Eikö miehiä nolota 69-asennossa?..
Jos mies on siinä päällä niin nainenhan helposti näkee miehen pyllynreiän! Hähää! Siinä voi sitten vaan kikatella että ei voi olla totta, tolla on pepussa reikä!
Kommentit (23)
Ei nolota.
Kaikki aukot on nähty ja näytetty.
Itseasiassa harrastamme yleensä 69:ä joko kyljettäin tai niin että minä(mies) makaan selällään ja nainen on päälläni. Eipä tuo minä päällä ole mahdotontakaan, mutta harvemmin noin.
Siis oikeesti. Eiköhän nää reiät ole nähty.
V***u miten lapsellista sakkia täällä on.
Kenenkään ei pidä hävetä kehoaan.
Minä kuljen aina kotona alastomana ja yritän vaimoaki rohkaista siihen.
Mekin kävellään melko alasti jokapäivä. Joku paituli voi olla, ei muuta. On ihanaa puristaa miehen kauniita pakaroita sillon kun huvittaa. Myös nopeasti asiaan kun siltä tuntuu, ja siltähän tuntuu jokapäivä ja useastikin.
Ei harrasteta 69 ollenkaan, kun nolostellaan vaan persereikiämme molemmat.
Häveliäisyyssyistä vain pimeässä tai asennoissa, joissa ei ole vaarana nähdä "Sauronin silmää".
No en usko, että miestäni nolottaa juuri mikään. Mutta 69:ssä en halua miestäni päälle, kun hän saattaa innostua lykkimään liian aikaisin, liian nopeasti liian syvälle mikä ei tunnu hyvältä. Mieheni on minua aika paljon pidempi, joten kyllä se on hän, joka katselee (ja usein nuolee) minun pyllyreikääni.
Keksit uuden aiheen ”Eikö miehiä nolota...”. Tällä kertaa ei naisia nolota. :D
Kuusysissä kun molemmat painaa huulet toisen peräreikää vasten muodostuu karkeasti 20 metriä pitkä katkeamaton ruoan sulatuskanava. Jos molemmat vielä innostuu imemään on mahdollista että ikiliikkuja on tullut keksityksi.
Hyi saatana, paskainen haiseva persesilmä silmien ja nokan. Edessä.
Kullini työntyy yleensä niin syvälle naisen kurkkuun, että hänellä tulee vedet silmiin, ja ei silloin näe juuri mitään.
Tyhmä kysymys. Kiinainen pillu miehen edessä ja pitäisi muka ajatella jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Kiinainen pillu miehen edessä ja pitäisi muka ajatella jotain muuta.
Kiinalainen eikä kiinainen.
Tykkään nimenomaan tuosta asennosta, jossa olen päällä jalat levällään. Ja kun nousen kontilleen vaimo nuolee pyllyreikää pehmeällä kielellä. Se on mahtava tunne!
AP vaan taitaa olla niin ahdasmielinen ettei ikinä mitään tuollaista tule kokemaan. Surunvalitteluni.
Alla ollessa ei nolota, päälle en mielelläni mene 69 asennossa. En tiedä onko se niin nolotuksen takia... Enemmän mukavuuden, tuntuu luonnollisemmalta että nainen on tässä asennossa päällä.
Aina on mun mies päällä, se on parasta. Ei meitä hävetä...miksi pitäis luojan luomia ollaan.
Kerran sain tässä asennossa rouvan hiiltymään,iskin sille karvaluiskan persvakoon ja nykäsin karvat veks kakkosesta :D Nyt tajuu ajaa itse
Vierailija kirjoitti:
Kerran sain tässä asennossa rouvan hiiltymään,iskin sille karvaluiskan persvakoon ja nykäsin karvat veks kakkosesta :D Nyt tajuu ajaa itse
Kyllä tuntuu muisteluista päätellen avioero ottavan koville
Kun poikaystäväni haluaa ihailla, nuolla, sormettaa, puhaltaa sisään ja pannaa peräaukkoani, niin hän muka vitsikkäästi ehdottaa:"Kakkaani, haluaisin kakastella sinua."
Ehkä vähän naisen puolesta, jos nainen ei muista nuolla sitä :p