Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on huijattu

Vierailija
20.01.2021 |

Olen käyttänyt neuroleptejä melkein vuoden ja lihonut sinä aikana 15 kg. Nyt kun lopetin ne, mitään kamalaa ei tapahtunutkaan. En mennyt psykoosiin enkä joutunut osastolle, kuten minua on tosissaan peloteltu viimeiset kuukaudet, kun lopettamisesta puhuin. Kaikki on ennallaan, ehkä vähän paremmin kuin lääkityksen aikana. Miksi ihmisiä saa kusettaa tällä tavalla? Osa vetää noita mömmöjä vuosikymmeniä, kun heidät on aivopesty pelkäämään psykoosia. Ja nappikauppiaat nauraa matkalla pankkiin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu joutunut tällaisen systemaattisen huijauksen kohteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittää palstaspämmäilyn. Sun kannattaa uskoa kun joku käskee sun menemään hoitoon.

Vierailija
4/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selittää palstaspämmäilyn. Sun kannattaa uskoa kun joku käskee sun menemään hoitoon.

Uskon heti, kun joku käskee. Kukaan ei ole käskenyt.

Vierailija
5/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, pysy poissa palstalta loppuviikko. Jos ei onnistu, niin mene hoitoon.

Vierailija
6/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä harrasta palstaspämmäilyä. Kuka luulet olevasi, kun tulet minulle päätä aukomaan? Et edes tunne minua. Varmaan joku lähihoitajakiusaaja.

Vierailija
7/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidolle ei ole mitään aihetta. Mene itse hoitoon.

Vierailija
8/42 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidolle ei ole mitään aihetta. Mene itse hoitoon.

Lisään, että taidat itse asua palstalla ja kuvitella omiasi. Tarkista lääkitys.

Vierailija
9/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita samanlaisen huijauksen kohteeksi joutunutta? Mulla päällimmäisenä on häpeän tunne, että olin niin tyhmä ja menin lankaan.

Vierailija
10/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita samanlaisen huijauksen kohteeksi joutunutta? Mulla päällimmäisenä on häpeän tunne, että olin niin tyhmä ja menin lankaan.

Mun äitini söi 40 vuotta ellei ylikin tuollaisia lääkkeitä joka ikinen päivä. Kuitenkin sai aina muutaman vuoden välein psykoosin. Kävi myös terapiassa, eikä mistään ollut mitään apua. Oli sitten viimeiset 10 vuotta dementikko ja kuoli 78 vuotiaana.

Vierailija
11/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Vain sinä.

Vierailija
12/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini söi 40 vuotta ellei ylikin tuollaisia lääkkeitä joka ikinen päivä. Kuitenkin sai aina muutaman vuoden välein psykoosin. Kävi myös terapiassa, eikä mistään ollut mitään apua. Oli sitten viimeiset 10 vuotta dementikko ja kuoli 78 vuotiaana.

Ne psykoosit itsessään jo tuhoaa aivoja, lisäksi hoito sen jälkeen. Neuroleptejä en kyllä vapaaehtoisesti söisi ellei ole skitsofrenia ja vaarassa saada psykooseja. Ei se psykoosi heti lääkkeen lopetuksen jälkeen tule, vaan se alkaa hiipiä päälle, eikä itse edes huomaa. Sitten sitä taas onkin jossain angsteissa ja kaikki vakoilee jne.

Mihinkään nukahtamisongelmiin en söisi. Niihin neuroja nykyään määrätään liian kevyesti.

Vierailija
13/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietenkään ottaa kantaa sinun tilanteeseesi ja lääkityksen tarpeeseen, mutta kyllä yleisesti olen järkyttynyt, kuinka monet napsivat jotain psyykenlääkitystä, töissäkin. Tuntuu, että lääkkeetön ihminen on uusi epänormaali. Itse en syö edes Buranaa.

Ja onhan noilla lääkkeillä varmasti järkyt sivuvaikutukset. Enemmin pitäisi antaa ihmisille psykologisia työkaluja käsitellä asioita.

