Join 7dl litraa 5.5% viiniä. En tunne pienintäkään humalaa. Outoa?
Kommentit (16)
Vastaa kahta 0,33 olutta. Ei yhtään ihmeellistä. Suurimmalla osalla tuollainen määrä tuollaisessa ajassa ei tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kahta 0,33 olutta. Ei yhtään ihmeellistä. Suurimmalla osalla tuollainen määrä tuollaisessa ajassa ei tunnu missään.
Ei vastaa.
Seitsemän desilitraa litraa on paljon enempi.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa.
Seitsemän desilitraa litraa on paljon enempi.
Sincc
Jep, vajaa puoli desiä enemmän.
Outoa lähinnä olisi, jos tuntisit itsesi humalaiseksi tuosta määrästä.
Niin, paljonko on 7 desilitraa litraa?
Lyhenne dl sisältää jo tuon litran. Tässä tapauksessa 7/10 -osa siitä
Ei kai sen pitäisikään, saa autotallin vielä ajaa kun viisari ei tule värähtämään.
2 tuntia on aika pitkä aika. Alkoholi on niin paska päihde että jos siitä haluaa jotkut olot niin sitä pitää tintata nopeasti isoja määriä. En siksi itse juo alkoholia kun on ainoa aine mitä en osaa kontrolloida. Juon niin paljon ja nopeasti kunnes sammun. Myrkky on myrkky.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen pitäisikään, saa autotallin vielä ajaa kun viisari ei tule värähtämään.
Oho, autolla sitä ajetaan
1,5 neloskaljaa parissa tunnissa. Mun raivoraitis 14v ei huomaisi sekään mitään :D ja siis hyvä että on raitis. Nykynuoria ei alkoholilla läträäminen kiinnosta niin paljon ku omaa ikäluokkaa 90-luvun lopussa.
Itse join 8-packin samassa ajassa ja olen ajokunnossa.
5.5% viiniä... siis sitä ruokakaupan kuraa? Karseeta tavaraa.
Outoa on juoda tuollaista litkuviiniä.
Liikaa harjoittelua :(