Olen aina luullut olevani kauniimpi ja hoikempi kuin oikeasti olenkaan!
Totuus paljastuu jonkun toisen ottamista, esim kunnon kameralla, kokovartalokuvista. Näytänkin jotenkin muodottomalta pallinaamalta, ja aika miehekkäältä. Siihen yhdistettynä resting bitch face niin olen varmaan miesten mielestä tosi kamalan näköinen. Selittää ikisinkkuuden hyvin, ja sen, miksi kelpaan aina vaan todella humalaisille miehille.
Kommentit (27)
Sehän on hyvä, että nyt kuitenkin viimein tiedät totuuden.
Tämän näköisenä pitäisi olla jotenkin todella hymyileväinen ja ylitseampuvan ihana luonne että voisi edes kuvitella jonkun kiinnostuvan minusta.
Mitä sitten? Ei kaikkien tarvitse näyttää joltain missiltä. Panosta muihin osa-alueisiin, antaa ulkonäön olla mitä on.
Onnittelut, olet terve. Vain masentuneilla on realistinen kuva itsestään.
Mäki aina ihmettelen että vaikka oon kuvissa nii kamalan näkönen mutta sit livenä kuitenki tänään mies punastui mun kanssa, jne.. tollasta paljon käy.. että miks, jos niin kamala oon. :Dmutta kyllä humalaisetki joskus juttele.e
Kai sinusta nyt aiemminkin on valokuvia otettu? Ja omistat peilin? Miten se ihan yllätyksenä voi tulla miltä näytät? Etkä sä voi tietää, miltä toisten mielestä näytät. Itseään kohtaan on kriittisempi.
Vierailija kirjoitti:
Mäki aina ihmettelen että vaikka oon kuvissa nii kamalan näkönen mutta sit livenä kuitenki tänään mies punastui mun kanssa, jne.. tollasta paljon käy.. että miks, jos niin kamala oon. :Dmutta kyllä humalaisetki joskus juttele.e
Voihan sitä punastua vaikka juttelisi rumiluksen kanssa. Itse punastun helposti jutellessani esim. opettajien kanssa.
Ongelmasi on liian vähäinen alkon käyttö. Juo itsesi kauniiksi. Kaikki näyttävät hyvältä tarpeeksi vahvassa humatilassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinusta nyt aiemminkin on valokuvia otettu? Ja omistat peilin? Miten se ihan yllätyksenä voi tulla miltä näytät? Etkä sä voi tietää, miltä toisten mielestä näytät. Itseään kohtaan on kriittisempi.
Muiden ennen ottamat kuvat on otettu reilusti nuorempana ja 15 kiloa laihempana. Jotenkin sitä kuvitteli näyttävänsä suht. samalta kuin silloin! Mikä ei tietenkään pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ennen ottamat kuvat on otettu reilusti nuorempana ja 15 kiloa laihempana. Jotenkin sitä kuvitteli näyttävänsä suht. samalta kuin silloin! Mikä ei tietenkään pidä paikkansa.
Laihduta.
Sen olisi pitänyt kyllä jo paljastua siinä vaiheessa jos miehet vain kännissä lähestyvät.
Sincc
Hei, sama täällä. Mut ei se mitään. Sellaista se on. Ollaan sisäisesti kauniita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Laihduta itse. En koe sitä nälän näkemisen ja heikotuksen arvoisena että näyttäisi ehkä 10% paremmalta. t. raskas työ vaatii vahvat ruuat.
Itsellä sama juttu. Koen itseni yleensä energiseksi ja iloiseksi, joten jotenkin sitä kuvittelee että näyttääkin siltä. Tiedän kyllä että on ylipainoa ja että en varsinaisesti kaunis ole naamastakaan, mutta jotenkin sitä ajattelee silti että olisi jotenkin symppiksen näköinen.
Kuvista näkyy sitten totuus: kaljamahainen rivon näköinen äm mä, jolla pari kaksoisleukaa ja muodoton läskinaama, jolla pysyvä tyytymättömän näköinen resting bitch face -ilme. Ei ihme että olen 40-vuotiaana neitsyt..
Kaikki meistä eivät voi olla Gwyneth Palthroweita, joiden toosat haisevat kynttilöiltä.
Sama täällä. Luulin olevani hoikka ja naisellinen mutta valokuvassa näytinkin siltä miltä Vesa Keskinen näyttää kun on Seiskan kannessa. :(
Käyttäjä37780 kirjoitti:
Sama täällä. Luulin olevani hoikka ja naisellinen mutta valokuvassa näytinkin siltä miltä Vesa Keskinen näyttää kun on Seiskan kannessa. :(
Minä taas näytän joltain keski-ikäiseltä rock/hevibändin lihoneelta keski-ikäiseltä mieheltä..
Kuvissa on lyhyen hetken pysähtynyt kuva. Normaalitilanteessa liikut ja puhut - jopa hymyilet.
Luotan siihen, että olet edelleen kaunis ja hoikka.
Minäkin olen aina luullut olevani rikkaampi ja isomunaisempi.