Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans täällä tippalinssissä niiskutan;) Onnea ihan mahdottoman paljon koko perheelle!!

Täytyykin neuvotella Pullan kanssa tosta maailmaan tulosta,tuu jo;)

Queen

Vierailija
42/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa kaikille!!

On tullut taas vietettyä pitkään hiljaiseloa tällä kirjoitusrintamalla kun ei oo oikeen ollu mitään kerrottavaa, mutta mielenkiinnolla olen käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia.

Poppikselle paljon onnea ja auringonpaistetta tänä tärkeänä päivänä =)

Ja Suipolle ja perheelle Onnea Onnista. =)

Omaa Onniani täällä siis odottelen, laskettuunaikaan olis 6päivää... mutta ei oo merkit oikeen sellaiset että syliin vielä sillon saisi pikkuista.

Lääkäri oli toissaviikolla ja sillon kohdunsuu oli pehmentyny mutta täysin kiinni..., ja nyt tiistaina kun oli neuvola ei tutkittu sen kummemmi, maanantaina uusiks ja jos ei mitään edistystä tapahtunu ni sit lähete synnytyssairaalaan " tarkastettavaks" et mitä tehdään vai tehdäänkö mitään... ;-D

Nyt tulee kyllä tutuks sanonta odottavan aika on pitkä!!!!

Onneks oma olo on oikeestaan aika loistava ni mikäs tässä on ollessa kyllä se sieltä maailmaan putkahtaa ennemmin tai myöhemmin.

Tämmöistä täällä, nyt hakemaan auto korjaamolta jos vaikka vkl aikana tulis lähtö sairaalaan *** toiveajattelua** =))

Voikaahan enskat paksusti. =))

kristall 39+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Suipolle ja miehellesi pojan pallerosta :) Kerrohan mitat vielä kun ehdit :)

Ja kukas tuon hyvän " biisin" tuohon laittoi? Kuuntelin sitä 10 minsaa ja loppua ei näkynyt, mutta hyvät naurut sain :) Vaavi ei masussa reagoinut tuohon ollenkaan ja mieskin lähti heti ulos laittaan pyykkiä kuivuun ;) Kummaa sakkia :)

Ja Marikankin poika jo kohta ½ vuotta! juurihan sinä synnytit ja minä samaan aikaan halailin wc-pyttyä :)

MiaMik rv 32+2

Vierailija
44/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt pikkuhiljaa uskaltautua tänne o-puolella. Oon jo aiemminkin kurkkinut teidän juttuja ja kivalta ja kannustavalta tuntuu tämäkin porukka (onkos täällä muuten omaa esittelypinoa?). Kuumeilijaenskoissa ehdin jo kuukauden päivät viihtyä mutta keskiviikkona sitten ilmestyi ne maagiset kaksi viivaa testiin (ja ilmestyi myös eilen ja tänään, en oikeen osannut yhdestä testistä uskoa...). Masu-asukki sai siis onnellisesti alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta ja nyt on meneillään rv 5+1, jos olen tuon laskutavan oikein ymmärtänyt.

Olo on kyllä yhtä kysymysmerkkiä! Olen siis tietysti maailman onnellisin nainen mutta samalla on vähän epätodellinen olo. Tiistaina vielä olin autuaan tietämätön ja keskiviikkona yhtäkkiä raskaana. Eikä oikein ole mitään konkreettista, kun ensimmäistäkään oiretta ei ole vielä ilmestynyt. Pienen pienet tarrasukat käytiin miehen kanssa ostamassa. Voin sitten hypistellä niitä ja yrittää uskoa että ihan oikeasti tässä tosiaan raskaana ollaan! Taidatte kyllä kaikki tietää tunteen... ;)

Vähän painaa takaraivossa pieni pelko keskenmenosta. Osaako kukaan sanoa, koska olisi niin sanotusti kuivemmilla vesillä, eli suurin riski olisi takana. Vai onko sellaista aikaa? Ja missä vaiheessa sitä uskaltaisi kertoa kaikille ystäville ja kumminkaimoille? Ja miten ihmeessä voisi unohtaa koko ajatuksen kokonaan ja vaan nauttia olosta? Ensin hiertää pelko, jos ei raskaudukaan. Sitten pelkää keskenmenoa ja sen jälkeen varmaan tulee taas uusia pelon aiheita. Enkä mä edes ole kovin pessimistinen luonne, päinvastoin. Päälimmäinen tunne on kuitenkin suunnaton onnellisuus! Ja jotenkin luotan vaan siihen, että kaikki menee hyvin.

Ja koska olisi sopiva aika soittaa neuvolaan? Ja mitä ruokia pitäisi välttää? Ja onko seksi nyt pahasta? Ja voinko ajaa moottoripyörällä? Mitä mun nyt kuuluu tehdä? Ja miksi mulle on tullut kyselykausi uudestaan...??? Hih!

