Mitä tavaraa sinulla on selvästi keskivertoa enemmän. Rahaa ei lasketa
Kommentit (160)
Neulelankoja. Koko vaatehuone melkein täynnä.
Paperia. A 4:a kaikkia mahd. värejä, eri paksuisia. Erikokoisia vihkoja ja lehtiöitä erilaisilla ruudutuksilla, viivoituksilla, värillisillä papereilla... ehdoton ei on 5x5 perusruudutus. Kartongit ja muut askartelupaperit lisäksi.
Kirjakauppaan en uskalla enää mennä! Nuo riittää loppuiäksi, jää vielä perinnöksikin.
Hygieniatuotteita, mulla on jokaista tarvitsemaani tuotetta (shampoot, rasvat, deodorantit, meikit ym) aina avaamaton pakkaus kaapissa käytössä olevan lisäksi
Arkiastioita. Esim. sekalaisia mukeja ja juomalaseja, max. 3 kpl/sarja, yhteensä yli 30 kpl. Lisäksi on niitä sarjoja, joista on vielä niin monta jäljellä, että saadaan katettua kaikille samanlaiset. Lautasissa olen päässyt jämäsarjoista eroon, kun ostin sarjaa, jota on helppo täydentää aina kun lautasia rikkoontuu.
Meillä on arkisin syömässä yleensä 6 ihmistä, ja viikonloppuisin 7-9 ihmistä, joskus enemmänkin. Joten astiat eivät pääse kaapissa pölyttymään.
Kirjoja, ostan niitä tämän tästä sekä uutena että käytettyä.
Paljon erilaisia sukkia! 🧦
Ei vaan tule lajiteltua ja laitettua ylimääräisiä pois.
Huppareitakin on ihan liikaa, mutta kauppareissulla lankean helposti uuteen huppariin jos on kiva ja edullinen. 🧥
Korona hillitsee aika hyvin ostelua.
Luulenpa, että meillä on keskimääräistä enemmän myös kahvia! Pelätään vissiin ukon kanssa, että tulee pula-aika ja kaffe loppuu. ☕
LP- ja CD-levyjä. Mitäs keräsin.
Villalankaa. Satoja keriä... Hups.
Muistikirjoja. Olen heikkona kauniisiin muistikirjoihin.
Piuhoja. Miehellä joku ihme tarve säilyttää kaikki muinaiset laturit sun muut.
Kelloja. Joku ihme kellofetissi. Enkä edes käytä niitä.
Kenkiä, n.40 paria
Takkeja n. 30
M44
Huiveja, pipoja, takkeja ja T-paitoja. Olin vähän ostoshullu aiemmin, nyt olen saanut itseäni niskasta kiinni. Mutta noita löytyy siis jokaisi yksi kokonainen maasta kattoon -vaatekaapillinen 😬 en ole laskenut montako niitä on, mutta jokaista varmaan yli sata.
Vaatteita ihan liikaa. Kenkiä varmaan 60 paria.
Moottorisahoja ja täytettyjä eläimiä.
Ametisteja, koska yhteen aikaan keräilin niitä. Ihan hienoja ovat edelleenkin mutta uutuudenviehätystä ei enää ole
Kirjoja, CD-levyjä, koruja (Kalevala- ja rihkamakoruja, Aarikkaa myös) ja vaatteita niin että kaapit ja naulakot pursuilee. Lisäksi mm 3 aitoa turkkia ja 4 ns tekoturkkia.
Konmarituksesta ei siis tietoakaan moneen vuoteen 🙄🥺🙄
Autonpesuaineita, -välineitä ja autovahoja enemmän kuin keskivertonaisella.