Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?
Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.
Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.
En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.
En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.
Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.
Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩
🤗🤗🤗
Kommentit (1039)
Alajärvi. Maailman per*eenreikä.
Jyväskylä-Lahti-Joensuu-linnakkeelle pisteet. Savolaisuuden viimeinen etuvartioasema!
Järvenpää. En mene sinne koskaan paitsi jos ohi ajaessa tulee hätä.
Kaikki pienet paikkakunnat kun niissä joutuu aina vastuuseenimista teoista ja puheista kun ei pääse vain sulautumaan massaan kun liian moni tuntee toisensa ja ne puhuu keskenään
Oulunsalo 90-luvulla vanhoillislestadiolaisten vuoksi.
Minua ei uskota, kun kerron millaista se oli. Penskalaumat tekivät ilkeyttä ja huutelivat meille että ettepä pääse taivaaseen. Ruohoa ei voinut leikata pyhäpäivinä. Heikäläiset puolustivat toisiaan joka asiassa.
Oulu
Jos et käytä meikkiä, olet automaattisesti lesta. Sen vuoksi pidin aina edes kynsilakkaa, vaikka en olisi halunnut. Kun imuroin eräänä sunnuntaina kerrostaloasuntoani, naapurin iäkäs vl-pariskunta tuli oven taakse reuhaamaan.
Kaikki on sukua toisilleen, vl:t ja normot. Seurustelin jopa hetken aikaa pojan kanssa, joka paljastuikin verisukulaiseksi...
Mielestäni vl on kaupungissa vielä suurempi ongelma mitä joku i*slam. Ulkomaalaisia Oulussa on loppupeleissä todella vähän, kaikki asuvat Tuira-Linnanmaa -akselilla. Tuirassa viihdyinkin parhaiten silloin, kun asuin Oulussa. Ei ollut pikkuserkkuja juoruilemassa joka nurkalla.
Ensi vuoden kulttuuripääkaupunkivuosi on niin suuri vitsi, että toivon että kaikki menee pieleen :D
Hämeenlinnalle ääni täältäkin.
Hollola. Aivan kammottavia ihmisiä, suorastaan ihmishirviöitä. Ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt erikoisen huomion: sellaiset paikkakunnat loistavat listasta poissaolollaan, jossa valtaa pitää vasemmisto. Ja tottahan tuo on, sellaisissa kunnissa on hyvä elää.
No miten se Kemi on täällä mainittu?
Rovaniemi. Vittuilua ja kiusaamista siksi, että muutin etelästä. Kyseltiin, eikö täällä pohjoisessa ollakin rennompia ja kivempia kuin etelässä, ja kun vastasin suoraan että ei, niin suututtiin, ja helvetti alkoi.
Tämä oli nuoruudessa. Ehkä turismi ja kansainvälistyminen ovat tehneet rovaniemeläisistä vähemmän nurkkakuntaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette paikkakunnille jotka inhottaa tai jossa negatiivista? Itse pysyisin poissa. Ei mikään ole pakollista. Ellet sitten muuttokuormaa ole hakemassa.
Syntymä? Ei alaikäinen voi valita kotipaikkakuntaansa. Opiskelu, työ? Eihän sitä etukäteen voi tietää, miten uudella paikkakunnalla viihtyy.
Tampere. Väkivaltaa, vainoamista ja raiskaus. Oli pakko muuttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Järvenpää. En mene sinne koskaan paitsi jos ohi ajaessa tulee hätä.
Itse joudun käymään Järvenpäässä muutaman kerran vuodessa sukuloimassa. Aina nousee vähän oksennusta suuhun.
En ole koskaan asunut, mutta en koskaan muutakaan. Olin työn vuoksi pakotettu liikkumaan tuolla ja se riitti.