Mitä tavaraa sinulla on selvästi keskivertoa enemmän. Rahaa ei lasketa
Kommentit (160)
Kirjoja, lehtiä, cd- ja dvd-levyjä ja vaatteita.
Jännä juttu. Ainoastaan parilla oli jotain tuottavaa omaisuutta (asuntoja ja osakkeita), muilla ainoastaan krääsää...
Varmaan pinnejä ja hiusrenksuja
Miesten masturbaatiovälineitä. Ainakin entisen tyttöstävän mielestä.
Lautapelejä on varmaan keskimääräistä enemmän, mutta harrastajiin verrattuna ei paljoa. Luulen, että meillä on melkein kaikkea keskimääräistä vähemmän. Olisikin hauskaa jos useampi täällä arvioisi lukumääriä, niin voisi verrata omiin tavaramääriin :)
Minulla ei ole kuin yksi tavara muta tosi käyttökelponen ja haluttu.
Silmätippoja. Silmissäni on vaikea käänteishyljintä allogeenisen kantasolusiirron jälkeen.
Vitamiini-, kalaöljy- ja kivennäisainepurkkeja.
- runokirjoja; otin niitä aikoinaan sukulaistädin kuolinpesästä, kun olin nuori
- iso laatikollinen c-kasetteja, joita en ole nostalgiasyistä viitsinyt heittää menemään
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Ainoastaan parilla oli jotain tuottavaa omaisuutta (asuntoja ja osakkeita), muilla ainoastaan krääsää...
Tuossa kyllä kysytään tavaraa. Mielestäni asunnot, arvopaperit, metsätilat, yms. eivät kuulu tähän ketjuun. Tuntuisi leuhkojen touhulta kehua kuinka paljon on omaisuutta.
Voihan tietysti sellaisenkin aloituksen tehdä: "Tuottavat sijoituset".
Ei mitään, pyrin välttämään liiallisen tavaramäärän haalimista.
Keittiövälineitä. Olen intohimoinen kotikokki ja arvostan keski-Eurooppalaisia välineitä. Pannuja sekä kattiloita on varmaan kuuden normaalin kotikeittiön verran.
Viiden sentin kolikoita. Niitä oli jossain vaiheessa yli 50 €:n arvosta. En ole vuosiin laskenut, kun niitä ei enää kerrykään käteisen käytön vähennyttyä.
Monen vuoden ajalta, sisältää esim kaikki lomamatkamme eripuolille maapalloa. Minusta vaan on kiva, että jää varmasti muistot talteen kuvamuodossa. Niitä tulee myös katsottua, en ikinä katsonut niitä tietokoneelta. Ja Ifolorissa teettäminen ei maksa paljon mitään.