Mitä mieltä 35v miehestä joka ei oo koskaan seurustellu, Ja haluaa naisen kumppaniksi jolla ei vielä ole lapsia?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vaatimus? Ei sellaisia voi olla.
Mutta ei ole kohtuuton toive. Tosin herää kysymys, miksi mies toimii vasta nyt. Omissa piireissä n. 20v sitten kaikki oltiin naimisissa ennen kun oltiin täytetty 30v. Ei ollut kellään lapsia ennestään, niitä tuli vasta sen vihityn ukkokullan kanssa.
Kuis moni on edelleen sen saman ukon kanssa? 7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kokemattomuudesta pitää kertoa toiselle? Valehtele ja sano että on ollut jotain suhteita.
Koska parisuhdeasioissa on aika vaikea feikata osaavansa ja se tulee ennemmin tai myöhemmin esille ja johtaa ongelmiin, etenkin jos vaan jatkaa sillä "kyyyyl mä ossoooon"-tyylillä eikä myönnä että on ihan kokematon tumpelo. Toinen kun sitten olettaa, että toisella on kokemusta ja olettaa siitä johtuvien ongelmien olevan jotain aivan muuta.
Kyllä minä katsoisin naisella kokemattomuuden etuna, eipähän ole levitellyt haaroja ukoille.
Mikä siinä panemisessa on sitten niin vaikeaa että se näkyy jos ei ole kokemusta?
Puhuttiinko tässä nyt ihmissuhdetaidoista vai seksitaidoista? Mutta esittämääsi kysymykseen: kyllä sen yleensä sängyssä huomaa, jos toinen on epävarma, ei osaa mitään, ei tiedä mistä edes aloittaa, tai ei esim. ole aavistustakaan millä lailla klitorista kannattaisi koskettaa. No, aina voi toki oppia, mutta turha yrittää väittää, että ensikertalainen osaa yhtä hyvin kuin kokenut.
Näkyy se muuallakin kun makkarissa. Ihmissuhdetaitoja pitää harjoitella jo nuorena.
Mitä jos lapsettomat sinkkunaiset vastaisi yähän kyselyyn. Joku syy on myös sille miksi nainen on lapseton sinkku. Nyt täällä suu vaahdossa huutaa naiset joilla on jo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kokemattomuudesta pitää kertoa toiselle? Valehtele ja sano että on ollut jotain suhteita.
Makkarissa näkyy
Se ei ole rakettitiedettä, kortsu vain paikoileen ja edestakaisin lykkimistä.
No just tuosta huomaisi heti, ettei joko ole kokemusta tai sitten on muuten vaan huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu on aina hyvä lähtökohta suhteelle. Not.
Ja missä on se yhteinen historia eksän/eksien kanssa? Valehtelevatko sukulaiset ja kaveritkin, että joku on ollut olemassa? Muokataanko valokuviin joku netistä leikatun naisen kuva, jotta näyttää siltä, että on yhdessä eksän kanssa matkusteltu jossain jne?
Kun ei erota panemista ja suhdetaitoja, niin aika selvää miten käy. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkarissa näkyy
Ei ainakaan minun kanssani mies pääsisi edes siihen lykkimiseen saakka, jos kuvittelisi, että tuo olisi haluamaani seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhdeasioissa on aika vaikea feikata osaavansa ja se tulee ennemmin tai myöhemmin esille ja johtaa ongelmiin, etenkin jos vaan jatkaa sillä "kyyyyl mä ossoooon"-tyylillä eikä myönnä että on ihan kokematon tumpelo. Toinen kun sitten olettaa, että toisella on kokemusta ja olettaa siitä johtuvien ongelmien olevan jotain aivan muuta.
Kyllä minä katsoisin naisella kokemattomuuden etuna, eipähän ole levitellyt haaroja ukoille.
Mikä siinä panemisessa on sitten niin vaikeaa että se näkyy jos ei ole kokemusta?
