Mikä on ollut traumatisoivin paikkakunta jossa olet asunut?
Minulla Turku. Koulukiusausta ja muuta kivaa.
Espoo lähes jaetulla ykkössijalla sekin.
En tokikaan jää väärinkohteluihin kiinni enkä oleta että kukaan myöntää mitään tai muuta mukavaa.
En voi muuttaa muita ihmisiä tai heidän toimintaansa.
Inhottaa mennä vielä pakollisten puitteissa käymään paikkakunnalle x.
Mutta sitten kun se on ohi, avaan muumilimupullon ja kieriskelen lumihangessa🤩
🤗🤗🤗
Kommentit (1039)
Mikään kaupunki ei ole traumatisoinut minua, mutta Jyväskylä oli kuvottava kaupunki asua (opiskeluajan). Paikalliset todella juntteja. Paljon hihhuleita ja muuta huuhaaporukkaa.
Ykkössija menee Kangasalle.
Kaunis päältä, mutta ihmiset sisäsiittoisia kusipäitä. Muutama poikkeus vain.
Ja muka-kaupunki.
Ahdistaa asua täällä, mutta muuta paikkaa ei ole kun ei ole rahaa eikä töitä..
Vierailija kirjoitti:
TAMPERE! Kaupunki on ihana, mutta tamperelaiset pilaavat sen. Muutin muualta ja lähdin heti kun mahdollista. Ihmiset ovat uskomattoman sisäänpäin lämpiäviä ja kovia juoruamaan ja puhumaan pahaa. Maailmankatsomus jämähtänyt 80-luvulle. Kesäkuukausien ulkopuolella ei mitään tekemistä
Tampereen Hervanta. Ihan hirveä naapurusto. Asui narkkareita.
Vierailija kirjoitti:
JYVÄSKYLÄ!!!!! Paska kaupunki ja ihmiset (paikkakuntalaiset, mitkä asuneet koko ikänsä täällä) persiistä. Miehet kulkee k..pä otsassa ja naisilla naama norsun v..ulla.
Tämä! Mistä se johtuu? Kaunista luontoa ympärillä ja järvi vieressä? Jengi juttelee vain kännissä.
Hartola. Muut tietää sun asiat paremmin kun sä itse. Turha ees yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette paikkakunnille jotka inhottaa tai jossa negatiivista? Itse pysyisin poissa. Ei mikään ole pakollista. Ellet sitten muuttokuormaa ole hakemassa.
Lapsena ei voi paikkakuntaa vaalita.
Tornio - nimensä mukaisesti Torn I oo. Paikkakunta vie mielenterveyden..
Vantaan Korso. Yksi naapuri hyppäsi parvekkeelta ja kuoli, sieltä myös lenteli tavaroita. Alakerran naapuri puukotettiin. Ihan tavallista että leikkipihan pusikoista löytyi neuloja ja milloin mikäkin kämppä oli poliisinauhoilla eristetty.
Kaikki Suomen pikkupaikkakunnat (alle 70k asukasta) on samanlaisia. Osa isommistakin kaupungeista on sisäänpäin lämpiäviä esim. Turku.
Aika jännä, että olen asunut Italiassa pikkupaikkakunnalla, niin siellä oli tosi yhteisöllistä eikä kenestäkään juoruiltu. Ihan ihmettelivät siellä kun kerroin minkälaista on asua Suomessa pikkukylässä: jätetään ulkopuolelle ja juorutaan, kukaan ei auta jos on hätä.
Olisin voinut jäädä ikuisesti tuonne asumaan mutta työpesti loppui...
Vantaan Tikkurila. Hirvittävä huumemesta.
Toinen toisensa vertaiset: Riihimäki - linnapaikkakunta, paskanen kylä - ja turku-raisio!
Turun torilla narkkariakka tulee esittämään: Sulla on niin paskanen naama että!
Riihimäki, ensimmäinen asia mitä näki kun junasta astui ulos: Mustan silmänsä kanssa aseman nurkalla heiluva jätkä. Peltosaari on pop! M-ust-a-laisia, sisäsiittoisuuden perikuvia!
Vierailija kirjoitti:
Ykkössija menee Kangasalle.
Kaunis päältä, mutta ihmiset sisäsiittoisia kusipäitä. Muutama poikkeus vain.
Ja muka-kaupunki.
Ahdistaa asua täällä, mutta muuta paikkaa ei ole kun ei ole rahaa eikä töitä..
No joku Sahalahti voi olla, ei muutoin.
Mikkeli