Aika omanapaista tekstiä tuli, pahoittelut, mutta pian opin varmasti teitä tuntemaan ja pääsen kommentoimaan enemmän. Ja onhan täällä ¿vanhoja tuttujakin¿, ainakin [b][color=hotpink]Tappert, Yedo ja Jouhi[/color][/b]

[b][color=plum]Aurinkoista viikonloppua kaikille[/color][/b]

[b]

[color=blueviolet]-Kesämorsian-

Vierailija
45/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keäsmorsian - tervetuloa ja paljon onnea odotukseen! Oletkos tämän kesän morsiamia nikkisi mukaan? :o)

Turvallisesta rajasta kyselit. Kai sitä sanotaan, että tuo 12 viikkoa olisi se maaginen raja, mutta olen ymmärtänyt, että sen jälkeen, kun ultrassa on havaittu, että alkio on oikeassa paikassa ja sydän sykkii, on riski jo aika pieni. Itse kävin alkuraskauden ultrassa yksityisellä rv 7+5, mutta joillain saattaa syke näkyä jo rv 6+. Neuvolan kautta ultraan pääsee siis vasta siinä rv 12 kieppeillä. Neuvolaan voit hyvin jo soitella, kyllä ne sieltä sitten antaa lisää ohjeita ja aikaa, milloin pääset ekalle tapaamiselle sinne. Neuvolassa harvoin ultrataan, joten ekalla kertaa siellä ei saa kyllä mitään varmistusta odotukseen. Ja sitten siitä kertomisesta: me kerrottiin vanhemmille ja lähimmille ystäville tuon ekan ultran jälkeen, jotkut odottaa tuonne 12 viikolle ja toiset paljon pidempäänkin. Eli ihan oman fiiliksen mukaan kannattaa kertoilla.

Tuosta aiemmasta viestistäni löydät linkin meidän odottajien esittelypinoon, johon voisit käydä lisäämässä tietojasi, niin pääset listoille mukaan. Nostan myös sen tuohon etusivulle, niin löytänet sen myös siitä.

-Amy-

Vierailija
46/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitelemaan Suippoa ja perhettä =)

Eli Onnea Onnea Onnea vaan koko teän poppoolle =)

Lisa & Veeti 2,5kk

Vierailija
47/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista kanssa odotan ja odotan jännällä :)

lauantaina alkaa 7kk. Näin loppusuoralla, että vaikea on edes uskoa.

Nojoo... sainpa sitten " laatuaikaa" itselleni tämän päivän, kun mies läks taas veljelleen juoman.Veli tuli hakemaan tuosta ja lupas että ovat heillä koko illan.. Nojuu.

Miten teidän miehet juhlii ja ottaa?

Huomenna pitäs mummille lähteä käymään kun sekin vielä polskuttaa elävien kirjoilla.

Pääsee maalle päiväksi, niin voi olla, että tekeekin ihan hyvää hermolleni.

Stressiä ollut ihan liikaa viime aikoina. Ihmettelenkin ettei tämä raskaus ole mennyt kesken.

Ihmettelen tosiaan, kun yleensä mulla on huono tuuri varsinkin mitä ihmis suhteisiis tulee.

Toivottavasti lapsi on terve tämän jälkeenkin.

Olenkin kiitollinen että sain elämäni parhaimman lahjan.

Vierailija
48/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... tekstini katosi kun yritin lähettää sitä 8(

Kuitenkin.

Miten teidän pe iltaan kuuluu?

Itse sain ns.laatuaikaa jälleen kun mies läks veljensä luo ryyppäämään.Veli tuli hakemaan kotoa ja niin ne lähti.

Miten teidän miehet ottaa/juhlii?

Odotan tässä esikoistani myös. Lauantaina alkaa 7kk.

Ihan jännittäen odotan...

Viime aikoina ollut niin paljon stressiä ym. että ihan ihmettelen ettei ole keskenmenoa tullut.

TOivon että lapsi olisi terve myös tämän jälkeenkin.

La 28.10 olisi laskettu aika.

Huomenna lähtisin mummia moikkaamaa kun polskuttaa vielä elävien kirjoilla. Pääsisi päiväksi maalle niin saisi hermolomaa siinä sivussa.

Ehkä uimaankin menen, mikäli vesi ei tappavan kylmää 8)

Olen kyllä onnellinen ja kiitollinen, että minulel suotiin tällainen lahja, mitä parempaa ei voi saada elämänsä aikana 8)

Vierailija
49/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... tekstini katosi kun yritin lähettää sitä 8(

Kuitenkin.

Miten teidän pe iltaan kuuluu?

Itse sain ns.laatuaikaa jälleen kun mies läks veljensä luo ryyppäämään.Veli tuli hakemaan kotoa ja niin ne lähti.

