Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö säästöön?

Pennitön
20.01.2021 |

Paljonko pystyt laittamaan kuussa säästöön rahaa ja paljonko tililläsi on nyt? Mihin säästät? Haaveilen, et joskus saisin säästettyä aitoon louis vuittoniin 🤩

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet palkasta jää yli kulutuksen. Mutta olenkin jo keski-ikäinen, asuntolainan loppuun maksanut ja miesvaltaisella alalla. Käsilaukkua en ole ikinä oppinut käyttämään enkä piittaa muodista, joten ei hajuakaan montako vuittonia säästöilläni saisi.

Vierailija
2/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa en ole laittanut vielä kertaakaan säästöön. Oletko sinä ollut kuussa ja säästänyt rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä yhtään mitään. Olen sössinyt asiani pahasti ja velkaa on ulosotossa. Lisäksi myös koitan maksaa kaikkea koko ajan niin etten joudu hirttoköyteen

Jos jollain on neuvo täällä hyvien ihmisten maailmassa kuinka tästä selvitä niin olen todella kiitollinen. Velkaa ei ole kuitenkaan kuin pari tonnia ( mikä kai on kuitenkin melko vähän vaikka itsestäni suurelta tuntuukin)

Vierailija
4/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä yhtään mitään. Olen sössinyt asiani pahasti ja velkaa on ulosotossa. Lisäksi myös koitan maksaa kaikkea koko ajan niin etten joudu hirttoköyteen

Jos jollain on neuvo täällä hyvien ihmisten maailmassa kuinka tästä selvitä niin olen todella kiitollinen. Velkaa ei ole kuitenkaan kuin pari tonnia ( mikä kai on kuitenkin melko vähän vaikka itsestäni suurelta tuntuukin)

Jos käyt töissä niin eihän pari tonnia ole yhtään mitään. Talous vuotaa jostain suunnasta ja reiän kun tilkitsee niin velka hoituu.

Vierailija
5/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaikki hauska on kielletty niin vuositasolla varmaan 15-20 k€ jää säästöön. Olen kyllä melko huono kuluttamaan kaikkeen muuhun paitsi matkailuun ja ruokaan.

Vierailija
6/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästöön muutamia kymppejä. Sijoituksiin taas menee sellainen 1500-2000 €/kk.

Vierailija
7/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöön jää useita satasia, mutta en saa kyllä juuri mitään ostettua kun kaikki menee säästöön.

Vierailija
8/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöön jää useita satasia, mutta en saa kyllä juuri mitään ostettua kun kaikki menee säästöön.

Ei kai siinä mitään väärä ole. Materiaali tai lähinnä tavaran määrä on alkanut ahdistamaan minua vanhemmiten. Mieluummin vähemmän ja laadukkaampaa, nyt haaveilen viiden tonnin kellosta.

Vierailija
9/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ooooikein uutterasti piheilen pari vuotta niin ehkä uuden leivänpaahtimen voisi hankkia

💸

Vierailija
10/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tollanen Vuittoni maksaa?

Vierailija
11/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuussa en ole laittanut vielä kertaakaan säästöön. Oletko sinä ollut kuussa ja säästänyt rahaa?

Kuussa ei tule tuhlattua rahaa, koska palveluita on toistaiseksi tarjolla hyvin niukasti.

Vierailija
12/45 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt säästän vain 150, säästötilillä 15 000. Käsilaukkuja riittävästi.

Vierailija
13/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parista tonnista ylöspäin

Vierailija
14/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

900 e laitan itselleni, joskus 1200 e.

Kahdelle lapselle säästän kuukausittain 200 e eli satasen kummallekin.

Ei ole säästökohdetta. Säästän mielenrauhan vuoksi.

Tällä hetkellä säästöjä sijoituksissa 60 000 e. Olen kolmekymppinen.

Vierailija
15/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä on tällä hetkellä vain 500 euroa. Aloitin säästämisen viime syksynä, vaikka olen jo reippaasti kolmikymppinen. No parempi myöhään kuin ei koskaan, pitää ajatella positiivisesti. Koitan laittaa ainakin sata euroa kuussa säästöön, tarkoitus kerätä ensin muutama tuhat puskuriksi ja sitten aloittaa rahastosäästäminen.

Vierailija
16/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700 e/kk palkastani 500 e siirrän säästötilille. Siellä nyt 6500 e. Normitililläni nyt noin 1200 e. Tosin olen nyt sairauslomalla ja seuraava palkkani tulee olemaan vain 800 e/kk eli siitä ei jää säästöön mitään

Vierailija
17/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa makaa rahaa tileillä ja lisää tulee,  enkä jaksa työntää niitä  enää minnekään. Hävettää kun en jaksa  eikä kiinnosta koko ajan sijoitella.  Olen kuukausilahjoittaja joissakin hyväntekeväisyys jutuissa, Naisten Pankissa yms.

Olisin onnellisempi  vähemmälläkin rahalla. Onneksi aikuiset lapset ottavat rahaa vastaan.

Vierailija
18/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennitön kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parista tonnista ylöspäin

Ykkönen vois hakea pari tusinaa vuittonia heti huomenna :)

Vierailija
19/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä siihen, että voin jättäyty pois työelämästä, jättää vaimoni ja muuttaa johonkin korpeen. Pari vuotta vielä, että lapsi on täysi-ikäinen ja asuntolainan viimeinen erä huhtikuussa.

Vierailija
20/45 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöön 600-700 euroa kuussa. Säästän eläkepäiviä varten, yllättäviin menoihin silloin. Eläkkeeni tulee olemaan pieni, sillä saa katettua vain aivan pakolliset menot.