Miten avata keskustelu loukkaamatta
Toista? Asia on siis niin,että mieheni ei halua/jaksa/ymmärrä antaa minulle mitään esileikkiä. Seksi on yhdyntä keskeistä ja se ei riitä minulle. En ehdi mukaan ennen kuin se on jo ohi. Lisäksi tekee välillä kipeää kun ei ole kunnolla kostunut ja yhdyntä jo alkaa. Olen yriytänyt miehelle asiasta aijemmin sanoa että tarvitsen esileikkiä mutta ei. Liukkariakaan ei ole halukas ilmeisesti käyttämään koska sitten häviää tuntuma. Miten ottaa asia puheeksi ilman että loukkaan miestäni. En halua sakoa että en nauti. Mutta tuntuu kuin toinen ei välittäisi tai oikeasti haluaisi minua kun ei halua koskea ja nuolla tai sormettaa kunnolla. Olen aivan jumissa asian kanssa. Ikäkin jo alkaa tehdä sen ettei kostu ihan yhtä hyvin kuin enne.
N39
Kommentit (26)
Ei taas...
Etkä voi itse vaikuttaa asiaan, annatko miehes tehdä sulle mitä vaan milloin haluaa? Herranjestas. Ja SINÄ mietit kuinka olla loukkaamatta miestäsi! Voi apua sentään.
Sano sille ettet tykkää yhtään, ja et ala enää ollenkaan jos ei tyyli muutu. Voitko pyytää suuuseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei taas...
Etkä voi itse vaikuttaa asiaan, annatko miehes tehdä sulle mitä vaan milloin haluaa? Herranjestas. Ja SINÄ mietit kuinka olla loukkaamatta miestäsi! Voi apua sentään.
Sano sille ettet tykkää yhtään, ja et ala enää ollenkaan jos ei tyyli muutu. Voitko pyytää suuuseksiä?
Voin. Joko saan vastauksen että tekee niin paljon mieli että haluaa sisään tai sitten on 69. Siinä en osaa oikein nauttia kunnolla kun keskityn siihen antamiseen. Annan muutenkin miehelle suikkareita välillä. Se on ihanaa. No en halua loukata. En usko että tahallaan tekee noin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas...
Voin. Joko saan vastauksen että tekee niin paljon mieli että haluaa sisään tai sitten on 69. Siinä en osaa oikein nauttia kunnolla kun keskityn siihen antamiseen. Annan muutenkin miehelle suikkareita välillä. Se on ihanaa. No en halua loukata. En usko että tahallaan tekee noin.
Ap
En jotenkin enää kestä lukea näitä, en koska oma seksi mieheni kanssa on upeeta. Pitääköhän mun lähteä koko palstalta pois.
Ja sinä siis annat tapahtua yhä uudelleen ja uudelleen, onko miehesi noin itsekäs? Sitten se on voi voi, jos et puoliasi osaa pitää..eikö miehesi nauttisi sinun nautinnostasi. En ymmärrä.
Tottakai hän tekee tahallaan noin. Olet asiasta sanonut mutta työntyy silti kuivana sisään "koska tekee mieli". Sun miehesi on itsekäs ja sadistinen paskamaha. Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hän tekee tahallaan noin. Olet asiasta sanonut mutta työntyy silti kuivana sisään "koska tekee mieli". Sun miehesi on itsekäs ja sadistinen paskamaha. Jätä se.
Ja juu, näitä itsekkäitä paskamahoja maailma pullollaan! Mistä ne sikiää?!
Vierailija kirjoitti:
Ja sun mielihaluilla ei ole mitään merkitystä. Arvatenkin myös seksi loppuu kun miehesi laukeaa..joppa joo.
Eipä tuossa paljon muu auta kuin suora puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas...
ApEn jotenkin enää kestä lukea näitä, en koska oma seksi mieheni kanssa on upeeta. Pitääköhän mun lähteä koko palstalta pois.
Ja sinä siis annat tapahtua yhä uudelleen ja uudelleen, onko miehesi noin itsekäs? Sitten se on voi voi, jos et puoliasi osaa pitää..eikö miehesi nauttisi sinun nautinnostasi. En ymmärrä.
No anteeksi jos pahoitan mielesi ja mukava kuulla että teidän seksi on mahtavaa. Kuten sanoin en usko että mies tahallaan noin tekee. Yhteisiä vuosia paljon takana ja seksi joskus ollut hyvää. Nyt vain ajautunut tähän jamaan. Kysynkin neuvoa koska en halua töksäyttää mitään pahaa vaan saada jatkossa molempia tyydyttävää seksiä.
Ap
Hitto sentään että harmittaa teidän naisten puolesta. Ootte valinnu paskoja miehiä. Jos naisen saisin niin viettäisin päiväni ahmien pillua. Suuseksin antaminen on aivan parasta.
M33, ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas...
ApEn jotenkin enää kestä lukea näitä, en koska oma seksi mieheni kanssa on upeeta. Pitääköhän mun lähteä koko palstalta pois.
No anteeksi jos pahoitan mielesi ja mukava kuulla että teidän seksi on mahtavaa. Kuten sanoin en usko että mies tahallaan noin tekee. Yhteisiä vuosia paljon takana ja seksi joskus ollut hyvää. Nyt vain ajautunut tähän jamaan. Kysynkin neuvoa koska en halua töksäyttää mitään pahaa vaan saada jatkossa molempia tyydyttävää seksiä.
Ap
No eihän sinun minulta pidä anteeksi pyytää! Minä vaan olen jo yliherkkä näille...Oma liitto siis jotain 37 vuotta, ja mies ei voisi ihanampi ollakkaan, joskus harvoin saa ennen minua, ja heti kuitenkin sitten minut muuten hoitelee. Ikävä kertoa tämäkin asia. Toivon, että saat kerrottua asiasi miehellesi; kyllä se rehellinen suora puhe on kuitenkin aina se paras. Zemppiä, kyllä se siitä!
No toivoinkin ns. Miehistä kannanottoa siitä mikä on hyvä tapa sanoaa asiaa ettei mies ota miehisyydelleen sitä. En usko että kenestäkään on kiva kuulla että kumppani ei ole nauttinut yhteisestä seksistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No toivoinkin ns. Miehistä kannanottoa siitä mikä on hyvä tapa sanoaa asiaa ettei mies ota miehisyydelleen sitä. En usko että kenestäkään on kiva kuulla että kumppani ei ole nauttinut yhteisestä seksistä.
Ap
Vähän hankala on toisen miehen puolesta mennä puhumaan, mutta kyllä aikuisen miehen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan niin hyvässä kuin pahassa. Voi toki olla että maskuliininen kilpi ottaa herkemmillä miehillä osumaa jos kuulee että nainen ei ole nauttinut, ainakin kuullostaisi järkeen käyvältä. Mutta sitten voi olla että asiasta huomauttaminen lietsoo miehen tekemään kaikkensa että siekin nautit. Tää palautteeseen suhtautuminen on se mikä erottaa miehet Miehistä. Joten neuvoisin ihan rohkeasti nostamaan kissan pöydälle. Koita lähestyä asiaa hyvän kautta, eli kerrot kuinka tykkäisit jos sinua pidettäisiin hyvänä, ja että sais sut haluamaan enemmän jne.
M30
Sano miehelle näin:
Tarvitsen paljon muutakin kuin yhdyntää, että voisin nauttia seksistä yhtä paljon kuin sinä.
Sitten luettele miehelle mitä kaikkea haluat. Ja liukkaria tietenkin, ettei sinuun satu.
Meillä asia aivan toisinpäin. rouva haluaa mahdollisimman nopean aktin ja pois tilanteesta. Esileikkejä yritän ja usein onnistun pääsemään nuolemaan, sormien käyttö miltei kielletty. Yleensä kiihotun sen verran, että varsinainen akti onnistunee ja usein joudun hoitelemaan itseni lopuksi. Rouva ei juuri ole halukas koskettelemaan saati antamaan suuhoitoa. Hygieniasta ei ole kiinni.
Vastaus varsinaiseen kysymykseen. Kerro suoraan mitä haluat ja miksi. Samalla voit myös ehdottaa tekemistä molempien haluamalla tavalla. Ei kukaan kerrasta muutu. Liukkarin käytöstäkin on monenlaista ennakkoluuloa. PUHUMALLA ja taas puhumalla, en ymmärrä jos yhteisen hyvästä puhumisesta loukkaantuu.
M55
Vierailija kirjoitti:
Ja näin on netissä helppo tuomita toinen muutaman rivin avausviestin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin on netissä helppo tuomita toinen muutaman rivin avausviestin perusteella.
No miten itsekoet asian, jos olet kaverille sanonut mitä haluat, ja niin ei kuitenkaan käy, vaan oma halu vie aina voiton? Miksi kutsuisit asiaa?
Kiitos muutamasta hyvästä vinkistä. Juu kyllä se puhumalla pitää setviä, mutta juuri niin että osaisin sanoa mitä tarvitsen eikä niin mitä et ole osannut tehdä.
Ap
Sulla alkaa vaihdevuodet olla päällä, joten se vaikuttaa varmasti sekä kostumiseesi että mielialaasi. Usko pois Suomi on pullollaan naisia, joiden mies on näitä nosto-pisto ja ravistus sekstaajia. Valveutuneet ja naista palvelevat miehet on pieni vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juu, näitä itsekkäitä paskamahoja maailma pullollaan! Mistä ne sikiää?!
Taitavat olla naisesta lähtöisin, ei omena kauas puusta putoa...
Avaa suusi ja kerro rehellisesti.
Jos loukkaantuu on tyhmä.
Jos käy mököttämään eikä muutta käytöstä, jätä hänet.
Sinulla on tarpeesi ja miehen tulee täyttää ne ja päinvastoin.
M50