Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annatte miehenne viettää ”vapaa-aikaa”?

Vierailija
21.01.2021 |

Esimerkiksi nähdä ystäviään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna lainkaan. Kun ei ole minun antamisestani kiinni.

Vierailija
2/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa jos on hyvät perustelut. Ruutuaikaa on tunti illassa ja kaikki kasvikset pitää syödä lautaselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on täysin riippuvainen perhetilanteesta, mitään yleispätevää aikaa on mahdotonta sanoa. Esim, jos teillä on pieniä lapsia ja molemmat ovat työelämässä, oman ajan vaatiminen on aika kohtuutonta. Perhe on - toivottavasti - yhteinen projekti, johon molempien tulee sitoutua. Toivottavasti molemmilla vanhemmilla olisi kuitenkin mahdollisuus esim. käydä omassa harrastuksessaan, toisen vastatessa perheestä sillä aikaa. Mitään vakituisia bileiltoja kavereiden kanssa ei tiiviiseen perhe-elämään yleensä tarvitse mahtua, satunnainen kerta-pari vuodessa pitää riittää ruuhkavuosissa. Uskokaa tai älkää, lapset kasvavat todella äkkiä, ja omaa aikaa sitten on taas ihan riittävästi!

Vierailija
4/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: pysykää kaukana ap:n kaltaisista naisista!

Vierailija
5/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on täysin riippuvainen perhetilanteesta, mitään yleispätevää aikaa on mahdotonta sanoa. Esim, jos teillä on pieniä lapsia ja molemmat ovat työelämässä, oman ajan vaatiminen on aika kohtuutonta. Perhe on - toivottavasti - yhteinen projekti, johon molempien tulee sitoutua. Toivottavasti molemmilla vanhemmilla olisi kuitenkin mahdollisuus esim. käydä omassa harrastuksessaan, toisen vastatessa perheestä sillä aikaa. Mitään vakituisia bileiltoja kavereiden kanssa ei tiiviiseen perhe-elämään yleensä tarvitse mahtua, satunnainen kerta-pari vuodessa pitää riittää ruuhkavuosissa. Uskokaa tai älkää, lapset kasvavat todella äkkiä, ja omaa aikaa sitten on taas ihan riittävästi!

Kyllä meillä ainakin myös pikkulapsiaikana kumpikin antoi toiselle välillä vapaailtoja, jolloin toinen sai tehdä ihan mitä huvitti (vaikka lähteä baariin kaverien kanssa, jos siltä tuntui) ja toinen hoiti lapset. Ja seuraavan kerran sitten oli toisin päin.

Vierailija
6/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa elävällä on oltava kumpanilta suostumus kaikkeen tekemiseen, esimerkiksi ystävien näkemiseen. Sitä kutsutaan luottamukseksi. Ap

Kyllä, anomus kirjallisena ja jälkeenpäin tarkka selostus siitä, mitä tehtiin, missä käytiin, ketä tavattiin (jos nähtiin naisia alle 200 m. päästä niin minkä ikäisiä ja miksi). Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Jos selostus ei vaimoa miellytä, sanktiot ovat käytösä.

Vierailija
7/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ytimekkyydessään aivan loistava. Lainausmerkit ”vapaa-ajan” ympärillä todellinen piste i:n päällä, mestarillista nyanssien tajua.

Vierailija
8/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa elävällä on oltava kumpanilta suostumus kaikkeen tekemiseen, esimerkiksi ystävien näkemiseen. Sitä kutsutaan luottamukseksi. Ap

Väittäisin, että toisin päin.

Mutta tokihan siellä Porvoossa kaikki on toisin.

Vierailija
9/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Luottamusta on juuri se että luotan toisen ymmärtävän itsekin ne rajat jossa vapaa-aikaa voi viettää ihan ilman että minun täytyy sitä jotenkin kontrolloida tai antaa lupia.

Meillä jonnekin meno tai jonkun tapaaminen on ihan ilmoitusasia koska tiedän mieheni ymmärtävän itsekin milloin voi mennä ja milloin ei.

Vierailija
10/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, anomus kirjallisena ja jälkeenpäin tarkka selostus siitä, mitä tehtiin, missä käytiin, ketä tavattiin (jos nähtiin naisia alle 200 m. päästä niin minkä ikäisiä ja miksi). Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Jos selostus ei vaimoa miellytä, sanktiot ovat käytösä.

Exäni oli juuri tuollainen. Kaverien kanssa vietetyn saunaillan jälkeen hän vaati tarkkaa selontekoa siitä, mistä olimme kaverien kanssa keskustelleet saunan lauteillla ja tarkkaa kirjanpitoa juotujen oluiden määrästä. Onneksi on ex.

