Olen niin yksinäinen että olen keksinyt keinon miten tavata ihmisiä edes pienen hetken
Nyt pari kertaa oon tavannut nettiostamisen kautta kivoja ihmisiä.
Saa sen pienen hetken puhua kun ostaa jotain.
Viimeksi puhuttiin useampi lause.
Nyt etsin kohta taas ostettavaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Halaus sinulle ❤️
Oi, ihanaa. Halaus myös❤
Voi sua pientä. Etkö pääse työkkärin kurssille jos ei sinulla mitään muita kontakteja ole? Myöskin kirkon porukoissa on jotain tapahtumia jonne on luontevaa mennä yksinkin käymään.
Heh. Tää oli hauska. Vaikka jos on totta niin aika traaginen.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua pientä. Etkö pääse työkkärin kurssille jos ei sinulla mitään muita kontakteja ole? Myöskin kirkon porukoissa on jotain tapahtumia jonne on luontevaa mennä yksinkin käymään.
Kyllä olen, mutta nyt pääosin etänä.
Vierailija kirjoitti:
On totta.
Voisin huomisillalle järjestää ostettavaa, ainoa murhe että rahat eivät riitä.
Mene johonkin kansalaisopiston lukupiiriin. Siellä voi keskustella lukemistaan kirjoista.
Ap, kerro mistä päin olet, jos löytyisi vaikka seuraa läheltä sinua ilman ostettavaa :) itsekin voin vaikka lähteä lenkille seuraksi jos olet kohtuu läheltä (itse Porvoosta, minkä nimen palsta kyllä täysin pilannut....)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, mutta nyt pääosin etänä.
Aivan. Ymmärrän kyllä, mullakin on vain yksi harrastus ja siirretty etään, se harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta.
Voisin huomisillalle järjestää ostettavaa, ainoa murhe että rahat eivät riitä.
Sinähän voit myydä jotain. Saat rahaa ja tapaat jonkun.
Soita johonkin random-numeroon ja kysy jotain Maija Virtasta ja intä että onko nyt ihan varma, että tämä ei ole Maijan puhelinnumero ja olisin vaan Maijalta halunnut kysyä laitetaanko tulppaanit lämpimään vai viileään veteen. Osaatko sinä muuten sanoa, että miten se on . Joko olet ostanut tulppaaneja tänä vuonna, minkä värisistä pidät jne.
Meitä on monta yksinäistä, jotka mielellään kotvan juttelee ihan tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta.
Voisin huomisillalle järjestää ostettavaa, ainoa murhe että rahat eivät riitä.Sinähän voit myydä jotain. Saat rahaa ja tapaat jonkun.
Kyllä. On ilmoituksia netissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro mistä päin olet, jos löytyisi vaikka seuraa läheltä sinua ilman ostettavaa :) itsekin voin vaikka lähteä lenkille seuraksi jos olet kohtuu läheltä (itse Porvoosta, minkä nimen palsta kyllä täysin pilannut....)
Helsingistä oon. Saatan keväämmällä lähteä retkelle sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Soita johonkin random-numeroon ja kysy jotain Maija Virtasta ja intä että onko nyt ihan varma, että tämä ei ole Maijan puhelinnumero ja olisin vaan Maijalta halunnut kysyä laitetaanko tulppaanit lämpimään vai viileään veteen. Osaatko sinä muuten sanoa, että miten se on . Joko olet ostanut tulppaaneja tänä vuonna, minkä värisistä pidät jne.
Meitä on monta yksinäistä, jotka mielellään kotvan juttelee ihan tuntemattoman kanssa.
Kyllä. Ennen oli 059- linja jonne pystyi soittamaan, eipä ole enää.
Jos käyt AP Tampereella niin tervetuloa kahville ja kylään! Toivottavasti löytäisit kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mene johonkin kansalaisopiston lukupiiriin. Siellä voi keskustella lukemistaan kirjoista.
Ainakin meidän kaupungissa on myös kirjastoissa ollut näitä lukupiirejä. Nyt taitaa kyllä olla koronan vuoksi tauolla.
Samoin kirkon piirissä järjestetään kaikenlaisia tapahtumia kuten joku jo mainitsi.
Kirkko tai järjestöt (esim. SPR) järjestävät myös ystävätoimintaa yksinäisille. Olen miettinyt, että pitäisikö ruveta ystäväksi jollekin yksinäiselle mummolle.
Ap voisi varmaan myös tehdä tällaisia asioita, jos asuu kaupungissa kuten minä. Maalla tai pienillä paikkakunnilla se on varmaan hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitti joskus vanha mies ja kyseli ihan outoa tyyppiä.
Jotenkin sen aloituksesta kävi ilmi, ettei se etsinyt kuin puhekumppania.
Juteltiin niitä näitä puolisen tuntia ja molemmat lopetettiin ihan tyytyväisinä puhelu.
Tapahtumasta on jo vuosia aikaa, enkä enää edes muista mistä puhuimme, mutta muistan sen hyvän mielen tunteen kun hän oletettavasti soitti johonkin random numeroon saadakseen puhua ja mulla oli hyvä tilanne, eikä kiirettä minnekään.
Oletko sinkku? Yritä löytää itsellesi puoliso jos olet. Tai hanki kissa tai koira.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt AP Tampereella niin tervetuloa kahville ja kylään! Toivottavasti löytäisit kavereita.[/quote
Kyllä käyn välillä kun Tampere on rakas paikka ja jatkan matkaa kauemmas.
Kiitos.
Halaus sinulle ❤️