Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin 3,90€ maksavan ripsarin, joka on hyvä. Muita helppoja keinoja säästää?

Vierailija
22.01.2021 |

Ostin k-kaupasta halvan vedenkestävän ripsarin, joka on oikeasti tosi hyvä. En enää ikinä osta 30€ maksavia ripsareita, kun kolmella eurolla saa yhtä hyvän. Minkä muiden asioiden suhteen olette vaihtaneet halvempaan, kun olette huomanneet, että halvalla saa yhtä hyvää?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aihe mikä tahansa, aina tulee joku jankkaamaan "miten niin muka".

Hirveä pätemisen tarve, eli huono itsetunto.

Vierailija
42/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto säästyy, kun ottaa toiseen käteen lentorahtina tuodun avokadon ja toisella kouralla mättää hiekkaa synnyttimeen. Samalla voi syytellä autoilijoita ja vaatia lentoveroa tajuamatta miten ne avokadot tulee tänne pohjolaan.

.

.

T: hiekkavittuinen vihervassarihuora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meikkiä ollenkaan - säästyy iso kasa rahaa vuosittain 

Tämä. Tai no itse käyn 2-4 kertaa vuodessa värjäyttämässa ripset. N. 15 euroa kerta, kestää ehkä 1,5 kk, ei mene aikaa eikä rahaa meikinpoistoon.

Säästän tuonkin kun värjään ripset itse, alle 10e väri+hapete. 10e värjäilee koko vuoden ja ylikin.

Vierailija
44/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin meikit on aika kehuttuja, itsellä ei sieltä ole ollut kuin kans ripsiväri ja kynsilakkaa. Lidlin vaahtomainen kasvojenpesuaine on ihan hyvä.

Essence ja catrice parempia. Lidlin kulmakynä on kyllä hyvä. Lidlin ripsiväri toimi alkuun ihan hyvin, mutta se alkoi varista jo muutaman tunnin käytön jälkeen. Essence ripsiväreissä ei tätä ongelmaa.

Vierailija
45/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletöntä keskustelua täällä.

T. Ap

Vierailija
46/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovoiteeni maksaa 11e, niitä menee kaksi tuubia vuodessa. Hiuslakka maksaa 6e, niitä menee n. 4kpl vuodessa, en käytä etäpäivinä. Meikkejä en omista tai käytä. Helppo säästökonsti.

Kotona ollessa käytän vanhoja jo rispaantuneita vaatteita. Ihmisten ilmoilla siistejä, pysyvät näin paljon parempina.

Vierailija
47/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta vaatteet ja ylipäätään tutkin loytyykö tarvitsemaani tavaraa käytettynä. Viimeksi ostin 200e imurin 80e 👍

Essence merkillä on kans hyviä ripsivärejä.

Ehkä parhain säästövinkki on ylipäänsä turhan tavaran ostamisen välttäminen.

Vierailija
48/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallis kosteusvoide vaihto niveaan, yhtä hyvä ja tutkimuksissakin tehokas ja hinta halpa

Vierailija
49/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoiteet ovat ihan järjettömän hintaisia, joten ostan Cienin tai Pirkan, ne ovat ihan yhtä hyviä kuin kalliimmat.

Vierailija
50/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Minkä kokoisia te "kirpparilta vaatteet" tyypit olette? Itse olen kokoa 40-42 enkä melkein koskaan löydä sopivaa kokoa kirpparilta. Lähes poikkeuksetta tarjolla joko tosi pieniä tai tosi suuria kokoja. Voi toki olla vain tämän kaupungin kirppareiden huonoutta. 

Vierailija
51/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin meikit on aika kehuttuja, itsellä ei sieltä ole ollut kuin kans ripsiväri ja kynsilakkaa. Lidlin vaahtomainen kasvojenpesuaine on ihan hyvä.

Essence ja catrice parempia. Lidlin kulmakynä on kyllä hyvä. Lidlin ripsiväri toimi alkuun ihan hyvin, mutta se alkoi varista jo muutaman tunnin käytön jälkeen. Essence ripsiväreissä ei tätä ongelmaa.

minulta ne essencen ripsivärit valuu pitkin kasvoja, mutta aion jatkossa ostaa vedenkestäviä. Tosin sama ongelma myös kalliimpien merkkien kanssa, rasvoittuvista luomista saattaa johtua. Essencellä hyviä huulipunia, luomivärejä yms.

Vierailija
52/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kolmet kengät suutarille ja kaksista tuli lähes uuden veroiset. En oikeasti tiennyt, että suutarit tekevät niin hyvää jälkeä.

Ap

Vierailija
53/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tekemään 1-2 h ylitöitä joka viikko. Joka kesäm6 vkon kesäloma tehtyjen ylitöiden vuoksi.

Ruuat tulevat kotiinkannolla, ei ylimääräisiä heräteostoksia.

2 x vuodessa käyn kaapit läpi, myyn tarpeettoman pois fb.ssä. Harkitsen kaikkia ostoja.

Vierailija
54/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta tuo vaatteiden ja muiden tekstiilien mukana turkiskuoriaisia, se riesa tuleekin sitten kalliiksi.

Vierailija
55/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Minkä kokoisia te "kirpparilta vaatteet" tyypit olette? Itse olen kokoa 40-42 enkä melkein koskaan löydä sopivaa kokoa kirpparilta. Lähes poikkeuksetta tarjolla joko tosi pieniä tai tosi suuria kokoja. Voi toki olla vain tämän kaupungin kirppareiden huonoutta. 

kannattaa katsoa netistä esim. huuto tai torifi. Nyt alennusmyyntien aikaan voi tehdä löytöjä kaupoistakin, itse löysin merkkitakin alle sadalla. 

Vierailija
56/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tilaa enää pitsaa, eikös ne maksa nykyään 10-15e yksi pitsa? ostan kaupan pitsoja joiden hinnat on noin 2-5e, tosin niitä saarioisen saa eurollakin. Tässä voi säästää. Teen myös aasialaisia ruokia itse. 

Vierailija
57/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota Essenceä saa?

Vierailija
58/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaa katsoa netistä esim. huuto tai torifi. Nyt alennusmyyntien aikaan voi tehdä löytöjä kaupoistakin, itse löysin merkkitakin alle sadalla. 

Huudossa ja torissa ei täälläpäin ole kuin lastenvaatteita kunnollisina. Aikuisten vaatteet lähinnä H&M rytkyjä ylihintaan. Alennusmyynnit kyllä hyvä paikka tehdä hankintoja. Löytyy usein jopa "keskikokoakin". 

Vierailija
59/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuota Essenceä saa?

K-ryhmän kaupoista ja Tokmannilta ainakin. 

Vierailija
60/65 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppareilta tuo vaatteiden ja muiden tekstiilien mukana turkiskuoriaisia, se riesa tuleekin sitten kalliiksi.

Ei ole koskaan tullut. Toki tuuletan ja pesen kirpparivaatteet ennen käyttöä ja tutkin tarkkaan ennen ostamista. 

t. 20v kirppareita kolunnut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi