Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Milla on kyllä tosi ihanan oloinen tyyppi, ääni kuin enkelillä.
Siis mitä.. Katsoin eilen kaksi taisteluja. Eihän nää nyt suoranaisesti huonosti laula, mutta ihan lähiöbaarin karaoke menoa.
Vierailija kirjoitti:
Biisivalinnat on tuskallisen kökköjä tänään.
Aivan kamalia. Ja siihen kun valmennetaan puskemaan tunnetta. :D
16.vuotias on kyllä todella nuori lapsi. Mieti mitä otse teit saman ikäisenä? Minä taisin syödä, nukkua ja katsoa televisiota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ton Dannyn pakko olla tuolla?!? 🤣
On. Hän on musiikkineuvos ja kahdeksankympin kriisiä pukkaa.
Niinpä. Ihmiset kun elävät yhä vanhemmiksi. Kahdeksankympin kriisi on uusi viidenkympin villitys.
Vierailija kirjoitti:
16.vuotias on kyllä todella nuori lapsi. Mieti mitä otse teit saman ikäisenä? Minä taisin syödä, nukkua ja katsoa televisiota...
16-vuotiaana en ollut lapsi. Olin nuori. Esiinnyin puhallinorkestereissa sekä soolona pianon säestyksellä.
Samanaikaisesti toki opiskelin musiikin teoriaa ja kahta istrumenttia.
Vapaa-aikanani piirsin, maalasin ja askartelin.
Viikonloppuisin tapasin kavereitani ja vietin aikaa sisarusteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias ei ole lapsi. Eikä varsinkaan todella nuori lapsi. Hän on nuori, joka on siirtymässä aikuisuuteen.
Yö yhtyeen Olli oli paras ja yön laulut.
Osallistujista harva on jäänyt tällä kaudella mieleen.
Maijan teennäinen kiemurtelu ikävä kyllä jäi.
Suurin osa osallistujista nuoria naisia, jotka matkivat esikuviaan. Muuntelevat ääntään, matkivat maneereita ja niekuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän pitää tehdä että pääsee Pyhimyksen tiimiin?
Olla yhtä huono. Ja ehkä ylimielinenkin.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana en ollut todella nuori lapsi.
Olin ihan tavallinen luotettava nuori. Hoidin osani kotitöistä. Sen lisäksi hoidin pikkuveljeäni, kävin kaupassa jne.
Sellaisesta on helppo siirtyä omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun toi Juha on alkanut matkia Apiksen maneereita.
Koko äijä on niin nolo. Vääntelee vakavia ilmeitä kuin olisi päättämässä ihmiskunnan kohtalosta.
En tajua ketkä tuota jaksavat edes katsella, ja vielä kuunnella ja digata. Täysin turha äijä.
Mitään ei jäänyt mieleen, kun on joskus kuullut laulavan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa osallistujista nuoria naisia, jotka matkivat esikuviaan. Muuntelevat ääntään, matkivat maneereita ja niekuttavat.
Sanoin tätä muutama sivu sitten just, että mikä siinä on että nykyään nuoret naislaulajat ja laulukilpailujen nuoret naiset kaikki melkein matkii sellaista kielenkanta kurkussa äänen muuttamista. Raivostuttavaa kuinka keinotekoisen ja epäaidon kuuloista.
Tässä VoF on ollut muutamakin joka olisi ihan hyvä laulaja kun jättäisi sen päälle liimatun feikkauksen pois. Rasittavinta on jos sanovat, että kun tälleen mä oikeasti laulan. Ei, et laula. Muutat äänen tietoisesti sellaiseksi koska jostakin ameriikasta olet sen keksinyt. Tai en tiedä mistä. Sen takia en jaksa katsoa mitään näitä laulukisoja nykyään, odotan että tää muoti ilmiö loppuis.
Edellinen on oikeassa. Nämä on makuasioita, mutta määkijät ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Juhalla on huono tiimi
Juha on huono tiimi.
Niin ovat kyllä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli ikävä Olli Lindholmia. Se on kovaa.
No, se on kyllä kovaa, jos sitä tulee ikävä. Otan osaa!
Se drop desd chenecal örisijä oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stailaaja taitaa olla lomalla.
Kuinka niin? Tähdet tähdet stylisti on tainnut saada paikan tästäkin ohjelmasta.
Epäilen, että Ellinora on stailannut itse itsensä.
Miksi ei olisi? On siinä asemassa, että tekee muutkin päätökset itse.
"Siinä asemassa" olevilla tähdillä yleensä on stailaaja, joka hoitaa tällaiset hommat, ei tähti itse kulje kaupoissa vermeitä etsimässä. En käsitä tätä yltä päältä pinkkiä Ellinooraa yhtään.
Hän nyt vähät välittää tuollaisesta. Vaaleanpunainen vallankumous. Muutenkin ammatissaan oikealla tavalla nöyrä, mutta myös rohkea.