Miten teidän miehet ottaa/juhlii?

Odotan tässä esikoistani myös. Lauantaina alkaa 7kk.

Ihan jännittäen odotan...

Viime aikoina ollut niin paljon stressiä ym. että ihan ihmettelen ettei ole keskenmenoa tullut.

TOivon että lapsi olisi terve myös tämän jälkeenkin.

La 28.10 olisi laskettu aika.

Huomenna lähtisin mummia moikkaamaa kun polskuttaa vielä elävien kirjoilla. Pääsisi päiväksi maalle niin saisi hermolomaa siinä sivussa.

Ehkä uimaankin menen, mikäli vesi ei tappavan kylmää 8)

Olen kyllä onnellinen ja kiitollinen, että minulel suotiin tällainen lahja, mitä parempaa ei voi saada elämänsä aikana 8)

Vierailija
50/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa vauvapuolelle=)

-Ankka & Alisa 4kk-

Vierailija
51/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suipon uutisia onkin jo kovasti täällä odoteltu! Sydämelliset onnittelut koko perheelle pienen Onni-pojun syntymästä! [color=deeppink]♥[/color] Synnytyskertomuksesi oli liikuttava, ja antoi kyllä tosi positiivisen kuvan tapahtumasta. Juuri näitä sitä haluaakin lukea, kun oma synnytys alkaa lähestyä. Voi kun meniskin kaikki noin hyvin sitten.

Oikein ihanaa ja vauvantuoksuista arkea toivotteleepi

-Q-

Vierailija
52/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömästi onnea, Suippo, ihanan seesteisiltä kuulosti tuo kertomuksesti ja toisaalta realistisesti kuvasit niitä kipuja ja niiden kans pärjäämistä! Kiitos siitä. Meitä on täällä varmaan useampi, joille synnytys on vielä enemmän tai vähemmän alitajunnassa lilluva " joskus sitten" -tapahtuma, jota kuitenkin tavallaan pelkää ja odottaa... Onnea Onnille! On se vaan ihmeellistä tuo elämä! :' -)

Jouhille sitä samaa, että syö just niitä mitä täällä on ehdotettu tai edes juo! Mehua! Kivennäisvettä! Jotain, mistä saisit vähitellen suoloja ja sokereita. Kyllä se siitä! Tsemppiä!!

Jo se mun kampaajareissun ylistys ylti tännekin asti kun kaikki on kärttäny tuloksia. =) Kiitos! Harmi kun meillä ei ole täällä digikameraa, niin olisin voinu kuvan laittaa. Mut mulla on medium-pituiset ruskeat hiukset, joita on värjäilty välillä tummemmaksi, välillä punaisemmaksi, ja viime vuosina monivärisiksi... Tänään tuli sitten entisen selkeän tumma-puna-yhdistelmän tilalle toffeenväristä aivan ohutta raitaa ja kuparista samaten ohutta raitaa sinne suklaanruskean sekaan. Napakka ja hyvin rajattu + pyöristetty otsis ja hapsutetut latvat takaa ja sivuilta. Nam, oon tyytyväinen! Ai että se tosiaan on luksusta istua värjättävänä, pestävänä ja sudittavana... ja leikkauskin kun vielä onnistuu, niin on tosi hyvä fiilis! Kolme tuntia siinä meni, kun kampaajan kans vielä kuulumiset kertoiltiin samalla. Tosiaan, meilläkin tää on ylimääräistä ylimääräisempää rahanmenoa, mihin oikeasti ei pitäisi olla varaa mut kun Halusin. :-)

No. Meillä on miehen 10-v. pikkuveli käymässä, ja taidetaan ruveta katsomaan Sammakoiden Ennustus -elokuvaa. Sen pitäis olla hyvä. Toivottavasti on!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Terkuin Ladie ja pikku-L, rv. 22+1

Vierailija
53/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Suipolle ja koko perheelle pikku prinssistä!!! =)

Vierailija
54/54 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä nopeasti lomalta kirjoittelen...

en mitenkään ehdi nyt lukea teidän kaikkia tarinoitanne.

Onnea kuitenkin Suipolle ja muille oman vauvansa jo kotiin saaneille ja uusille ensikoille.

Täällä omassa navassa potkut ovat tosi kovia ja välillä jo ottaa oikein kipeää.. ei siis enää niitä ihania ensimmäisiä hentoja potkuja.

Ensi keskiviikkona on sittten taas neuvolaa ja lääkäriä ja saa tietää vauvan kunnosta enemmän.

Lueskelen teidän juttuja sitten paremmalla ajalla. Vielä muutama viikko lomaa jäljellä. ONneksi säät on vielä lämpimiä.

T. ROUVA Heidi <3 toukka 25+5