Rentous, leikkisyys, huumorintaju, estottomuus. Tässä keskustelussa taitaa olla taas 15-vuotiaita jonneja, joilla ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä on seksi. Yhdyntä on vain pieni osa siitä eikä aina sitäkään. Ei aikuinen nainen katselisi miestä, joka tulee reisille tai joka otsasuonet pullottaen yrittää pidätellä kunnes pääsee ruikkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkarissa näkyy
Ei ainakaan minun kanssani mies pääsisi edes siihen lykkimiseen saakka, jos kuvittelisi, että tuo olisi haluamaani seksiä.
jokainen vastaa omista orkuistaan. Kristallipallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu on aina hyvä lähtökohta suhteelle. Not.
Ja missä on se yhteinen historia eksän/eksien kanssa? Valehtelevatko sukulaiset ja kaveritkin, että joku on ollut olemassa? Muokataanko valokuviin joku netistä leikatun naisen kuva, jotta näyttää siltä, että on yhdessä eksän kanssa matkusteltu jossain jne?
Minä en ymmärrä mikä ongelma tässä on, itse ottaisin paljon mielummin naisen joka ei ole koskaan seurustellut kuin sellaisen jolla on useampi suhde takana. Useampi ero takana kertoo vain siitä että toisen luonteessa on jotain vikaa.
Ahah. Kokemattomuus paistaa kauas. Itse kokeilin symppiksen 29 vuotiaan kokemattoman kanssa. Ei osannut avata liivejä, ei oikein tiennyt minne olisi pitänyt tuikata, tökki sitten sormella kivuliaasti ja totesin että kiitos mutta ei kiitos. Pahoitti mielensä mutta en mä ala miksikään harjoitustyöksi enää tässä 35 vuoden iässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lapsettomat sinkkunaiset vastaisi yähän kyselyyn. Joku syy on myös sille miksi nainen on lapseton sinkku. Nyt täällä suu vaahdossa huutaa naiset joilla on jo lapsia.
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että lapsettomia sinkkunaisia tavoittaa Vauva-lehden keskustelupalstalta?
Oliko täällä niitä lapsettomia sinkkunaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkarissa näkyy
jokainen vastaa omista orkuistaan. Kristallipallo.
Sitä kutsutaan sooloseksiksi. En minä miestä mihinkään tarvitse, jos kerran itse joudun itseäni hiplaamaan.
Miksi 35 v kokematon mies tulisi kysymään tällaisia vauvapalstalta, jossa suurin osa palstailijoista on saanut lapsensa ja eronnutkin kerran tai pari? Ihan väärä kohdeyleisö tai vaan yksi vakio miesasiamiestrolli vääntänyt tällaisen paremman puutteessa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentous, leikkisyys, huumorintaju, estottomuus. Tässä keskustelussa taitaa olla taas 15-vuotiaita jonneja, joilla ei ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä on seksi. Yhdyntä on vain pieni osa siitä eikä aina sitäkään. Ei aikuinen nainen katselisi miestä, joka tulee reisille tai joka otsasuonet pullottaen yrittää pidätellä kunnes pääsee ruikkimaan.
Eikö täällä ollut eilen joku keskustelu jossa nainen inhosi kun miehensä usein koskettelee, pussailee ja on romanttinen ja uhkasi jopa erolla, samaan yhtyivät palstan monet muut naiset. Ei teistä naisista oikein ota selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että lapsettomia sinkkunaisia tavoittaa Vauva-lehden keskustelupalstalta?
Älä lässytä. Tiedät itsekin.
Olen lapseton mutta en sinkku. Saahan sitä toivoa kaikenlaista, itse en ainakaan halua täysin kokematonta miestä. Jos on tuohon ikään yksin asunut niin oppiiko enää yhteisasumiseen ja kykeneekö kompromisseihin ja toisen huomioimiseen? En myöskään halua lapsia, joten jos perhettä toivoo niin mun kanssa saa vain kar vavauvoja.
No, jos eroja on satoja, silloin voi ihmissuhdetaidoissa tai esim. asenteessa ollakin jotain vikaa. Mutta ei nyt tarvitse lähteä kärjistämään. Eroja voi tulla silloinkin, vaikka molemmilla osapuolilla olisi ihan hyvät ihmissuhdetaidot. Parisuhteen sisällöksi ei nimittäin ihan riitä vain ne ihmissudhetaidot.