Vierailija
11/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ottaa niin paljon kuin sitä tahtoo. Itse kyllä arvostan sitä, jos asiasta minulle kerrotaan ja muista käytännön asioista sovitaan, ettei tule mitään ihmeellisiä yllätyksiä sen takia esim. pidä perua jotain sukujuhliin menemistä viime minuuteilla tai vastaavaa.

Vierailija
12/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys. Mieheni on aikuinen. Ei tarvitse lupia lähtemiseen. Ennen koronaa kävi ehkä pari kertaa kuussa saunaillassa/pubissa kavereiden kanssa.

Vierailija
13/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että. Onko ap nainen? En ole (viidenkymmenen vuoden aikana) koskaan kuullut / lukenut naisen muotoilevan kysymystä näin. Miesten- yleensä nuorten tai lapsiperhearjen laitamilla hengailevien miesten esittämänä kysymys on hyvin tuttu. :)

Naisten ajatus on yleensä ollut kuten nelonen kirjoitti. Nainen ei ehkä varsinaisesti "anna" miehelleen vapaa-aikaa, koska se ei ole naisen antamisesta kiinni, kuten ykkönen kirjoitti. Uskaltaisin kuitenkin väittää, että pikkulapsiperheessä piittaamattomasti ja omaehtoisesti otettu kohtuuton "vapaa-aika" kostautuu jossain vaiheessa.

Vierailija
14/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies menee ja tulee niin kuin tahtoo.

Rakkautta silti piisaa..viestitellään silloin tällöin pitkin päivää.

Meillä ei ole lapsia ja mieheni ei ole tilivelvollinen menemisistään

Kertoo kuitenkin aina pyytämättä minne on menossa ,kun menee ovesta ulos:)

Vierailija
15/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Luottamusta on juuri se että luotan toisen ymmärtävän itsekin ne rajat jossa vapaa-aikaa voi viettää ihan ilman että minun täytyy sitä jotenkin kontrolloida tai antaa lupia.

Meillä jonnekin meno tai jonkun tapaaminen on ihan ilmoitusasia koska tiedän mieheni ymmärtävän itsekin milloin voi mennä ja milloin ei.

Älä sitten ihmettele, kun miehesi pettää sinua. Ap

Vaikutat mustasukkaiselta ja luottamusongelmaiselta tapaukselta. Ei hyvä.

Vierailija
16/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies saa viettää vapaa-aikaa ilman mitään mun lupia. Eilen kävi tuossa lähibaarissa tapaamassa työkaveriaan n. 2h (ovat lomautettuna). Vähän tästä nurisin  kun korona-aikana ei nyt pitäisi tapailla ketään ylimääräisiä. Mutta siis muuten kyllä saa mennä kunhan ilmoittaa milloin menee ja milloin tulee (etten suunnittele omia menoja samaan aikaan). 

Vierailija
17/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa viettää niin kauan ja paljon kuin tahtoo. Meillä sitä kutsutaan luottamukseksi.

Vierailija
18/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole ystäviä, joten vaikka antaisin mitä, vaikeita sellaisia on tavata joita ei ole. Sen sijaan hän saa kyllä aivan vapaasti soittaa soittimiaan niin paljon kuin haluaa. Olla tietokoneen tai television edessä juuri niin paljon kuin haluaa ja tavata vanhempiaan tai muita sukulaisiaan juuri niin usein ja paljon ja ilman minua, jos hänestä siltä tuntuu. Hän on vaan luonteeltaan aika introvertti, joten tykkää olla lähinnä kotona ja hiljaa omissa ajatuksissa.

Matkustamme ja urheilemme yhdessä ja tämä on molempien toive.

Vierailija
19/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele, kun miehesi pettää sinua. Ap

Ap:n ei myöskään kannata ihmetellä jos mies lähtee lätkimään tai saa hetken lämpöä jonkun muun sylistä..

Vierailija
20/46 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kysymys. Mieheni on aikuinen. Ei tarvitse lupia lähtemiseen. Ennen koronaa kävi ehkä pari kertaa kuussa saunaillassa/pubissa kavereiden kanssa.

Kyllä luottamuksellisessa suhteessa kumppanilta pitää tarjota tilaisuus kertoa mielipiteensä lähtemisestä. Minä en esimerkiksi pidä miehini ystävistä ja suutun aina, kun hän ehdottaa iltaa kaverien kanssa :D nykyään miehen juoksentelu baareissa ja saunailloissa on onneksi vähentynyt, kun hän ei jaksa enää riidellä paria päivää jokaisen reissun jälkeen. Väsytystaktiikka voitti. ap

Aika ikävää. Asenteesi vielä ikävämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan