Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina luullut olevani kauniimpi ja hoikempi kuin oikeasti olenkaan!

Vierailija
20.01.2021 |

Totuus paljastuu jonkun toisen ottamista, esim kunnon kameralla, kokovartalokuvista. Näytänkin jotenkin muodottomalta pallinaamalta, ja aika miehekkäältä. Siihen yhdistettynä resting bitch face niin olen varmaan miesten mielestä tosi kamalan näköinen. Selittää ikisinkkuuden hyvin, ja sen, miksi kelpaan aina vaan todella humalaisille miehille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinusta nyt aiemminkin on valokuvia otettu? Ja omistat peilin? Miten se ihan yllätyksenä voi tulla miltä näytät? Etkä sä voi tietää, miltä toisten mielestä näytät. Itseään kohtaan on kriittisempi.

Muiden ennen ottamat kuvat on otettu reilusti nuorempana ja 15 kiloa laihempana. Jotenkin sitä kuvitteli näyttävänsä suht. samalta kuin silloin! Mikä ei tietenkään pidä paikkansa.

Ihan sama täällä. Minulla on vieläkin hoikka sisäinen minä, ja kun katson peiliin, pelästyn.

Vierailija
22/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on lyhyen hetken pysähtynyt kuva. Normaalitilanteessa liikut ja puhut - jopa hymyilet.

Luotan siihen, että olet edelleen kaunis ja hoikka.

Denialismi saa ihan uusia ulottuvuuksia. :D Tällaisia juttujako osa naisista kertoo itselleen? "Hmm, vaaka näyttää, että olen lihonut 15 kiloa ja kuvakin näyttää samaa, mutta kävellessä näytän edelleen kauniilta ja hoikalta.'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tätä samaa! Tosin luulen myös lapseni olevan fiksumpi ja kyvykkäämpi, lahjakkaampi kuin lapset keskimäärin, mieheni olevan komeampi ja älykkäämpi kuin onkaan, joten illuusiossahan tässä eletään muutenkin, ja hommaan sopii tottakai hemaiseva, nätti ja upeakroppainen nainen! Tosin meillä myös mies kuvittelee olevansa oikea urho, ja että minä olen hyväpeppuinen ihana nainen :D

Vierailija
24/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa on lyhyen hetken pysähtynyt kuva. Normaalitilanteessa liikut ja puhut - jopa hymyilet.

Luotan siihen, että olet edelleen kaunis ja hoikka.

Tuo on totta. Olen monesti kuullut, että näytän luonnossa paremmalta kuin kuvassa. Olen eloisa ja ilmehdin paljon puhuessa. Kuvissa tuo näyttää lähinnä hassulta.

Olen valokuvannut jonkun verran, joten osaan ennakoida laukaisun. Tuttavani ovat liian hitaita kuvaamaan, minun ilmeeni väsähtää. Omakuvat näyttävät tuon takia paremmilta.

Vierailija
25/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Joskus yllätyn iloisesti, kun jossain vaatteessa näytän hoikalta.

Vierailija
26/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusta saat, mikäli olet:

- Feministi

- Voimaantuja

- Miestä "Ylempänä"

Vierailija
27/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma on muutakin kuin pysäytetty ulkonäkö. Mm. ryhti, ilmeet, eleet, liikkuminen, ääni, persoona, itsevarmuus, älykkyys vaikuttavat siihen kuinka vetoava olet. Mielestäni esim. Wallanderia näyttelevä mies on jotenkin puoleensa vetävä, vaikka on vanha ukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi