Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Siis mitä hemmettiä! Tämähän on laulukilpailu eikä mikään muodin huipulle-kilpailu. Mitä väliä sillä on mitä esiintyjällä on päällä. Itse muutenkin kuuntelen biisejä silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin tuossa Kallessa häiritsee. Ei hyvällä tavalla.
Siis sullakin samat vibat. Mua kylmää jotenkin. Puuttuu joku inhimillisyys. En tohtis olla samassa huoneessa kahden.
Ikävä sanoa, mutta aiheuttaa samanlaisen tunteen täälläkin. Ei edes liity ulkonäköön, vaan johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Redillä kaikki hyvin..? Ihan hajalla joka jaksossa.
Oon miettinyt samaa. Ja T&S on taas oudon väsyneitä, Maija oudon aggressiivinen. Ja Juha nyrpistelee nenäänsä, ihan kuin olisi allerginen studiolle tai kameroille. Olisiko vaihdon aika? Uudet tuomarit voisi olla oman keskustelun aihe.
Mulla on Kallesta kyllä kaikin puolin hyvät vibat. Paras laulaja ja ihanan persoonallinen tyyppi. Tulee sellainen oman tiensä kulkija-fiilis ja ihan myönteisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sullakin samat vibat. Mua kylmää jotenkin. Puuttuu joku inhimillisyys. En tohtis olla samassa huoneessa kahden.
Ikävä sanoa, mutta aiheuttaa samanlaisen tunteen täälläkin. Ei edes liity ulkonäköön, vaan johonkin muuhun.
Veikkaan, et vastaus löytyy sun omasta peilistäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, mutta minullekin on tullut hänestä jotenkin kylmäävä olo. En osaa sanoa miksi.
-eri
Se vaikuttaa siltä kuin olisi ulkomaalainen ja täysin ummikko. Mutta eihän hän ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hemmettiä! Tämähän on laulukilpailu eikä mikään muodin huipulle-kilpailu. Mitä väliä sillä on mitä esiintyjällä on päällä. Itse muutenkin kuuntelen biisejä silmät kiinni.
No tämähän on tv- eikä radio-ohjelma.
Kalle nyt sattuu olemaan tämän kauden paras laulaja. Voi että miten hyvän joukkueen Juha sai kerättyä. Just ne pääsi jatkoon, joiden pitikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esityksiin kuuluu myös se lavapreesens yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, mutta minullekin on tullut hänestä jotenkin kylmäävä olo. En osaa sanoa miksi.
-eri
Se vaikuttaa siltä kuin olisi ulkomaalainen ja täysin ummikko. Mutta eihän hän ole.
Eikös oopperalaulajat tapaa ollakin vähän originelleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta Kallesta vaan jotenkin niin epämiellyttävä olo. En tajua mistä johtuu. Ilmeet on jotenkin psykoottiset eikä se hymyile koskaan. Pilasi tuon ihanan biisinkin. Oopperalaulaja väärässä kisassa. Tangomarkkinatkin olis lähempänä kuin VOF.
Voi myös olla, että sinä olet ilkeä ihminen... Olisko se mahdollista? Et tunne toista, mutta haukut ja arvostelet täällä. Eihän sellainen ole mukavan ja miellyttävän ihmisen käytöstä, vai mitä mieltä olet?
Ei vaan kerroin ihan fiilikset. Kansalaismielipide. En yritä miellyttää ketään enkä tunne ihmistä, mutta operettihemmot ja oopperakuorolaiset ja tangolaulajat kuuluu eri kategoriaan. Ihan kuin se Sergei. Sergei oli kuitenkin hahmona valoisa ja jotenkin avoin ihmisille. Kalle taas täysin hymytön, ilmeetön ja suoraan sanottuna pelottava ja katse pistävän tuijottava, jos pitää eritellä näitä. En osaa sanoa miksi näin mut ei anna ns normaalin fiiliksiä . Siis jos ei pidä jostain tyypistä joka aiheuttaa epämiellyttävän olon, saa kai sen sanoa? Ei kai kaikista tarvi tykätä.
Onhan Kalle kankea esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esityksiin kuuluu myös se lavapreesens yms.
Joo. Samaa mieltä. Kyllä pitäisi t i s s i en edes vähän vilahtaa.
Tämä formaatti ei ole Kallen juttu, lavalla olo kylläkin on. Varmaan siksi hänestä huokuu sellainen etäinen, vieras fiilis. On hirveän vaikea oikeasti näillä tiedoilla alkaa ruotimaan toisen persoonaa sillä tavalla, mitä jotkut täällä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta Kallesta vaan jotenkin niin epämiellyttävä olo. En tajua mistä johtuu. Ilmeet on jotenkin psykoottiset eikä se hymyile koskaan. Pilasi tuon ihanan biisinkin. Oopperalaulaja väärässä kisassa. Tangomarkkinatkin olis lähempänä kuin VOF.
Voi myös olla, että sinä olet ilkeä ihminen... Olisko se mahdollista? Et tunne toista, mutta haukut ja arvostelet täällä. Eihän sellainen ole mukavan ja miellyttävän ihmisen käytöstä, vai mitä mieltä olet?
Ei vaan kerroin ihan fiilikset. Kansalaismielipide. En yritä miellyttää ketään enkä tunne ihmistä, mutta operettihemmot ja oopperakuorolaiset ja tangolaulajat kuuluu eri kategoriaan. Ihan kuin se Sergei. Sergei oli kuitenkin hahmona valoisa ja jotenkin avoin ihmisille. Kalle taas täysin hymytön, ilmeetön ja suoraan sanottuna pelottava ja katse pistävän tuijottava, jos pitää eritellä näitä. En osaa sanoa miksi näin mut ei anna ns normaalin fiiliksiä . Siis jos ei pidä jostain tyypistä joka aiheuttaa epämiellyttävän olon, saa kai sen sanoa? Ei kai kaikista tarvi tykätä.
Minä olen yksi näistä joille on tullut vastaava olo. Yleensä koskaan ei tule ihmisistä tällaisia viboja... mietin voisiko olla Asperger tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän puhut, sitä ikävämpi kuva susta itsestäsi tulee. En enää yhtään ihmettele miten ihmiset oikeuttaa kiusaamistakin. Totuus on, että näet pieniä pätkiä ihmisestä tietyssä, todella stressaavassa, tilanteessa ja sen perusteella voit jo tuomita "en pidä" -kategoriaan. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Kallesta kyllä kaikin puolin hyvät vibat. Paras laulaja ja ihanan persoonallinen tyyppi. Tulee sellainen oman tiensä kulkija-fiilis ja ihan myönteisessä mielessä.
Heikin vertaus oli osuva, kun mainitsi Tapani Kansan. Mutta vertaus on osuva vain jos vertaa 80-vuotiaaseen Tapsan, ei samanikäiseen. Tapsalla on sentään ollut loistava ääni ennen kuin vanhuus pilasi sen. Kuten on käynyt Dänillä. Sori mut olen tätä mieltä. Sellanen vanhan miehen tai vanhanpojan raivo ja viha tosta Gallesta huokuu, ei varmaan kauheen sosiaalinen tyyppi. Pelottava.
Mitä väliä onko joku asperger tai mitä tahansa. Tämähän on laulukilpailu! Ja samat sanat esiintyjien pukeutumista mollaaville. Miksi kaikkien pitäisi olla samasta puusta veistettyjä tusinatyyppejä. Ihaninta on se kun joku laulaa hyvin ja plussaa, jos mukana on persoonallisuutta.
Ehkä Kalle on se kuuluisa kilttimies.
Siis Walle, mulla tuli itku silmään ja sydän lähes pakahtui, oli nii valtavan ihana esitys. Hyvä että on jatkossa odotan jo uusia lauluja Wallelta.