Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?

Vierailija
21.01.2021 |

Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.

Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.

En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.

En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.

Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.

Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩

🤗🤗🤗

Kommentit (1075)

Vierailija
1061/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa. Gerby jossa ei mitään rauhaa vuokrakämppä kaupungin. Yötä päivää yhtä huutoa. Aluksi oli rauhallista mut sit tää 2015 muutti kaiken. No lopulta tuli muutto maalle. Huh mikä paikka. 

Vierailija
1062/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orivesi. Sisäsiittoista, hidasjärkistä, negatiivista, epäystävällistä energiaa. Ei tervehditä kadulla, myyjätkin tiuskivat jos olet muuttanut toiselta paikkakunnalta. Olen asunut useilla paikkakunnilla, mutta Orivesi vetää kyllä pohjat. Muutaman ystävän kanssa ollaan analysoitu tätä, tunsivat saman negaenergian, ja vanhemmat sukulaiset päättelivät, että koska se sijaitsee lähellä Tamperetta ja kansalaissodan aikaan oriveteläiset olivat punaisten puolella, ehkä epäilevät kaikkia tulomuuttajia "valkoisten heimoksi". Melko kaukaa haettua kyllä - yli 100 v takaa. Itse kallistun sisäsiittoisuuden puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaasa. Gerby jossa ei mitään rauhaa vuokrakämppä kaupungin. Yötä päivää yhtä huutoa. Aluksi oli rauhallista mut sit tää 2015 muutti kaiken. No lopulta tuli muutto maalle. Huh mikä paikka. 

Vuonna 2015   u l k k i s m u s u l m a a n i t   hyökkäsivät maahan ja varusmiehet kantoivat laukut ja vihervassarit nuolivat perseen.

Vierailija
1064/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kehveliä, oikeastiko mun kommentti poistettiin :D

Mutta siis: Pori. Yleisesti jotenkin ilkeämielinen ilmapiiri. Kaikissa käymissäni kouluissa oli huono henki ja opettajat katsoivat kiusaamista läpi sormien.

Vierailija
1065/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järvenpää. En mene sinne koskaan paitsi jos ohi ajaessa tulee hätä.

Itse joudun käymään Järvenpäässä muutaman kerran vuodessa sukuloimassa. Aina nousee vähän oksennusta suuhun. 

mikä vika Järvenpäässä on? eikse oli ihan siisti paikka? 

Järvenpäässä kaikki on jotain sukua toisilleen, jos ei biologisesti, niin avioliiton kautta. Ulkopuolelta muuttaneita ei sukurutsaiseen pikkukaupunkiin haluta. Olet paikallisten mielestä outo, jos et tunne kaikkia alkuasukkaita.

Niin, äläkä missään nimessä noudata normaaleja käytöstapoja. Tervehtiminen on vittuilua. 

Vierailija
1066/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä-Lahti-Joensuu-linnakkeelle pisteet. Savolaisuuden viimeinen etuvartioasema!

Jyväskylä ei ole Savoa! 

Vierailija
1067/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka. Never ever again. Tarviiko muuta sanoakaan. 

Vierailija
1068/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere. Elämäni suurimmat traumat täällä saanut ja asunut alle 2 vuotta. Turvatonta ja sotkuista. Kaksi kertaa random sekopää tyyppiä uhannut tappaa/pahoinpidellä kun odotin bussia. Olen siisti koulutettu nuori nainen ja päihteetön. Ihme juntti paikka.

Vierailija
1069/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotka. Never ever again. Tarviiko muuta sanoakaan. 

Tämä oli aivan vtun hirveä paikka ja ajanjakso elämässä. Ei todellakaan enää koskaan.

Vierailija
1070/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese.

Vierailija
1071/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkeakoski

Vierailija
1072/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eno, Veteli, Karjaa. 

Vierailija
1073/1075 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyhuulin iloitse päivistä näistä

syömmes avaten ain surut väistä

Ihminen uus on ain ilon helmi

ei suinkaan surun musta kelmi!

Kotipaikkaasi rakasta sa ain

hymylläs sen sanot: rakkain.

Vierailija
1074/1075 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere. Elämäni suurimmat traumat täällä saanut ja asunut alle 2 vuotta. Turvatonta ja sotkuista. Kaksi kertaa random sekopää tyyppiä uhannut tappaa/pahoinpidellä kun odotin bussia. Olen siisti koulutettu nuori nainen ja päihteetön. Ihme juntti paikka.

Suomen vetovoimaisin kaupunki! Olen nauranut tälle kommentille monta kertaa, Se Tampere ja ihan koko Pirkanmaa on asuinpaikkana täyspaska. Töitä ei ole, asuminen on pk-seudun tasoa + vedestä-sähköstä maksetaan sitten 2 edestä, kaupunki täynnä alkkiksia,narkkiksia ja muuta sakkia. Autolla kaupungissa ajaminen ärsyttävää. Olen ihmetellyt tätä Tampereen hehkuttamista vaikka siellä onkin jotain tarjontaa olemassa mutta silti.  

Vierailija
1075/1075 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Savossa. Perseestä muualta tuleville, kun et osaa puhua etkä sanoa mitään oikein, etkä myöskään opi, jos olet muualta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän