Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
Opel Corsa vm. 2010. Toiminut hyvin ja kuluttaa vähän. Ainut miinus on suhteellisen tehoton moottori, mutta tuleepahan ajettua rauhallisesti. 😁
Volvo xc90. Olen tyytyväinen.
Ford Focus 2001. Vielä kulkee. Seuraavakin on muutaman tonnin värkki. Turha maksaa kalliista uudesta, kun arvo sulaa kumminkin pois.
Mazda 3, 1.6 kone, vm. 2011. Olen tykännyt. Ajot vähäisiä, paria kilsaa suhailen.
Meillä useampia, Volvo pääosassa, kesäautoja
Mutta nuo volvot ovat käyttövarmoja. Uusin volvo S 90.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeistä tuo on lähes surkein merkki
. Siis Ram..
??
Kysy autoharrastajilta. Totta hieno auto, muuta en tiedä. Poikani on ” hulluna” autoihin.
No, käyttää rahaa muuhunkin
Mustang kirjoitti:
JAGUAR ja Buick . Punainen.
Buick valkoinen on pojallani. Antaa hyvän kyydin.
Vierailija kirjoitti:
Iso amerikkalainen, 7 litran bensakoneella, tottakai.
Jenkit ei kyllä osaa hyviä autoja tehdä, täysiä romukasoja.
Chevrolet Kalos 2005 ja ajettu 230t.km, ihan kiva kauppakassi. Ei mukava moottoritiellä. Mutta tällä mennään kun oon köyhä ja liikuttava on autolla. 1,2litranen joten on myös pieni kulutus+päästöt
Vuoden 1995 Käkkylä. Todennäköisesti vaihdan lähitulevaisuudessa kevytkuorma-autoksi rekisteröityyn isoon dieseliin niin ei tarvi veroja maksella. Dodge Ram Cumminsin 6,7 litraisella tai vastaava.
Ilmastonmuutos on rikkaiden metkuja että köyhät joutuisivat viimeisetkin rahat käyttämään johonkin järjettömään.
Volvoja ollut jo kohta 20 vuotta. Jokunen muukin seassa, mutta ei noista 3-8 vuoden ikäisistä vielä pääse mitään suuremmin moittimaan.
Mersun e-mallin avo -18. Kaunis ja kiva käsällä
Toyota land cruiser vuosimalli 2008.
Tesla Model S -19 perhekäyttö
BMW M4 -14 oma hupikäyttö
BMW X5 -20 vaimolla lasten kuskaukseen ja vielä kesä/hupiautoina
Dodge Charger R/T 440 -69 ja
Cadillac de Ville Convertible -64
pari auto möinkin viime kesänä pois, joten uutta katsellaan
Lexus NX 300h vm15, parasta luxusta mitä rahalla saa.
Volvo S40 sedan, vuosmalli 2007. Joka kerta katsastusmies kehuu hyvää kuntoa. Teetän tietysti vuosihuollot naisautoilija kun olen. Kerran vaihdettu akku, ei muuta vikaa.
BMW iX3 LCI M-Sport vm. 2022 (rek. juuri ennen joulua 2021).