Mitä tavaraa sinulla on selvästi keskivertoa enemmän. Rahaa ei lasketa
Kommentit (160)
Origamipaperia löytyy yli 2300 kappaletta. :)
50 hengen astiasto. Rakastan juhlia. Kunhan koronasta päästään, niin bileet pystyyn.
Kirjoja, tauluja, kenkiä ja huonekasveja.
Legoja. Niille on omistettu oma huone.
Huiveja.
Eri värisiä ja kuvioisia. Yli 100. Yritän, että määrä ei kasvaisi, ja myyn vanhoja / laitan ilmaiseksi kierrätykseen/ heitän pois.
Kankaita, lankoja ja erilaisia askartelutarvikkeita. Piti ostaa näitä varten kaksi isoa lipastoa kun kaappitila loppui.
Totoro-aiheista tavaraa ja Sabaton-krääsää.
Kirjoja löytyy meidän taloudesta yhteensä noin 1000 kappaletta.
Meikkejä. Okkultismiaiheisia kirjoja.
Puhelimia. Olen säästänyt kaikki puhelimeni siitä lähtien kun sain ensimmäisen. Laatikollinen löytyy, ja valtaosa menee jopa päälle.
Minulla on hirveä määrä astioita. Siis ei mitään rumia saatuja, joita säilytän velvollisuudentunnosta, vaan ihan itse ostamiani tyylikkäitä. En tajua miksi ostan aina niin sairaasti astioita.
Raha ei ole tavaraa eikä asunnot sen enempää, ääłiöt.
Lankoja ja papereita. Paperit on kuitteja, tiliotteita, käyttöohjeita yms. En ymmärrä miten ihmiset pääsee niiden suhteen vähällä. Minulla on puol metriä pelkästään käyttöohjeita.
Animaatioelokuvia blurayna ja dvd:nä. Osassa oma nimi kansiteksteissä.
Kirjoja muutama tuhat. Erikoisempaa on kuitenkin se, että pidän aina noin vuoden varastoa kuukautissuojia. Minulla on hylly täynnä sidepaketteja ja haluan jostain kumman syystä pitää niitä noin paljon varastossa. Samoin muita perushygieniatarvikkeita on aina reilusti.
Muuten melkein kaikkea onkin vähemmän kuin ihmisillä yleensä.
Ei mitään. Henkilökohtainen omaisuuteni mahtuu pariin matkalaukkuun. Hamstraajan lapsena olen ite oppinut inhoamaan tavaraa. En siis myöskään harrasta keräilyä.