Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Ei hätää, Danny nappaa omaan " talliinsa " nuoret, vaaleat, pitkätukkaiset blondit, jotka eivät Voicessa jatkoon pääse.
Ellinooran stailaaja on tyylistä päätellen joko Janita Autio, Ida Nyrhinen tai Vesa Silver.
Vierailija kirjoitti:
Ellinooran stailaaja on tyylistä päätellen joko Janita Autio, Ida Nyrhinen tai Vesa Silver.
Mulle tuli Ellinoorasta heti mieleen tää:
https://animalcrossing.fandom.com/wiki/Reese
Itse tullut tota peliä jonkun verran pelattua. Uskomaton yhdennäköisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarin kankein ja tunkkaisin biisi? Jee. Tämä uppoaa kaikkiin.
Nothing's Gonna Stop Us Now oli jo aikoinaan väärällä tavalla vanhaa ja kulahtanutta.
tuo Antti muistuttaa ulkonäöltään tooodella paljon Lenni-Kalle Taipaletta
No olipahan taas typerä kappalevalinta, suklaasydän-rallatus vähän kokeneemmille ja sielukkaammille naislaulajille. Hohhoijaa.
Vaikea tehdä eroa esiintyjien välillä jostain Bumtsibum-kappaleesta jossa toistetaan sama säe kymmenen kertaa, eri sanoilla vaan.
Onpas Susanna nuorekas ( jos pitää paikkansa tuo ikä).
Mitä hyödyttää tollanen kyynärtervehdys kun tullaan puolen metrin päähän "sylkeen".
Toinen kisaaja näyttää aika kettuuntuneelta. Eipä voinut paljon tulkita ja näyttää osaamistaan. Hirveä biisi valittu näille.
Toinen kisaaja näyttää aika kettuuntuneelta. Eipä voinut paljon tulkita ja näyttää osaamistaan. Hirveä biisi valittu näille.
Miten tuosta äsken olisi voinut kukaan kaapata toista laulajaa, jos penkit ovat täynnä? Oli siis Redraman laulajat, ja hän itse ei tietenkään olisi voinut sitä toista ottaa. Ja on ainoa kenellä on vielä penkkipaikka vapaana?
Ei tää nyt kuulosta erityisen hyvältä kummankaan äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuosta äsken olisi voinut kukaan kaapata toista laulajaa, jos penkit ovat täynnä? Oli siis Redraman laulajat, ja hän itse ei tietenkään olisi voinut sitä toista ottaa. Ja on ainoa kenellä on vielä penkkipaikka vapaana?
Joku joutuu lähtemään sieltä penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä ottaa lisää mutta sitten pitää jompikumpi vanhoista tiputtaa pois.
Onpas kaunis ja taipuisa ääni Ramilla.
En voi sietää tätä Passengersin alkuperäistä biisiä (toistetaan vain samaa melodiaa lässyttävällä äänellä), mutta nyt kuulosti kerrankin hyvältä versiolta. Ramilla ääni kuin enkelillä.
Danny tosiaan stailattu Austin Power senioriksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joutuu lähtemään sieltä penkiltä.
Ai niin näinhän se menikin!
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tätä Passengersin alkuperäistä biisiä (toistetaan vain samaa melodiaa lässyttävällä äänellä), mutta nyt kuulosti kerrankin hyvältä versiolta. Ramilla ääni kuin enkelillä.
Onko ihmisillä puuroa korvissa? Tuo kappale ei sopinut kummankaan äänelle kunnolla ja lähinnä tuossa tuli kuultua kaikki aksenttiongelmat. Molemmat olisi saaneet paljon paremman esityksen jollain toisella kappaleella.
Mä kävin duunissa, soitin bändissä, luin ja dokasin.