***ENSIKOIDEN PERJANTAI***
Kommentit (54)
ennen mitään muita kommentteja, toivotan poppalooralle oikein ihanaa HÄÄPÄIVÄÄ !!!!!
Onneksi kynsilakkadraama on ohi ja kaikki kunnossa NAUTI IHANASTA PÄIVÄSTÄ Rva. Poppaloora !
No nyt pääsee jotain muutakin kommenteeraamaan kun poppiksen häitä, vaikka ne taitaa olla tämänpäivänen puheenaihe nro 1.
Kandi:
mulle neuvolantäti sanoi että mun vatsalihakset pitää hyvin vauvan sisällä, mulle on käynyt niin että vahvat vatsa- ja kylkilihakset pitävät pakan kasassa ja vatsa työntyy vain eteenpäin ei ollenkaan sivulle, takaapäin katsottuna ei voi sanoa minun olevan raskaana, mutta sivuprofiili onkin sitten ihan toista.
Ihana kotikolo on pikkuiselle laitettu, taitaa olla Nalle Puh myös äidin suosikki ?
Mä haluaisin hirmuisesti hankki möhikselle pinnikseen sellaisen " katosverhon" mutta vielä kun en tiedä kumpi tulee en ole raaskinnut ostaa.
Äiti on onneksi luvannut laittaa lakanoita ja pussilakanoita pikkuiselle, ei sitten tarvitse ostella ja minusta omatekemässä on aina kivempi tuntu.
Mä olen kaikkien lahjojen, korttien ja muidenkin kanssa sitämieltä että itsetehdyt ovat kaikkeista parhaimmat.
On hyvä että äippälomani alkaa marraskuun puolessavälissä niin saan tehtyä joulukortit rauhassa, niissä on joka vuosi ihan hirmuinen tekeminen.
Siitä tulikin mieleeni että valmentajani menee huomenna naimisiin ja minä en ole tehnyt vieläkään korttia, taitaa ilta mennä askarrellessa.
Mukavaa perjantaita, jatkan töitä täällä kakin hajussa sillä oli pakko ottaa koiruus mukaan että saan sen lääkäriin
Aino ja möhis 20+6 taas uusi viikko alkamassa
Jee, tosiaan! Tänään on Popparin suuri päivä! Onnea kamalasti. Kyllä se tällä kertaa onnistuu!!! =) Paljon huiskutuksia ja onnentoivotuksia sulle, miehelle ja tietysti myös Räpätille, joka nyt syntyy " siunattuun perheeseen" (en voinut olla tässä muistelematta mieheni isoäidin toteamaa kun aikoinaan ilmoitimme muuttavamme yhteen ilman papin aamenta, että " sus' parj" ollaan)! :-) Vaikka muistan kyllä, että teillä taisi olla maistraattivihkiminen jne. Mut siunattu mikä siunattu.
Juuh. Mä heräsin tänään tavoiltani poiketen jo kello kuusi kun miehen herätys herätti. Yleensä olen vaan jatkanut unia, mut nyt jotenkin oli taas ylipirteä (ja nälkäinen!!!) olo, ja nousin toivottamaan miehelle hyvät työpäivät, katselemaan aamutv:tä ja keittelemään aamupuuroa. Kylläpä maistuikin kaurapuuro voisilmällä hyvältä!! Vedin ison lautasen ihan kevyesti ja olis varmaan mennyt toinenkin, jos olis vaan ollut. Tää on ihan selkeä raskauden aikaansaannos, mutta hyvä sellainen.
Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että pitää mennä vielä hetkeksi tutumaan ennen kuin herään uudestaan, syön vähän lisää ja lähden sinne KAMPAAJALLE. Jes jes jes! Sanoin miehelle varovasti aamulla, että " mulla on tänään se kampaaja ja se vetäisee kyllä mun tilin tyhjäksi" johon tämä totesi, että siitä kannattaa sitten varmaan nauttia ja että ei halua kuulla sitten jatkossa yhtään ininää, ettei ole rahaa mihinkään. Huh, tavallaan lohduttaa kyllä tietää, että mieshän se meitä muutenkin tässä on elättänyt, mut tää vauvantulo on saanut mut myös jotenkin ylivarovaiseksi rahojen käytön suhteen.
Heh, Poppis, toi sun lihanhimo oli taas aika hauska juttu. Vai että jo lihojen katseleminen tuottaa nautintoa! :-D Hm. Niin se taitaa olla, kyllä mäkin kaikkea rasvaista ja maukasta tykkään katsella ja miettiä, että mitähän herkkua sitä laittais... viimeisimpiä heikkouden kohteita on ollut meidän lähikaupasta löytyvä kananpoikagrilli. Auts! Ne 4 ¿ maksavat kokonaiset, grillatut, lämpimät, rasvaiset broilerit puhuu mulle aina kun mä menen ohi...
Jep. Mut nyt on pakko mennä sänkyyn jos meinaa vielä ehtiä nukkua.
Tsemppiä tähän päivään, siskot,
ja toivottavasti Kandin koiruus saadaan hoidettua ja kakkahajut vähän helpottaa!! =)
Terkuin Ladie ja pikku-L rvllä 22+1
taitaa olla vaan parasta mennä sinne petiin kun lähimuisti on tätä luokkaa :-D
Näyttäisi tulevan upea päivä, nautihan täysillä!
Mykis on täällä hengessä mukana!
ONNEA POPPIS!!!!
Toivottavasti ilma suosii ja tulee ikimuistoinen rouvautumispäivä!!!!!
Josko illalla kerkiän kommentoimaan muutakin. Nyt suuntaan mustikoita poimimaan.
T:Yedotus
Ensiksi haluan toivottaa Poppikselle ja miehellesi ihanaa päivää! Tulehan sitten kertomaan kuin kävi :)
Tulin eilen illalla Hesan reissulta ja olin kyllä aika poikki! Eilen meni itäkeskuksessa shoppaillessa kuutisen tuntia ja olin aivan ihmeissäni kun tajusin, että tuona aikana tuli vain 3 supistusta!!!!! Tai sitten en vain huomannut niitä ;)
Kiva kuulla Ossestakin!!! Oli jo ikävä sunkin juttuja ;)
Ja kiitos Burdelle sun muille selvennystä tuosta doulasta! En oikeasti ollut kuullut siitä yhtikäs mitään aikaisemmin! No, minun doulani tulee olemaan mieheni :) ( jos mieheni pyörtyy ennen aikojaan, niin voisikohan doulaa pyytää puolen tunnin varoitusajalla :D)
Hyvä että Sippuliinilla ja vauvalla oli kaikki hyvin! Onko sinulla vielä jotain kontrollia sinne äippäpolille? Minullahan tosiaan oli tuo kohdunkaulankanava lyhentynyt " käsikopelolla" (hyi mikä sana) 3cm->1,5cm. Ultralla kun mitattiin oli se silloin rv 30+0 3cm ja nyt tiistaina kontrollissa rv 31+6 2,4cm. Eli lyhentynyt, mutta ei nyt mitenkään radikaalisti! Lääkäri vain epäili, että minulla tosiaan saattaa nuo kivuttomat supparit lyhentää pikkuhiljaa kanavaa... Eli yliaikaiseksi menee :)
Ladien galluppiin voisin vastata että minulla ei juurikaan ole ollut mitään " himoja" . Alkuraskaudessa kaikki tuli pihalle, niin ei senkään takia uskaltanut tehdä mitään mieli! Muutaman kerran taisin kyllä lähettää miehen hakemaan kaupasta jotain ja sitten kun mies tuli kotiin, niin eipäs mun tehnytkään enää mieli :) Keskiraskaudessa teki ehkä enemmän mieli ruisleipää (mikä johtui ehkä siitä että alkuraskaudessa sekään ei pysynyt sisällä ja olen aina ollut ruisleivän suurkuluttaja)! Nyt viime viikkoina olen kylläkin vetänyt kilokaupalla nektariineja, persikoita, viinirypäleitä, vesimeloonia, luumuja... Ja kotiruoka maistuu myöskin tavallista paremmalle tällä hetkellä :) (aloitinkos tähän galluppiin vastaamiseen etteikö mitään mielitekoja olisi? ;))
Nyt menee jo viesti liian pitkäksi ja muistkin loppui tähän!
MiaMik rv 32+2
jos Yedo löydät niitä mustikoita muitakin kun pippurin kokoisia,näköisiä ja makuisia niin kerro mullekkin, mä en oo saanut mustikan mustikkaa pakastimeen, eikä niitä raski toriltakaan ostaa kunmaksavat meilläpäin 7 ¿ litra....siis aatelkaa yli 40 markkaa litra...huh huh...
Eikös ole hienosti lyhennetty sun nikki??
Asun ihan meren rannassa, niin tässä lähimetsissä on aina mustikoita. Ihan hyvän kokoisia jopa. Laitan illalla virtuaalisesti tulemaan pari litraa. Viime sysksynä poimein ainakin 10l. Nyt ei tule niin paljon, kun en voi sietää itikoita ja nyt ei saa käyttää myrkkyjä. Tuskaa!!! Pitää mennä päivällä metsään, kun vähän edes tuulee.
vaikka ei siellä nyt mitään ihmeellistä ollut! Vastassa minua oli uusi terkka, kun omani meinaa kesälomaa pitää :) Tämä uusi th oli todella mukava ja kyseli kaikkea miehuudestakin...
Hb:n olin saanut nousemaan 112->121 ja sen huomaa voinnissakin!
RR oli 94/73 ja terkka kyseli että pysynkö pystyssä :)
Painoa oli tullut +550g/vko (yhteensä nyt 5,3 kiloa)
Sf-mitta oli 28cm (alakäyrällä neuvolan " koneella" , neuvolakortissa keskikäyrällä)
Vauva raivotarjonnassa
Ja kukas se nyt puhuikaan eilen vai toissapäivänä että loppuraskaudessa on koko ajan nälkä? No, mulla nyt ei vielä loppuraskaus, mutta nälkä vaanii aina nurkan takana ja paino on nyt parin kuukauden sisällä vasta alkanut nousta!
MiaMik rv 32+2 taas
Poppis: Ihanaa hääpäivää sinulle ja miehellesi!!! Hienoa, että kynsilakkajuttu selvisi ja paplaritkin on tähän aikaan jo varmaan ojossa. Nyt vain nauttimaan! :)
Ja Sippuliinille piti myös sanoa, että onneksi Pikku-Tikrulla oli kaikki hyvin! Ihanaa kun täällä Suomessa seurataan niin tarkasti ja tutkitaan vaikka ihan varmuuden vuoksi. Niin se on parasta sekä äidin että vauvan kannalta.
Ihmettelen kyllä, mikä mulle itselleni on tullut... Vaaka näytti tänä aamuna 2 kg vähemmän kuin pari viikkoa sitten. Olenko mä alkanut jo laihtua vai? Vauvanhan pitäis nyt just kerätä sitä rasvaa, joten eikö mun painon pitäis kaiken järjen mukaan nousta??? Neuvolassa oli kuitenkin keskiviikkona kaikki hyvin, ja neuvolantäti vakuutti, että kyllä se vauva aina ottaa tarvitsemansa ravinnon, joten ei kai tästä auta huolestua.
Niameyn Tiitin soppi oli tosi söpö! Mutta voi että olikin hassua nähdä Niameyn kuva! Olin kuvitellut sut ihan erinäköiseksi, siis tummahiuksiseksi! :)
Hei, eikös tänään ole Miin laskettu aika??? Oletko vielä kuulolla?
-Q- ja -q- 37+4
Eilen oli niin vipinää töissä, etten ehtinyt lainkaan kirjoitella. Äsken koitin lukaista pinon kuitenkin läpi..
Niamey, mäkin kuvittelin sut tummaksi. Hassua miten sitä " näkee silmissään" jokaisen teistä jonkun näköisenä. Ihana oma " huone" oli pikkuiselle laitettu. Sä olet ainakin nähnyt tosi paljon vaivaa sen eteen. Kyllä tuolla kelpaa nukkua:)) Kunhan se asukki vaan nyt tulisi!
Poppikselle HURJASTI onnea! Kaikki menee varmaan hyvin ja paplarit on saanut ihmeitä aikaan:) Onnea onnea onnea, nauttikaa päivästä!!
Ihanaa kun taas viikonloppu, mä en oikein ole saanut nukuttua kun meillä NIIIIN kuuma sisällä. Pyörin ja pyörin ja vielä kun käyn sen 3-4 x yössä pisulla, niin yö on varmasti pilalla:( Tänään töiden jälkeen kyllä kunnon päikkärit ja viikonloppuna täytyy muutenkin kerätä voimia kun nyt meinaan nukahtaa pystyyn. Siis olen aivan poikki!!!
Ultran mukaan viikkoja on nyt sitten 10+3, jos menkkojen mukaan mentäis, tulisi 12+0 täyteen jo maanantaina.... Hassua miten aika menee. Vois jo vähän hidastua.... Pelottaa tuleva jollain tavalla tuolla takaraivossa pikkaisen:( Sitä on niin mukavuudenhaluinen ja sitä ajattelee vain mistä joutuu luopumaan eikä mitä saa! Leffaillat, matkustelu, extempore jutut mitä yhdessä tehdään. Eli siis kahdenkeskisiä pikkujuttuja, mitkä VARMASTI onnistuu lapsenkin kanssa mutta silti sitä tuntee olonsa jo nyt niin sidotuksi. Ja silti sitä täällä onnesta soikeana (hassu sanonta tuokin:) odottaa uutta tulokasta... Ehkä tämä kuuluu asiaan ja siksi tässä on 9kk aikaa sopeutua ajatukseen:=)
Nyt taas töiden kimppuun....
Aurinkoista päivän jatkoa!
A rv 10+3
Onnea Poppikselle ja miehelle ja räpätille kans! Nauttikaa ja viettäkää ihana juhlapäivä!
Mitähän muuta...
Ruokagallupista: Ei nyt mitään suuria himotuksia ole tullut eikä ollut, hedelmiä ehkä oon vähän enemmän syönyt kuin normaalisti. Samoin irtokarkkeja popsin, mutta niihin mulla on kestohimo aina, ja normaalisti vaan koitan rajottaa sitä himotusta vähän enemmän kun nyt ;)) Jossain vaiheessa mulla oli kans aina nälkä, mutta nyt on kai tää kuumuus vienyt pahimman nälän... Ja mielikuvitus ruokien suhteen on täysin kadonnut ihan kai kesälomasta johtuen, tuntuu et aina vaan syödään samoja muutamia ruokia...
Tänään pitäis lähtee ihmettelemään Ahaan kuljetuskalustoa eli vaunuja ja turvakaukaloa. Eilen käytiin jo yhdessä kaupassa, mutta sieltä en kyllä osta yhtään mitään, eivät halunneet meitä palvella suosiolla... Eli näköjään sitä on liikkeellä ;) Sen sijaan joskus alkukesästä käytiin pikisesti ohimennen Vauvatalo Johannassa, ja vaikka sanoin et vaan alustavasti katsellaan ja kartoitetaan tarjontaa, niin täti silti auliisti kertoili kaikenlaista. Minkäslaista " kuljetuskalustoa" muut enskat ovat hankkineet?
Ahaa on ollut viimeaikoina taas jotenkin kamalan rauhallinen. Aiheuttaa mulle harmaita hiuksia tai jotain, kun liikkeet on enimmäkseen tosi hentoja ja päivällä menee pitkäkin aika, etten tunne mitään. Sentään onneksi yleensä illalla sen saa vähän heräteltyä, että muutaman kerran edes potkasee niin että tuntuu... Kai siellä kaikki on kunnossa, kun edes vähän liikkuu, mutta vois kyllä mun mielenrauhan vuoksi Ahaa vähän vilkastua edes välillä... Ens perjantaina vasta on neuvolalääkärikin...
Jaa, pitäisköhän siivota tänään... Ehkä välillä ois ihan terveellistä :)
Aurinkoista hellepäivää Ensikoille!
t. Ope + Ahaa rv 28+4
Ladie - ah kampaajalle, nauti munkin plsta. Mun pitäis kans varata aikaa omalle lempparikampaajalle.
Niamey - Kauniin kodin olet vauvalle kyhännyt, kyllä siellä kelpaa köllötellä! Suppareita saa varmaan toivotella sinnekin päin :))
Aurora - Kyllä sitä hiukan miettii, mitä kaikkea se pieni ihme tuo sitten tullessaan. Oma aika on silloin kortilla ja tietty yhteinen aika kumppanin kanssa. Mutta ei sitä kuitenkaan sillai mieti, on aivan ihanaa saada uusi perheen jäsen....sitä saa sitten halia ja pusia ja hemmotella mielin määrin. Tottakai sitä toivoopi, että pikkuinen ei olisi kaikista itkuisinta sorttia tms. mutta tärkeintä on, että terveenä syntyisi.
Himoista tässä vaiheessa raskautta: Ihan ensiksi, mie syön kyllä ihan hirveesti...olen aina syönyt :) Nyt menee etenkin raikkaat hedelmät ja salmiakki on SUURTA herkkuani. Uusin " löytö" on kaurapuuro, tietenkin voilla, sokerilla ja maidolla höystettynä. Muutes menee liian terveelliseksi :))
toivon mitä ihaninta viikonloppua ja makoisaa mahan kasvatusta
suppareita niille, joilla pikkuinen on jo " kypsä" masussa kasvamíseen.
Mykis ja Hippis tasan 14 JEEE :)
Mykerinos:
Uusin " löytö" on kaurapuuro, tietenkin voilla, sokerilla ja maidolla höystettynä. Muutes menee liian terveelliseksi :))
Tähän on pakko kommentoida! Kokeilepa kaurapuuroa jugurtilla ja vaikka ananaspaloilla höystettynä. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta on hyvää! Ei tosin ehkä yhtä terveellistä kun toi sun mainitsema vaihtoehto. :D
-Q-
Onko parempi syödä väkipakolla va lla syömättä? Väkipakolla yökkäyttää, mutta jos taas söisi niin saattaisi helpottaa (tai sitten ei). Töihin pitäis lähtee, mutta heikottaa kun en ole syönyt mitään. Eli mitän ihmettä nyt teen?
Nyt menee vähän liian pitkälle; näin Poppiksen häistä unta!! Tai lähinnä sellaista unta, missä Poppis-rouva kertoi häistään... Pitäisiköhän vähän rajoittaa tätä palstailua?!
Tämä viikko on kyllä ihan tuhoon tuomittu, kun mulla on aivan järjettömästi töitä, ja miehuksen kanssa menee työajat ihan ristiin. Hän menee aamukuuteen, itse tulen illalla kymmeneltä kotiin. Siinä menee unirytmit ja kaikki ihan sekaisin, kun herään AINA miehen herätykseen aamuviideltä.. :/ Ja musta kyllä työnantajalta aika paskamainen temppu pistää raskaana olevalle naiselle 13 työpäivää kahden viikon sisään.. Kertoo ehkä jotain tuosta meidän työilmapiiristä ja työkavereiden kunnioituksesta. Tuolla on toinenkin työntekijä raskaana aika samoilla viikoilla, ja silläkin on nyt joku älytön 11 päivän putki. Kiva sitten jos molemmat joutuu sairaslomalle verenpaineen tai huimauksen vuoksi, niin kukas ne työt sitten tekee?!
No, jos nyt jaksaisi ensi viikon torstaille asti, niin sitten perjantaina alkaa viikon loma, ja sen jälkeen tuntimäärä putoaa.
Pitäisiköhän ottaa vielä päiväunet, kun koko ajan väsyttää..? Nukuin kyllä lähemmäs yhdeksän tuntia viimeyönä, mutta tuo työtahti vetää ihan piippuun...
Kandi & muhku 19+3
On tullut parin päivän tauko Enska-palstalla kirjoittamiseen, kun on ollut niin vetämätön olo...huoh. Nyt on kyllä pakko jotakin raapustaa:)!
Onnea kilokaupalla [color=20B2AA] rva Poppikselle [/color] !!! Mukavaa, että sait kynsilakanvärinkin päätettyä...nyt voi siis juhlia täysin rinnoin hääpäivää, ilman huolen häivää:)!
[color=4682B4] Niamey [/color] : Ihanan pikkuhuoneen olette vauvelille tehneet! Tosi söpö! Puhin Nalle on myös yksi omista suosikeistani!
[color=20B2AA] Ladie [/color] : Mukavaa kampaajareissua! *tää alkoi kanssa haaveilemaan hiustenlaitosta* Onko jo selvillä, minkälaisessa hiustyylissä palaat kampaajalta?
[color=4682B4] Kandi [/color] : Kuulostaa tosi ikävältä tuollainen raataminen:( Voih. Itse en kyllä jaksaisi. Sun pitää vaan tehdä oman jaksamisen ehdoilla sitä työtä, teet vain sen verran kuin hyvältä tuntuu. Jaksamisia paaaaaljon!
[color=20B2AA] Jouhi [/color] : Välipalat auttavat pahoinvointiin...ainakin näin olen itse todennut ja kuullut myös muiden sanovan. Kantsii siis syödä pikkuvälipaloja useasti päivän aikana, vaikka koko ajatus syömisestä ällöttäisikin. Syöminen usein kuitenkin auttaa huonoon oloon.
Vielä piti sanoa, että ihana juttu, että [color=4682B4] Sippuliinilla ja Pikku-Tikrulla [/color] on kaikki hyvin! Ja sitten oli tänne tainnut tulla jotain uusia Enskojakin tässä lähiaikoina...tervetuloa!
[color=20B2AA] Ja ruokagallup [/color] : Oikein mitään ruokaa ei tee mieli tällä hetkellä eikä sen kummenpia ruokahimojakaan ole esiintynyt, vielä...plääh. Yleensä olen melkoinen sokerihiiri ja kaikki herkut maistuvat paremmin kuin hyvin. Nyt ei tee edes karkkia mieli...omituista, todella omituista. Kaikki liharuuat saavat megalomaanisen yökköolon päälle. Alas kurkusta menevät kevyet sapuskat, hedelmät, vihannekset ym. pupun ruuat. Pelottaa hieman jo, että olenko muuttumassa ihmisestä jänikseksi... Eihän sitä koskaan tiedä, mystiset ovat evoluution tiet.
[color=4682B4] Oma napa [/color] : Eipä mitään sen kummempaa kuulu omaan massuun. Oksuillut en ole sen maanantain jälkeen. Etovaa oloa on kyllä esiintynyt. Väsymys vaivaa.
Vilkutuksia ihan jokaisella Enskulle!
~ ♥ ~ Viipuli ja iki-ihana Pikkupikku, rv 7+6 ~ ♥ ~
Poppiksen perjantai on varmasti ikimuistoinen, onnea teille! Pitäkää _HAUSKAA_! Mistähän mulle tuli selkeä kuva niistä tummanliloista kukista... no mutta joka tapauksessa, on se hyvä, että tottelit noin kiltisti mun käskyäni. Eihän tässä elämässä muuten saa tahtoaan läpi, ellei tarpeeksi kärkkäästi esitä mielipiteitään.
Mutta on se perjantai muillakin, juhlapäivä! Mieskin oli jo terve ja pääsi töihin. Sitä ennen käytiin kuitenkin neuvolassa th:ta ja lääkäriä moikkaamassa. Sain taas kehuja, verenpaine oli nätisti alhaalla ja painokin vaan tippunut. Ei kuulema tartte ollenkaan olla huolissaa painonnoususta. Kyllä sitä voi olla aikuinen ihminen otettu kehuista...
Tässä vähän faktaa:
verenpaine 109/72
painon muutos -181 g/vk, yhteensä +3,4 kg
sf 24 cm
lapsivesi normaali
syke 140 (nousi kun liikkui kovasti)
liikkeet ++
Sit loppuun lääkäri merkkas, että CX3cm ja jotain syheröä... mitähän se tarkoittaa? Sanoi vaan, että kohdunsuu vastaa viikkoja, muttei selittänyt tarkemmin. Ja sain lentoluvan, kun ei ollut mitään outoa, supistuksia tai tulehduksia. Ja rutiinilähetteen sokerirasitukseen, toistamiseen. Onneksi edellisellä kerrallakin kaikki oli ok, joten ei pelota nytkään sinne meno.
AinoA:n koiralla oli pipiä, toivottavasti hajut häviää lekurikäynnillä.
Täällä odotellaan innolla raporttia myös Ladien innolla odottamalta kampaajakäynniltä.
Kandille voimia työvuorojen kanssa. Melkein hävettää, kun itse vaan istun täällä koneella ja surffaan netissä ja pölötän kaverin kanssa puhelimessa. Ja tästä ne mulle maksaa...
Himogallup: (piti pitää tauko, kun Santeri potkii niin, että maha heiluu... :)) vatsataudin jälkeen ei oo oikein tehnyt mieli muuta kuin keltaista jaffaa, ja olen surutta vetänyt sitä niin paljon, kuin on tuntunut hyvältä. Nektariinit ja tuore ananas on kans aika pop, vesimeloni-innostus on jo vähän laantunut. Jostain kumman syystä suklaa ei himota juuri lainkaan, enkä jäätelöäkään ole syönyt lainkaan niin paljon, kuin normaalisti (mikä on tosi paljon).
Juups, nyt taidan tarttua taas töihin, jos vaikka saisin yhden esitelmän valmiiksi, niin ei tarttis siitäkään sitten enää stressata.
Hauskaa viikonloppua kaikille toivottelee
Osse ja Santeri rv 26+2
[color=#800000]Joudun heti toimimaan vastoin kandin neuvoa ja tulemaan tänne näin aamutuimaan! Kaveri tulee kahdeksalta ja aletaan sitten vääntämään niitä papiljotteja päähän. Fiorellan hyvän paplarikampauksen suojelijat nyt tänne! (eli fiolla on tänään huono hiuspäivä - sori!) =)
Hieman olitte ihanasti ottaneet osaa kynsilakkakyselyyyn! Kiitos siitä =) Kun mullahan on aina kynsilakkaa. AINA. Niin se karsi pois sen ilman olemisen. Mä otin vähän kaikista neuvoista vaarin (hitto toi ON outo sanonta) ja yritin ensin sellaista huomaamattomampaa sävyä, mutta kyllä Mii osui ns. naulan kantaan (ymmärrettävä sanonta) ja päädyin kauniiseen tummanlilaan johon kohta laitan vielä sinertävää hilettä päälle. Osborne siis sai ehdottoman tahtonsa läpi! Nauratti vaan kun kukat todellakin ovat tummanliloja (vähän jopa sinisenlilaan) e:llä alkavia, en nyt muista sitä nimeä..=/
Niameyn äijä oli laittanut soman sopen kasaan! =) Sä maksoit mulle eilen isot rahat kun et synnyttänytkään! Sitä 50 senttistä en varmaan tule enää näkemään!
Ja Ladie gallupoi: mun oli ihan alkuraskaudessa PAKKO saada kasslerpihvejä. Mä ajattelin niitä koko ajan ja odotin, että pääsen niitä paistaan/grillaan. Kaupassa keräsin nopsasti kaikki muut koriin, että pääsin seisoskelemaan lihahyllyn viereen. Lihan katseleminenkin oli varsin kivaa. Mut mikään muu kuin kasslerpihvit ei käynny. Mielellään Atrian. =) Nyt ei teekään kamalasti lihaa mieli. =D
Viipero oli saanut äitiyspakkauksen..Aih =)
Mitäs muuta...Hmmm...
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Hui!!! Se on oikeasti tänään! =)
Nyt pitää mennä suihkuun, että lähtee tää päivä käyntiin!!!!!!
Ihanaa perjantaita kaikille teille ihanille naisille!!!
t. poppis ja räpätti rvNAIMISIIN!