Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko voit olla peseytymättä ennen kuin alkaa häiritä oma likaisuus?

Vierailija
22.01.2021 |

Minulla se aika on viikko.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää

Vierailija
2/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako perseen ja vehkeet hulauttaa välillä? Sit viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää.

Vierailija
4/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 h

Vierailija
5/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla viikko. Kolmen päivän jälkeen tuntuu että se pskaantuminen hidastuu niin että melkein kuin loppuisi.

Vierailija
6/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-1,5vk.

Vierailija
7/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 h.

24 h jos saan käyttää jotain kosteuspyyhkeitä.

Vierailija
8/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena kolme päivää Lemmenjoella, oli tosi kuivaa ja pölyistä ja ihan miljoona ötökkää minkä takia oli lisättävä hyttysmyrkkyjä. 

Ja joen vesi oli todella kylmää peseytymiseen vaikka hellelukemissa mentiinkin. olin superonnellinen, kun pääsin tuon retken jälkeen kylpylään.

Vierailija
9/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko, mut alapesu ja hampaat kyllä päivittäin. Mikäli tarpeen, ne useamminkin.

Vierailija
10/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa päivässä on hiukset jo niin iljettävässä kunnossa ettei pysty olemaan. Päänahka alkaa myös kutiamaan jos ei pese joka päivä.

Vierailija
11/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 päivän jälkeen alkaa iljettämään, ja tuntuu että haisen ihan metrien päähän. Kävin ennen suihkussa joka aamu, nyt joka toinen aamu koska pesin ihoni ja hiukseni liian kuiviksi. Suihkuttomana päivänä peseydyn kannulla kylppärissä ja laitan hiuksiin kuivashampoota.

Jos en saisi peseytyä ollenkaan, niin toisen päivän jälkeen juoksisin jo suihkuun enkä kehtaisi mennä ihmisten ilmoille.

Vierailija
12/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan lähes päivittäin niin että tulee kunnolla hiki, joten en todellakaan kauaa. Kroppa pitää pestä päivittäin, hiukset pystyn olla pesemättä korkeintaan muutaman päivän.

Vierailija
13/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi keväällä 2020. Sitä ennen olin todella tarkka puhtaudestani. Nykyään saattaa mennä 2 viikkoa, ilman suihkua. Asuntoni pidän siistinä, itsestäni en jaksa välittää. Tämä korona- aika on vaikuttanut psyykkeeseeni.

Vierailija
14/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn maanantaina suihkussa aamulla, tiistaiaamuna voi olla vähän likainen olo, mutta voin kuitenkin lähteä kaupoille ja toimittaa asioita. Keskiviikkoaamuna olo on jo sen verran epämiellyttävä että en haluaisi ketään lähietäisyydelle. Torstaiaamuna on pakko käydä viimeistään pesulla.

Vierailija
15/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden yön yli. Yleensä peseydyn päivittäin aamuisin, joskus kahdesti päivässä, esim. jos illalla on sauna. Jos jostain syystä aamusuihku jää joskus väliin, seuraavana päivänä on kyllä jo ihan pakko päästä.

Vierailija
16/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletus on, että kädet saa kuitenkin pestä. Jos en saa pestä niiden lisäksi edes hampaita, 18 h alkaa olla maksimi. Jos saan pestä hampaat, kestän 24 h. Jos saan pestä kasvot, jalat ja alaosaston, kestän ilman suihkua ehkä 48 h. Hiuksia voin olla pesemättä neljä päivää, jos kuivashampoo on käytössä.

Vierailija
17/17 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin työttömäksi keväällä 2020. Sitä ennen olin todella tarkka puhtaudestani. Nykyään saattaa mennä 2 viikkoa, ilman suihkua. Asuntoni pidän siistinä, itsestäni en jaksa välittää. Tämä korona- aika on vaikuttanut psyykkeeseeni.

Sama juttu, korona-aika on myös täällä vaikuttanut psyykkeeseen. Tosin teen etätöitä, mutta meillä ei ole koskaan videopalavereja. Nytkin on edellisestä suihkusta aikaa 5 päivää. Ihan sama, en käy ihmisten ilmoilla edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi