Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auto sinulla on?

Vierailija
21.01.2021 |

Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Kommentit (2446)

Vierailija
1421/2446 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saab 9000. Tykkään.

Vierailija
1422/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB, S, vm. 2019.

Menettelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tesla. Hyvin kulkee..

Miksi tätä on alapeukutettu? Oletteko kateellisia? Itse haluaisin vaihtaa nykyisen autoni Teslaan. 

Mulla oli, onneksi pääsin siitä eroon sillä niin huono auto se kyllä oli,Saattoi tosin olla maanantai kappale, mutta teslaan en enää näppejäni pistä.siksi siis alapeukutin.

Tesla on huono laatuinen auto mutta jostain syystä suomalaiset sitä kilpaa kehuvat eivätkä näe siinä mitään puutteita.

Jaa. Mitä itse olen kuunnellut Teslan omistavia tai niistä YouTubeen videoita tekeviä niin kyllä sieltä löytyy krittiikkiäkin vähän väliä. Yksi sähköautoista podcastia tekevä henkilö on jopa nimennytkin oman Model kolmosensa "Nitinäksi".

Vierailija
1424/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tesla. Hyvin kulkee..

Miksi tätä on alapeukutettu? Oletteko kateellisia? Itse haluaisin vaihtaa nykyisen autoni Teslaan. 

Mulla oli, onneksi pääsin siitä eroon sillä niin huono auto se kyllä oli,Saattoi tosin olla maanantai kappale, mutta teslaan en enää näppejäni pistä.siksi siis alapeukutin.

Tesla on huono laatuinen auto mutta jostain syystä suomalaiset sitä kilpaa kehuvat eivätkä näe siinä mitään puutteita.

Tosin Teslan viat ja puutteet tuntuvat netissä tietävän parhaiten ihmiset jotka eivät ole koskaan Teslassa edes istuneet saati että olisivat sellaisella ajaneet tai sellaisen omistaneet.

Vierailija
1425/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.4d Corolla 06. Luottopeli. Halpaa kyytiä. Tienaan yli 80 t€ vuosi mutten silti vaihda.

Vierailija
1426/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun autossa takapenkillä, jonka katolla lukee Lähitaksi.

Auto Helsingissä on tarpeeton, jos ei ole pieniä lapsia ja asuu hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Vierailija
1427/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volkswagen Passat Variant GTE lataushybridi. 

Ihan mukava auto kaikin puolin. Lähes kaikki arjen ajot sujuvat sähköllä ja mökkimatkat sitten bensalla.  

Vierailija
1428/2446 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ID4

Vierailija
1429/2446 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dacia paras auto ikinä ehdottomasti.Laatuauto edulliseen hintaan.

Vierailija
1430/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyundai i40 ja kakkosautona Getz. Olen erittäin tyytyväinen. I40 on minulla jo neljäs Hyundai, eikä minulla ole koskaan ollut niin huolettomia autoja kuin Hyundait on olleet. Eka oli Elantra -05. Ostin uutena ja siinä ei seitsemään vuoteen ja 170 000 kilometriin ollut yhtään vikaa. Normaalit huollot kuluvine osineen. Kakkosautoksi otettiin vähän myöhemmin tuo Getz -07. Se on meillä siis edelleen, mittarissa tosin vasta 55 000 kun on niin vähän ajoja, mutta sama juttu. Normihuollot vaan. Elantran tilalle otin 80 000 ajetun -07 2.4 Sonatan. Pidin 10 vuotta. Siitä piti ostamisen jälkeen vaihtaa lampunpesinten moottori ja turvavöiden lukot. Sen 10 vuoden aikana vaihdoin jarrulevyt & -palat ja iskarit. Noiden lisäksi meni kaksi tukivartta & pallonivel. Ainut odottamaton ja kuluvista normiosista poikkeava oli kampiakselin laakeri 200 000 paikkeilla (kuulemma mallivika). Vaihtaessa viime kesänä mittarissa oli 280 000 ja auto & varusteet kaikki toimi edelleen täysiään. Olisi sillä vielä ajanut, mutta teki jo mieli uudempaa. Kesällä ostin 80 000 ajetun i40 2.0 Stylen. Peruutuskamera piti korjauttaa (mallivika tämäkin), mutta muuten kaikki toimii moitteetta. Vieläkin mukavampi ajaa kuin Sonata ja hyvin varusteltu. Sekä Sonatassa että tässä i40 on mukavasti tehoakin. Olen siis oikein tyytyväinen tähän merkkiin ja kaikkiin em. malleihin. Ruosteongelmiakaan ei ole ollut missään noista - kiitos täysgalvanoitujen korien. Seuraavasta autosta en sitten tiedä kun Hyundai ei enää tuo Suomeen isoa sedania. Hyundain hinta/laatusuhde on hyvä, mutta ei enää niin hyvä kuin vielä 10 v. sitten. Korealainen auto ei ole enää kestotarjouksessa, mutta käytetyn saa silti edelleen edullisemmin kuin japsin tai saksalaisen.

Vierailija
1431/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duster 4 veto alla ja ei talvikelit haittaa

Vierailija
1432/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha.

Vierailija
1433/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cupra 2020. Peto!

Vierailija
1434/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis CUPRA Leon

Vierailija
1435/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyundai i40 ja kakkosautona Getz. Olen erittäin tyytyväinen. I40 on minulla jo neljäs Hyundai, eikä minulla ole koskaan ollut niin huolettomia autoja kuin Hyundait on olleet. Eka oli Elantra -05. Ostin uutena ja siinä ei seitsemään vuoteen ja 170 000 kilometriin ollut yhtään vikaa. Normaalit huollot kuluvine osineen. Kakkosautoksi otettiin vähän myöhemmin tuo Getz -07. Se on meillä siis edelleen, mittarissa tosin vasta 55 000 kun on niin vähän ajoja, mutta sama juttu. Normihuollot vaan. Elantran tilalle otin 80 000 ajetun -07 2.4 Sonatan. Pidin 10 vuotta. Siitä piti ostamisen jälkeen vaihtaa lampunpesinten moottori ja turvavöiden lukot. Sen 10 vuoden aikana vaihdoin jarrulevyt & -palat ja iskarit. Noiden lisäksi meni kaksi tukivartta & pallonivel. Ainut odottamaton ja kuluvista normiosista poikkeava oli kampiakselin laakeri 200 000 paikkeilla (kuulemma mallivika). Vaihtaessa viime kesänä mittarissa oli 280 000 ja auto & varusteet kaikki toimi edelleen täysiään. Olisi sillä vielä ajanut, mutta teki jo mieli uudempaa. Kesällä ostin 80 000 ajetun i40 2.0 Stylen. Peruutuskamera piti korjauttaa (mallivika tämäkin), mutta muuten kaikki toimii moitteetta. Vieläkin mukavampi ajaa kuin Sonata ja hyvin varusteltu. Sekä Sonatassa että tässä i40 on mukavasti tehoakin. Olen siis oikein tyytyväinen tähän merkkiin ja kaikkiin em. malleihin. Ruosteongelmiakaan ei ole ollut missään noista - kiitos täysgalvanoitujen korien. Seuraavasta autosta en sitten tiedä kun Hyundai ei enää tuo Suomeen isoa sedania. Hyundain hinta/laatusuhde on hyvä, mutta ei enää niin hyvä kuin vielä 10 v. sitten. Korealainen auto ei ole enää kestotarjouksessa, mutta käytetyn saa silti edelleen edullisemmin kuin japsin tai saksalaisen.

Seli seli.

Ei tuonikäisten ja tuonverran ajettujen autojen kuulukaan ruostua, meillä on vanhempi Santa Fe, kyllä siihen ikävä kyllä on ruostetta ilmaantunut. Siitä huolimatta, seuraavakin on uskoakseni korealainen, samasta konsernista, onhan sillä oma terästehdas. Monellako automerkillä on, en tunne yhtään toista Hyundai/Kian. 

Vierailija
1436/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo 960 3.0. Tällä ajettu vuosia, eikä uudet oikein kiinnosta :)

Vierailija
1437/2446 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen Seat 2 litran turbo moottorilla. Kulkee mukavasti.

Vierailija
1438/2446 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei tuonikäisten ja tuonverran ajettujen autojen kuulukaan ruostua, meillä on vanhempi Santa Fe, kyllä siihen ikävä kyllä on ruostetta ilmaantunut. Siitä huolimatta, seuraavakin on uskoakseni korealainen, samasta konsernista, onhan sillä oma terästehdas. Monellako automerkillä on, en tunne yhtään toista Hyundai/Kian. [/quote]

Santa Fe on Hyundain iso maasturi ja varmasti hyvä peli. Hinnakas auto käytettynäkin.

Monilla on edelleen korealaisia autoja kohtaan isoja ennakkoluuloja. Tosiasiassa ovat nykyään yhtä hyviä japanilaisten ja saksalaisten kanssa. Tämä on lukuisissa vertailuissa ja testeissäkin jo pitkän aikaa todettu. Viimeksi sähköautojen luotettavuusvertailussa korealaiset oli hyvää keskikastia. Taakse jäivät mm. Volvo, Ford ja Volkswagen. Mersu jäi jumbosijalle:   https://www.is.fi/autot/art-2000009208622.html

Mutta autot on monille  vahvasti tunneasioita. Ennakkoluulot istuu selkäytimessä ja järkeä & faktatietoja ei noin vain päästetä pilaamaan luutuneita käsityksiä.

Mutta - onneksi näitä menopelejä on mistä valita. Jokaiselle löytyy oma mieluinen. 

Vierailija
1439/2446 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corolla. Aivan mainio peli.

Vierailija
1440/2446 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Land Rover Discovery. Ei suurempia ongelmia. Ihan normaali huolto jutut. Toimii hyvin jäässä ja lumessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä