Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Tsiisus näitä biisivalintoja. Tylsistäkin tylsimpiä.
Nämä kolme tytteliä, niin tylsä esitys ja biisi. Silti valmentajat esittää että ovat ihan fiiliksissä.
Minä en vaan lämpene näihin nuoriin naisiin, jotka muuntelevat ääntään ja matkivat maneereita.
Stailaaja taitaa olla lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Tähdet tähdet stylisti on tainnut saada paikan tästäkin ohjelmasta.
Tuli ikävä Olli Lindholmia. Se on kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaan lämpene näihin nuoriin naisiin, jotka muuntelevat ääntään ja matkivat maneereita.
Juu, ei iske eikä kiinnosta. Sannin ääni sattuu olemaan sellainen kuin on ja hän tekee biisinsäkin itse.
Matkiminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Tähdet tähdet stylisti on tainnut saada paikan tästäkin ohjelmasta.
Epäilen, että Ellinora on stailannut itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Ellinoora taitaa olla tuolla se ainoa rehellinen lauluntekijä. Redrama myös rehellinen.
Tykkään tämän tumman naisen äänestä. Sen voimasta, syvyydestä ja helppudesta. Ei tarvinut kikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? On siinä asemassa, että tekee muutkin päätökset itse.
Siis Pyhimys voi kaapata edelleen?
Olipa tosi yllätys, ettei Beyoncen biisillä tiputettu tummaihoista laulajaa, vaan suomiblondi. Enpä olisi koskaan arvannut noin käyvän.
Kyllä Ellinooran kannattaisi palkata stailaaja. Ei ole lainkaan tyylitajua eikä osaa pukeutua vartalotyyppinsä mukaisesti
Vierailija kirjoitti:
Olipa tosi yllätys, ettei Beyoncen biisillä tiputettu tummaihoista laulajaa, vaan suomiblondi. Enpä olisi koskaan arvannut noin käyvän.
Tää toinen oli kyllä parempi vaikkei toinenkaan ollut huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ton Dannyn pakko olla tuolla?!? 🤣
On. Hän on musiikkineuvos ja kahdeksankympin kriisiä pukkaa.
Ai saakeli kun naurahdin tälle. :)
Redrama on fiksu. Toni aukoo päätään, koska he thinks he´s a God. Juha Tapion kolmikko esitti niin tylsän ja konservatiivisen biisin ettei kestänyt kuunnella.
Sitähän tuossa kirjoitinkin. Huoh.