Mitä tavaraa sinulla on selvästi keskivertoa enemmän. Rahaa ei lasketa
Kommentit (160)
Vinyylejä. Ja niitä on aina useampi tilauksessa.
Tatointikoneita on aika paljon. Mennyt keräilyn puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyyttä
Mielenkiinoista, että keskivertoa enemmän älykkyyttä omaava olettaa älykkyyden olevan tavara.
Muumimukeja, vaatteita, kirjoja ja elokuvia
Ajattelin aina, että minulla on paljon kankaita ja lankoja, mutta erehdyin lukemaan käsityöryhmistä muiden määriä, niin ei noita sitten niin paljoa olekkaan. Toki ehkä keskivertoa enemmän.
Lastenvaatteita on myös paljon, omia maltillisesti.
Askartelutarvikkeitakin on paljon.
Kirjoja n 500, leluja, kankaita, lankoja yli 100 0mpelulankaa, lemmikkitarvikkeita, kissoja 10, soittimia 9, kahvikuppeja 52 paria, vanhoja vaatteita, työkaluja ja ruohonleikkureita 6 kpl.
Soittimia.
Löytyy useampia kosketinsoittimia, jousisoitin, puupuhallin, kiraraperheeseen kuuluvia soittimia, perusbändisoittimet ja toki näitä pieniä quiroja ja triangeleja sun muita, en muista mikä on näiden yläkäsite. Ja ihan omia ovat kaikki, yksin asun ja näitä soittaa vain minä.
Puukkoja, itse tehnyt ja ostellut esteettisesti viehättäviä 30+ kpl.
Sarjakuva-albumeita, 5 hyllymetriä ja lisää ostetaan/tilataan
Kirjoja. Lahjojen pakkaustarvikkeita. Sohvia.
Lankoja. Veikkaan että 10kg ei riitä. Olen koittanut kotoa niitä pois enkä osta uusia tilalle, mutta pahuksen lähipiiri kiikuttaa niitä harrastajalle lahjaksi.
Ei mitään, olen vähän tylsä tyyppi. Tai ehkä vanhoja pöytäliinoja, keräilen niitä.
Neulontalankaa, piirustustarvikkeita, peittoja.
Kirjoja. Muutossa annettiin 500 pois ja vielä 400 jäljellä.
Puutarhassa perennoja. 700 istutettiin 2 edellisen kesän aikana ja ne ehti jo moninkertaistumaan. Odotan kesää niiiiiin paljon!
Täällä yläpeukutetaan, mutta itselleni tuli näistä tavaramääristä jotenkin paha olla.
Jos käyttää, sitten toki ok!
Mutta, yli 70 hajuvesipulloa, 100 kynsilakkaa, sinkulla 50 pussilakanasettiä... eihän näissä ole mitään järkeä.
Käyttämättämiä vaatteita, kenkiä ja laukkuja.
Kosmetiikkaa sadoilla euroilla, vaikken meikkaa.