, että sävy on sama kuin ihossani.
Puuteriin olen panostanut, se on Cliniquen irtopuuteri. Edellinen kesti 20 vuotta ja juuri ostin uuden samanlaisen joka kestänee lopun ikääni :D
Kaikki edellä oleva kuulostaa varmasti kamalalta, mutta oikeasti olen hyvin freesi ja kaunis ihoinen 53v nainen.
L300 sarjan tuotteet ovat osoittautuneet parhaimmaksi tämän nelikymppisen herkälle ja pintakuivalle iholle, paljon parempia kuin kalliit voiteet. Ovat muutenkin edullisia mutta myös usein tarjouksessa Cittarissa ja Tokmannilla.
-Essencen ripsiväri, alle 5e ja lähtee lämpimällä vedellä. Ennen ostin Cliniquen 30e:n ripsivärejä, eli varmaan samoja kun ap.
-Saman merkin kynsilakat, todella hyviä verrattuina kalliimpiin.
-Lidlin hiusöljy, kasvojen puhdistusliinat, höylät, vaahto, kuivashampoo, öljyshampoo ja hoitoaine korvannut kalliimpien merkkien tuotteet.
-Tokmannin Pisara-tuotteet on hyviä ja edullisia.
-Tokmannilla myytävän Catrice-meikkisarjan rajauskynät, alle 4e ja todella toimivat.
Vaihtamalla näihin edullisempiin tuotteisiin olen vuodessa säästänyt satasia.
Jankkaajalle: tässä on pointtina löytää halvempi vaihtoehtoinen tuote.
Onko muita, joilla ei toimi Essencen ripsarit? Mulla ärtyi silmät, vaikka olen poiminut eri sarjoista. Lisäksi kuivuivat jo alle kuukaudessa, vaikka tavallisesti mulla kestää muulta merkiltä 4-6 kk.
Lidlin ripsarit eivät taas tehonneet. Antoi kyllä väriä, mutta ei tuuheuttanut (ei edes volume versio). Epäonnistuneet kokeilut taas pelkkää tuhlausta ja äkkiä tulee kalliiksi :(
Olen siirtynyt takaisin Sensain 38:siin, mutta haluan todellakin löytää halvemman vaihtoehdon tälle. Ongelmana lyhyet, harvat ripset ja rasvoittuva luomi. Vedenkestävää ripsaria omat silmät eivät kestä.