Vierailija
14/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne psykoosit itsessään jo tuhoaa aivoja, lisäksi hoito sen jälkeen. Neuroleptejä en kyllä vapaaehtoisesti söisi ellei ole skitsofrenia ja vaarassa saada psykooseja. Ei se psykoosi heti lääkkeen lopetuksen jälkeen tule, vaan se alkaa hiipiä päälle, eikä itse edes huomaa. Sitten sitä taas onkin jossain angsteissa ja kaikki vakoilee jne.

Mihinkään nukahtamisongelmiin en söisi. Niihin neuroja nykyään määrätään liian kevyesti.

Tuo on taas psykiatrian suurimpia valheita, että psykoosit tuhoaa aivoja. Mitään jälkiä ei psykoosista jää aivoihin, mutta lääkkeistä jää. Ihan Bull shittiä jota hoitajat toistelee.

Kyllä sen huomaa, jos haluaa huomata. Se on sitä sairauden tuntoa, että huomaa kun ajatukset eivät ole terveitä. Niitä voi parantaa ja suoristaa ilman vahvoja psyykenlääkkeitäkin.

Vierailija
15/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi tietenkään ottaa kantaa sinun tilanteeseesi ja lääkityksen tarpeeseen, mutta kyllä yleisesti olen järkyttynyt, kuinka monet napsivat jotain psyykenlääkitystä, töissäkin. Tuntuu, että lääkkeetön ihminen on uusi epänormaali. Itse en syö edes Buranaa.

Ja onhan noilla lääkkeillä varmasti järkyt sivuvaikutukset. Enemmin pitäisi antaa ihmisille psykologisia työkaluja käsitellä asioita.

Tämä on totta. Kun tuntee itsensä ja on niitä psykologisia työkaluja, ei tarvitse lääkkeitä estämään jotain sairauden uhkaa. Kun on itsensä kanssa sinut, ei sairastu ainakaan psykoosiin.

Vierailija
16/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pillerikauppa on hirveän suuri bisnes. Paljon ihmisiä jää lääke koukkuun, kun eivät ymmärrä että niillä ei ole tarkoitus auttaa ihmistä, vaan saada hänet ansaan. Mielellään laittavat elinikäiselle lääkitykselle, jos et herää zombiunestasi ja uskalla vastustaa heidän aikomuksiaan.

Vierailija
17/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähtiin. Ne lääkkeet aiheuttavat psykooseja pahimmillaan, eivät estä niitä. Tästä on tutkimuksiakin. Muutut kroonikoksi pikkuhiljaa.

Enemmän on tutkimuksia, että syöty lääke auttaa. Usein vain psykooseja saavat ihmiset lopettaa lääkkeen ja sairastuvat aina uudelleen.

Vierailija
18/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tappaa hitaasti kiduttaen. Tosin voi tulla myös äkkikuolema. Se on eräänkin lääkkeen haittavaikutus. Ennen kuolemaa voit saada lääkkeistä Parkinsonin taudin, epilepsian, sydänvaivoja, diabeteksen, ylipainoa, kaljuuntumista... Lääkärit eivät edes kysy onkonsukurasitetta eri sairauksille, vaan määräävät ihan mielivaltaisesti yleensä sitä markkinoiden kalleinta lääkettä. Saavat kai provikkaa määrää mistään lääkkeistä.

Vierailija
19/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähtiin. Ne lääkkeet aiheuttavat psykooseja pahimmillaan, eivät estä niitä. Tästä on tutkimuksiakin. Muutut kroonikoksi pikkuhiljaa.

Enemmän on tutkimuksia, että syöty lääke auttaa. Usein vain psykooseja saavat ihmiset lopettaa lääkkeen ja sairastuvat aina uudelleen.

Niin varmaan on, kun lääketehtaat rahoittaa niitä tutkimuksia. He voivat myös sairastua vieroituspsykoosiin, mikä johtuu siitä että lääke on lopetettu liian nopeasti eikä asteittain. Lääkärit kun eivät koskaan neuvo miten lääke lopetetaan turvallisesti, se on itse tehtävä netin ohjeiden mukaan. Ne osaa vaan määrätä uutta lääkettä lisää toisen päälle.

Vierailija
20/42 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa "Tappava psykiatria ja lääkinnän harha". Todella kovaa settiä psykiatriasta. Jokaisen mt-puolelle opiskelevan pitäisi lukea tuo kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän