Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Minulla on edelleen se sama premiumluokan BMW, joten olen ollut tyytyväinen!
Ei ole kuljen helikopterilla 🙂
20v vanha tojoota ja kulkee hyvin👍
Sähkövolvo, hyvä auto omiin tarpeisiin, ei ongelmia viimeisen 2 vuoden aikana. On se vähän turhan kallis oikeasti, kun nykyään en tarvitse autoa niin paljon kuin aiemmin. Mutta silti, on se kivoin auto, jolla olen koskaan ajanut.
MB C200 vm 2017. Enemmän vikoja kuin missään aiemmin omistamassani autossa. Laatu ja Mercedes Benz eivät sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
MB C200 vm 2017. Enemmän vikoja kuin missään aiemmin omistamassani autossa. Laatu ja Mercedes Benz eivät sovi samaan lauseeseen.
Mitä?Ei voi olla totta?Enpä nyt usko tätä.
2008 Citroen C5. Diesel. Ajettu kohta 450 t. Edellinen oli samanlainen pienemmällä koneella, kesti näihin lukemiin saakka. Ei ongelmia, toki kuluvia osia vaihdettu kattavasti, huollettu ja pidetty hyvässä kunnossa. Tilava, mukava ajaa ja luotettava. Edullinen hankintahinnaltaan ja osatkaan eivät pahimmasta päästä.
2018 vuotinen Ford Focus 1.0 ecoboost viistoperä, ajettu 59000 km. Reilut pari vuotta ollut meillä ja yhtään vikaa ei ole ollut. Joulukuussa oli ensimmäinen katsastus, eikä tullut mitään huomautettavaa. Riittävän tilava 4 henkiselle perheelle, mutta reissuun jos lähdetään, niin takaluukku voi käydä hieman ahtaaksi. Arkikäytössä takaluukkukin riittää hyvin. Huollot melko edullisia, vaikka merkkihuollossa olenkin vielä käyttänyt. Bensaa kuluu sekalaisessa ajossa alle 6 litraa sadalla ja maantiellä alle 5. Ollaan tykätty, vaikka on niitä parempiakin autoja olemassa.
Dacia laatuauto edelliseen hintaan.
VW T-Cross, automaattina, todella mukava peli näin kaupunki-ihmiselle. Auto on minulle käyttöesine, joten en palvo kuin jotain kultaista vasikkaa, joten minulla ei ole tarvetta ylistää omaa valintaani eikä haukkua muiden.
Vierailija kirjoitti:
2018 vuotinen Ford Focus 1.0 ecoboost viistoperä, ajettu 59000 km. Reilut pari vuotta ollut meillä ja yhtään vikaa ei ole ollut. Joulukuussa oli ensimmäinen katsastus, eikä tullut mitään huomautettavaa. Riittävän tilava 4 henkiselle perheelle, mutta reissuun jos lähdetään, niin takaluukku voi käydä hieman ahtaaksi. Arkikäytössä takaluukkukin riittää hyvin. Huollot melko edullisia, vaikka merkkihuollossa olenkin vielä käyttänyt. Bensaa kuluu sekalaisessa ajossa alle 6 litraa sadalla ja maantiellä alle 5. Ollaan tykätty, vaikka on niitä parempiakin autoja olemassa.
Onpa vähän kilometrejä. Eihän vaan ruostu pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän kilometrejä. Eihän vaan ruostu pihassa.
Melkein heti oston jälkeen korona iski ja työmatka-ajot käytännössä jäivät molemmilta aikuisilta kokonaan. Ajoa tulee tällä hetkellä about 10000km/vuosi. Että ei ihan ruostumaan pääse, mutta ei paljoa puutu :)
Ei oo autoo kannatan vihreää siirtymää koht laitan uunii woke falafelit. Pitää hyvin nälkää. Jauhelihaa on koiralle ei voi vaatia et on kasvissyöjäkoira vaik se mua joskus ottaakin päähän mut ku pitää ol koira.
Skoda Kodiaq 2022, lisävarusteena webasto. Ihan kiva eläkeläisille ja pienelle koiralle.
Mulla on Rulex Champion, harvinainen ja erikoinen, ei löydy Suomesta toista !
Myy auto pois ja osta E-fatbike.