Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten avata keskustelu loukkaamatta

Vierailija
21.01.2021 |

Toista? Asia on siis niin,että mieheni ei halua/jaksa/ymmärrä antaa minulle mitään esileikkiä. Seksi on yhdyntä keskeistä ja se ei riitä minulle. En ehdi mukaan ennen kuin se on jo ohi. Lisäksi tekee välillä kipeää kun ei ole kunnolla kostunut ja yhdyntä jo alkaa. Olen yriytänyt miehelle asiasta aijemmin sanoa että tarvitsen esileikkiä mutta ei. Liukkariakaan ei ole halukas ilmeisesti käyttämään koska sitten häviää tuntuma. Miten ottaa asia puheeksi ilman että loukkaan miestäni. En halua sakoa että en nauti. Mutta tuntuu kuin toinen ei välittäisi tai oikeasti haluaisi minua kun ei halua koskea ja nuolla tai sormettaa kunnolla. Olen aivan jumissa asian kanssa. Ikäkin jo alkaa tehdä sen ettei kostu ihan yhtä hyvin kuin enne.
N39

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hän tekee tahallaan noin. Olet asiasta sanonut mutta työntyy silti kuivana sisään "koska tekee mieli". Sun miehesi on itsekäs ja sadistinen paskamaha. Jätä se.

Ja juu, näitä itsekkäitä paskamahoja  maailma pullollaan! Mistä ne sikiää?!

Taitavat olla naisesta lähtöisin, ei omena kauas puusta putoa...

Taas yksi valopää-

Eiköhän ole se itsekäs kalun nuppi jokamäärää, sieltä ne"nousee" se itsekkät paskamahat.

Vierailija
22/26 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi ne paskamahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ja miehet vielä ihmettelevät miksi vaimo on haluton seksiin. Oliskohan miehillä peiliin katsomisen paikka. Kuka haluaa jatkuvasti mitäänsanomatonta ja laimeaa seksiä, joka palvelee vain miehen tarpeita.

Vierailija
24/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaanpa tilanteen tänne. Juttelin eilen miehelleni. Kerroin että en saa seksistämme tällä hetkellä sitä mitä tarvitsen. Haluaisin että hän koskettaisi kinua enenmän ja antaisi esileikkiä. Haluaisin että nuolisi alkuun tai sormettaisi ja hyväilisi pimppiäni liukasteella ennen yhdyntää edes hetken. Ja toivoisin että niin ettei minun tarvitse tehdä samalla mitään vaan saisin kerrankin keskittyä vain nauttimaan ja tuntemaan. Toivoisin että mieheni auttaisi minua etsimään uusia paikkoja itsestäni joista nautin. Kerroin myös että haluaisin kokea olevani haluttava hänen silmissään. Että tällä hetkellä en koe niin. Tuntuu kuin en kelpaisi ja siksi ei koske tai halua hyväillä minua. Tiedän että hän on visuaalinen ihminen ja syttyy kauniista naisista mutta minä taas sytyn läheisyydestä ja siitä että koen olevani haluttu oman mieheni silmissä. Mies ymmärsi mutta loukkaantui. Ihmetteli mistä ihmeestä taas olen tuollaisia hölmöjä ajatuksia saanut päähäni. Ei jaksaisi tälläistä kuulemma nyt.On ollut väsynyt ja siksi ei ole jaksanut. Harmitteli ettei ole siispystynyt tyydyttämään minua ollenkaab ja oli hieman kiukuisen oloinen. Sanoin etten tarkoittanut ihan noin mutta asia jäi vain leijumaan ilmoille..ahdistaa

Ap

Vierailija
25/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jokatapauksessa hyvä että kerroit hänelle! En voi uskoa ettei asi olisi mennyt perille. Kerrothan jatkossa mitä tapahtuu. Zemppiä.

ps. meilläkin mies nyt mököttää,,eri asiasta mutta kuitenkin.

Vierailija
26/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jokatapauksessa hyvä että kerroit hänelle! En voi uskoa ettei asi olisi mennyt perille. Kerrothan jatkossa mitä tapahtuu. Zemppiä.

ps. meilläkin mies nyt mököttää,,eri asiasta mutta kuitenkin.

Juu. Jotenkin helpotti kun sai asiat suustaan. Olisin kyllä toivonut että olisin saanut mahtavaa seksiä reaktiona mutta ehkä vielä jossain vaiheessa.😊 saas nähdä kumman mies ensin leppyy. Omalla saattaabhetki mennä. Touvottavasti ei ole kauaa vihainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi