Mikä on viimeisin (yllättävän) hyvä ostoksesi?
Siis jota epäröit tai pidit kalliina mutta onkin osoittautunut hyväksi.
Kapistus, vaate, ruoka...
Minulla (maito)kahviautomaatti.
Kallis ja tilaavievä sinkun pieneen keittiöön ;-)
Mutta nyt nautin joka päivä, eniten aamulla. Nappia painamalla kupillinen hyvää, oikea vahvuus, määrä ja lämpötila, vaahdolla tai ilman ;-) Vieraatkin nauttivat.
Kommentit (41)
liitin ruuat, ihan eri tasoa kuin pörrisman halpikset.
Tempurin sänky. Kyllähän se arvelutti laittaa auton verran rahaa yhteen huonekaluun, mutta kadonneet selkäkivut ja paremmin nukutut yöt on helposti sen arvoisia.
Moraalisesti arveluttava kevyen täytön 220x230 untuvatäkki Mujista. Ei mitään tehtaan hajuja, lämpöinen, kestää varmasti loppuikäni.
Koivusänky on24. kevyt kaunis ei notku
Robotti-imuri. Kyllä tulee siistiä jälkeä. Harmittaa etten ole aiemmin ostanut.
Ostin North Outdoorista Suomessa valmistetun villapaidan, jota olen käyttänyt varmasti päivittäin sen jälkeen.
Mulle tuli muuten muisto mieleen tuosta kahvikoneesta! Asuin nuorempana jonkin aikaa Tartossa. Virossahan on hirvittävän kalkkipitoinen vesi, mutta keittäminen parantaa makua. Oli yksi kahvila, jossa kävin mielelläni, mutta siellä oli jostain syystä tosi pahaa teetä. Ihmettelin pitkään, mikä juttu mahtoi olla kyseessä, kunnes tajusin sen olevan se, että siellä kuumennetaan vesi kahvikoneella. Se ei kiehu kokonaan eikä kalkki jää pohjalle. No, Suomessa toki saa varmasti ihan normaalin makuista teetä kahvikoneellakin! Onnea aloittajalle kahvikoneesta, mä joskus haaveilin semmoisesta, kunnes sitten jouduin luopumaan kahvinjuonnista.
Ei ollut kallis, mutta ostin kirpparilta salaattilingon. Loistava ostos! kun huuhtelee salaatin hyvin ja pistää lingolla kierrokset, se säilyy rapeana ja hyvänä kolme kertaa pitempään kuin muuten.
Dyson varsi-imuri, olihan se kallis mutta nyt on pari vuotta käytetty 99% sitä, ja imuroitu lähes päivittäin ainakin keittiö +ruokatila (lapsia).
museokortti vaikka nyt vähän kornaakin
Fissler Original Pro-paistokattila ø 24 cm. Maksoi Saksasta tilattuna 150 euroa, mutta on parhautta mitä voi hellalle laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvikone myös. Luulin papuja kalliiksi mutta Suomen liitissä halvempaa kuin purukahvi.
Kummallista tosiaan, että kun prosessista jää yksi vaihe pois (jauhaminen), hinta tuplaantuu!
Brabantian pyykinkuivaustorni, aivan mahtava! Niin käytännöllinen, monipuolinen ja pienen tilan vievä verrattuna tavallisiin telineisiin!
Itselläni myös Dyson varsi-imuri. Valitsin toiseksi kalleimman mallin, ilmeisesti halvemmat eivät ole yhtä tehokkaita kuin tämä. Helppo ottaa käyttöön ja imuroi tehokkaasti. Perinteistä imuria meillä ei enää edes ole, tämä on korvannut sen täysin.
Sonyn käytetty soundbar + subwoofer 50€, ovh. useampi satanen. Toimii loistavasti ja muuttui töllön ääni todellakin. Musiikin kuuntelu siirtyi töllöön Marshallin BT kaiuttimesta.
Jyskyn vempuripatja. 10 kertaa kalliimpi (kivikova) tempuri lähti mäkeen.