Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2446)
henkilöauto ja olen tyytyväinen, koska ei ole koskaan matkalle jättänyt
Polkuauto. Pääsee kauppaan ja takasin.
Nissan micra vm. 2012 ja olen tyytyväinen. Muu väri olisi kivampi.
Jopo. Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen jo 9 vuotta. Myös lapseni olen kuljetttanut vuosia tarakalle asetetussa turvaistuimessa. Muuta en tarvitse. Otan sen myös junaan mukaan mennessäni muihin kaupunkeihin. (Pyörälle ostetaan oma lippu.)
Porsche Taycan turbo s vm -20. Rakastan paitsi kunnon äänet puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Audi
OlympiaVolkkari.
Vierailija kirjoitti:
Skoda Fabia Combi vm. 2016, isoimmalla koneella. Olen tyytyväinen.
Mitä?Olet ostanut Sokotan?
Ajelen 26-vuotiaalla Corollalla. Kuluttaa vähän, huolloksi riittää öljyn- ja -suodattimen vaihto kerran vuodessa, hihna noin 80 tkm välein.
Pieni vero, pienet vakuutusmaksut, ei ruostetta, ei velkaa autosta ikinä.
Saa ihan itse hallita, ei tarvita peruutustutkia jne. Toisin kuin moni uusi auto, Corolla mahtuu parkkiruutuun ja vilkut toimii, myös liikenneympyrässä.
Katsastuksessa kiittelevät kuinka hyvä ja ruosteeton auto.
Dodge Maasturi.. Tykkään kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Dodge Maasturi.. Tykkään kovasti.
Oikea äijäauto.
Iso Rankku 2023. Aina ollut unelmieni auto ja nyt minulla on se! Nautin joka ajelusta 100%.
Vierailija kirjoitti:
Oranssi VW Polo
Ei ole mitään valittamista. Mitään vikoja ei ole ollut ja kulkee pienellä bensan kulutuksella.
Mulla punainen 2010 malli. Samat sanat, tyytyväinen olen ollut, kun ajelen lähinnä lyhyttä matkaa ja kaupungissa. Ei jää jalkoihin motarilla, mahtuu hyvin parkkiruutuihin, eikä tarvitse selitellä kellekään kun kuitenkin näyttää autolta eikä kananmunalta.
Audi Q5 2014, uutena ostettu. Hyvä auto ollut ja vahva vetämään kärriäkin. Seuraavaksi todennäköisimmin täyssähköauto, ehkä Q6, EQC tai i5. Harmi kun Taycaniin ei saa vetokoukkua
BMW 530 TOURING G31 valkoinen.
Asun Eestissä ja ostin vanhemmalta sakasaliselta naiselta nelisen vuotta sitten. Loistokunnossa, siisti.
Minulla on kaksi koiraa, kätevä niitten kanssa.
Olen siis nainen, täytän syyskuussa 40. Ja sinkkuna siis elelen.
Toyota Prius 2017.
Laadukkain auto mitä on olemassa. Aito japanilainen.
w211 320cdia 2004.suora 6.ajettu 650tkm
aivan loistava ajaa ja pieni kulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mazda MX-5 ja tyytyväinen
Kai sinulla on oikeakin auto tuon lisäksi?
Mazda on auto.
Remmiahdettu lada.