Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle nyt sattuu olemaan tämän kauden paras laulaja. Voi että miten hyvän joukkueen Juha sai kerättyä. Just ne pääsi jatkoon, joiden pitikin.
Se kisan nuorin Juhan tiimistä on paras laulaja. Ääni vielä lapsekas, mutta silti kisan taitavin tulkitsija ja tunteiden välittäjä.
Suomessahan on näitä lapsen äänellä laulavia aikuisia naisia, mutta Clarissa on aidosti vielä lapsi tai nuori tai miten 15-vuotiasta nyt luokittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle nyt sattuu olemaan tämän kauden paras laulaja. Voi että miten hyvän joukkueen Juha sai kerättyä. Just ne pääsi jatkoon, joiden pitikin.
Se kisan nuorin Juhan tiimistä on paras laulaja. Ääni vielä lapsekas, mutta silti kisan taitavin tulkitsija ja tunteiden välittäjä.
Ei todellakaan ollut paras. Heikko lapsen kimeä lapsellinen ääni. Olkoot vaan vaikka minkälainen tunteiden tulkki niin minä en tykännyt. Muutama vuosi vielä että ääni vahvistuu niin katsotaan sitten uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnu pilaa koko ohjelman. Niin väsyneen ja velton oloinen ja pukeutuu ylisuuriin telttoihin.
Kannattaisi mennä terapiaan tutkiskelemaan itseään. Siis syitä siihen mitä se peittää ahtamalla sisäänsä sokeria ja rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Itse olen nähnyt Kallen sellaisena sarkastista huumoria viljelevänä yliopistotyyppinä. Ei ole tullut mieleenkään, että olisi pelottava. Voisin hyvin käydä parit punaviinilasilliset hänen kanssaan kippistelemässä.
Samat fiilikset. Nämä pelkääjät vaikuttaa hieman yksinkertaisemmalta porukalta.
Ketkä pääsevät Comeback stagelta jatkoon?
Miksi tää ketju on täynnä Tinnivihaa? Mielestäni hän on hyvä ja empaattinen juontaja. Hyvä Tinni!
Tämä Clarissan viimeisin esitys ei ollut kovin onnistunut. Toni sanoi hyvin, että lapsen ääni ja laulu olivat ristiriidassa keskenään. Ihan nätisti hän sen sanoi. Lauluäänikään ei ollut mielestäni nyt parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kallesta kyllä kaikin puolin hyvät vibat. Paras laulaja ja ihanan persoonallinen tyyppi. Tulee sellainen oman tiensä kulkija-fiilis ja ihan myönteisessä mielessä.
Heikin vertaus oli osuva, kun mainitsi Tapani Kansan. Mutta vertaus on osuva vain jos vertaa 80-vuotiaaseen Tapsan, ei samanikäiseen. Tapsalla on sentään ollut loistava ääni ennen kuin vanhuus pilasi sen. Kuten on käynyt Dänillä. Sori mut olen tätä mieltä. Sellanen vanhan miehen tai vanhanpojan raivo ja viha tosta Gallesta huokuu, ei varmaan kauheen sosiaalinen tyyppi. Pelottava.
Hänellä on puoliso ja ikää on 33 v.
Täh??? Minä pidin Kallea noin 65-vuotiaana!
En nyt pitäisi häntä sentään 65-vuotiaana, mutta kieltämättä 33 vuotta vähän yllätti.
Katsoin nyt uusintana Juhan joukkueen karsintaa. Maijan kommentti Kallelle ei ollut vain törkeä vaan myös todella röyhkeä.
Miten kehtaa olla noin törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Redillä kaikki hyvin..? Ihan hajalla joka jaksossa.
Oon miettinyt samaa. Ja T&S on taas oudon väsyneitä, Maija oudon aggressiivinen. Ja Juha nyrpistelee nenäänsä, ihan kuin olisi allerginen studiolle tai kameroille. Olisiko vaihdon aika? Uudet tuomarit voisi olla oman keskustelun aihe.
Okei, yritetään. Pyhimys - Erin - Herra Ylppö - Lauri Tähkä. Comeback stagella Seksikäs Suklaa.
Tuo Pyhimyksen "ylennys" ns. 'normaalituolille' voisi olla hyvä idea. Onhan hänelläkin ollut hyvin sanottavaa siellä kulisseissa, eikä Comeback Stagesta tullut sellaista nuorten rnb-naisten kokoontumisajoa kuin etukäteen pelkäsin. Kaikkea ei tarvi vaihtaa kerralla, tuon lisäksi riittäis hyvin Toni Wirtasen tuplatuoliparin vaihtaminen Sipe Santapukista Jannika B:hen, jos Juha Tapiolla ja Maija Vilkkumaalla vielä riittää intoa jatkaa taikka ohjelmalla pitää heitä.
Comeback stage saisi jäädä juhlavuoden spesiaalijutuksi. Ellei, niin sitten sinne ihan eri alan ihminen esim. Archie Cruz tai Erja Lyytinen
Mutta miksi kilpailuun pitää ottaa 15v tyttö joka kilpailee joidenkin 40-50 vuotiaiden kanssa samassa sarjassa. Eikö lapsille olisi oma formaatti..
Juha T ollut koko kauden tosi nyrpeä. Vetää vaan väkisin kovat liksat, kun ei muitakaan hommia ole..
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä jo tiedossa, vai tuleeko yllärinä liveihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä jo tiedossa, vai tuleeko yllärinä liveihin?
Spoiler
.
.
.
Siret ja se Sami Hintsasen näköinen lätsämies (en muista nimeä), joka ollut jo pitkään mukana. En tiedä onko tulossa vielä haastajia tälle kaksikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Redillä kaikki hyvin..? Ihan hajalla joka jaksossa.
Oon miettinyt samaa. Ja T&S on taas oudon väsyneitä, Maija oudon aggressiivinen. Ja Juha nyrpistelee nenäänsä, ihan kuin olisi allerginen studiolle tai kameroille. Olisiko vaihdon aika? Uudet tuomarit voisi olla oman keskustelun aihe.
Okei, yritetään. Pyhimys - Erin - Herra Ylppö - Lauri Tähkä. Comeback stagella Seksikäs Suklaa.
Tuo Pyhimyksen "ylennys" ns. 'normaalituolille' voisi olla hyvä idea. Onhan hänelläkin ollut hyvin sanottavaa siellä kulisseissa, eikä Comeback Stagesta tullut sellaista nuorten rnb-naisten kokoontumisajoa kuin etukäteen pelkäsin. Kaikkea ei tarvi vaihtaa kerralla, tuon lisäksi riittäis hyvin Toni Wirtasen tuplatuoliparin vaihtaminen Sipe Santapukista Jannika B:hen, jos Juha Tapiolla ja Maija Vilkkumaalla vielä riittää intoa jatkaa taikka ohjelmalla pitää heitä.
Comeback stage saisi jäädä juhlavuoden spesiaalijutuksi. Ellei, niin sitten sinne ihan eri alan ihminen esim. Archie Cruz tai Erja Lyytinen
No Wirtasen pariskunta yhdessä olis kyllä ihan vihoviimeinen paukku.
Mä tykkäisin jos sinne ilmestyisi vaikka Olavi Uusivirta!
Eilen tuli neloselta mainos jossa mainostettiin VOF:n live-esityksiä. Kaikkien finaaleihin päässeiden pärstäkuvat tuli ruutuun ja myös Siretin ja yhden kaljun miehen. Ovatko nämä kaksi päässeet siis Pyhimykseltä jatkoon? Ja miksi spoilataan Nelosen mainostauolla tämä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää ketju on täynnä Tinnivihaa? Mielestäni hän on hyvä ja empaattinen juontaja. Hyvä Tinni!
Olen huomannut, että täällä tykätään valmentajista, ja juontajista, jotka ovat asiallisia ja ilmeettömiä. Ellinooraa hehkutettiin, ja hän istui ilmeettömänä ja liikkumattomana. Heikkikään ei paljoa sooloile, vaan menee by the book.
Haukkuja saa kaikki eleet ja ilmeet.
Outoa. Ideaali on hilitty ja hallitti ja kuuliaisesti ruodussa menevä ihminen.
Tuo minua ihmetyttää, että valmentajina on muuten pelkkiä miehiä, mutta yksi kiintiönainen joukossa.
Ei-ihan-valmista rocklaulajaa tässä haetaan voittajaksi. Kaikki muut on tiputettu matkan varrella.