Ihana tuo Maria Annala!
Ulkopoliittisen instituutin nainen, joka analysoi Usan vaaleja just nyt. Sexy...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kun ihmiset tykkää tommoisista? Vaikka kuinka asiantuntija on niin hänellä on ikävä tyyli.
Edellisessa työpaikassa juurikin Annalan kaltainen oli talon kieroin ja ikävin kiusaaja. Sai 5 ihmistä sairauslomalle tai pois talosta.
Tunnistan ikävät tyypit.
Tunnistat pätevät tyypit jotka odottavat yritystä ja pätevyyttä muiltakin. Onhan ne ikäviä, jotka osaa ja kykenee eikä lusmuile.
Jossain aiemmassa ajankohtaislähetyksessä Annala kommentoi ääni väristen, melkein kuin itkua pidätellen, Capitol-kukkulan tapahtumia. Vaikutti pelästyneeltä tyttöseltä eikä objektiiviselta asiantuntijalta siinä kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Rönkä huokailee ja hönkäilee, huitoo kansiota. Mielestäni hän on kyllä aika pihalla, eikä pysty reagoimaan suorassa lähetyksessä nopeasti
muuttuviin tilanteisiin.
Minusta Annala on todella masentava tyyppi. Vaikuttaa aina väsyneeltä ja vaisulta.Koko lähetys on todella huono. Vieraat ja toimittaja puhuivat päälle. Mieluusti olisi katsonut virkaanastujaisia ilman heidän tyhjää lätinäänsä
Katsoin DW.ltä suorana, ei kommentaattoreita.
Välillä vilkaisin ylelle ja käänsin pikaisesti takaisin .
Vierailija kirjoitti:
Jossain aiemmassa ajankohtaislähetyksessä Annala kommentoi ääni väristen, melkein kuin itkua pidätellen, Capitol-kukkulan tapahtumia. Vaikutti pelästyneeltä tyttöseltä eikä objektiiviselta asiantuntijalta siinä kohdassa.
Reagoi toki tunteella, mikä oli sekin ihanaa. Tykkään. -ap
mun mielestä annala on tosi huono, ei mitään syvällistä analyysiä, vaan jotain valmista asenne nauhuria viher -vassari aatteella,näkyy selvästi et annala viher-vassari. ei pysty analysoimaan ilman hirveetä pissis raivoo tosi nolo.
itse virkaanastujainen ja puhe täys floppi,vissiin ketään ei saatu paikalle ,ihmiset arkiasuis ketään ei taputtanu bidenil,hautajaistunnelma.
virkaanastujais studio floppi. ketään oikee asiantuntija ei varmaan oo suostunu tulee ,et oli pakko tyytyä pisis annalaan ja teini poikaan.
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä annala on tosi huono, ei mitään syvällistä analyysiä, vaan jotain valmista asenne nauhuria viher -vassari aatteella,näkyy selvästi et annala viher-vassari. ei pysty analysoimaan ilman hirveetä pissis raivoo tosi nolo.
itse virkaanastujainen ja puhe täys floppi,vissiin ketään ei saatu paikalle ,ihmiset arkiasuis ketään ei taputtanu bidenil,hautajaistunnelma.
virkaanastujais studio floppi. ketään oikee asiantuntija ei varmaan oo suostunu tulee ,et oli pakko tyytyä pisis annalaan ja teini poikaan.
Tosi makeeta lukee näin kypsää analyysii! Ihan on Annala pissis.
Staili ja fiksu naisellinen nainen. Jotenkin jännä...
Kuka vuitton toi Mika on kun sen nimee ei näy???
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Rönkä vetää, mutta Annala hurmaa.
Rönkä hörisöö mutta Annalan Mariaa mä perseeseen vetäsin! Seison housut kintuissa olkussa telkun ääressä ja niin vaan alko jäykistyä....
Kyllä nyt Annalalla on liian paljastava mekko.Lettikampauskaan ei kiva.
Niin minäkin. Sinut.