Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoo, että ottaisin silarit

Vierailija
20.01.2021 |

Vähän kyllä imartelee, mutta epäröin silti. Voiko tulla terveysvaikutuksia iän myötä yms.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se itse sitten menee peniksen pidennysleikkaukseen?

Vierailija
2/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä imartelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä imartelisi yhtään jos mies toivoisi mun ottavan silarit. 

Vierailija
4/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok boner

Vierailija
5/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toivoi myös jossaiin vaiheessa.  Ja oli muitakin peraatioita joita olisi hänen mielestä pitänyt teettää. Hän olisi myös maksanut ne.

Minä sanoin, että ulkonäön takia ei minun kroppaani eikä pärstääni kyllä leikellä, ja jos ei luomu kelpaa niin ovi löytyy tuolta. Ei se mihinkään lähtenyt kyllä ja meni ohi tuo kummallinen ulkonäköpakkomielle-vaihekin.

Vierailija
6/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on terhakat a-kupit! Kehuttu vain. Harmi että katselet noin karseaa miestä.

Vierailija
7/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kuva poistetuista implanteista, ja arpipusseista niiden ympärillä, nuo arpipussit tulee kaikille, koska elimistö yrittää eristää ne elimistöstä, kannattaa myös googlettaa breast implant disease, se on tosi yleinen oireyhtymä-

https://www.instagram.com/p/CIMWiKxBKA9/

Vierailija
8/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se miehelle kuuluu se asia, otat jos itse tykkäät. Ja jos haluat lisää kokoa, eikö voi käyttää kehon omaa rasvaa.

Vierailija
9/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imartelee????

Vierailija
10/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, miksi?

Vierailija
11/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä imartelee?

Että se ajattelee mua seksimielessä.

Vierailija
12/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä imartelee?

Miehet ajattelee apinoita ja kanojakin seksimielessä...

Vierailija
13/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten otat! Parisuhteessa naisen on ymmärrettävä, että miehen toiveita on kuunneltava ja miehen sana on se viimeinen sana! Naisen on ymmärrettävä, että miehen parisuhdetyytyväisyyteen on valtava, siis VALTAVA merkitys sillä, kuinka haluttavana mies naisensa näkee! T. Mies

Vierailija
14/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kuva poistetuista implanteista, ja arpipusseista niiden ympärillä, nuo arpipussit tulee kaikille, koska elimistö yrittää eristää ne elimistöstä, kannattaa myös googlettaa breast implant disease, se on tosi yleinen oireyhtymä-

Hyi hitto🤢 En ole periaatteessa ulkonäön muokkausta vastaan, mutta ei näistä terveysvaikutuksista vieläkään oikein puhuta.

Vierailija
15/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä imartelee että mies on myöntänyt ettei pidä ulkonäöstäsi ja sinun on muutettava sitä hänen vuokseen?

Vierailija
16/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä imartelee?

Sun arvo ei ole kiinni siitä, miellytätkö miestä seksuaalisesti vai et. Olet arvokas omana itsenäsi! Pidä huolta itsestäsi! Ei kannata ottaa terveysriskejä toista miellyttääkseen. Mies voi muutenkin lähtee milloin vain, mutta sun kroppa kulkee sun mukana hautaan asti.

Vierailija
17/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto🤢 En ole periaatteessa ulkonäön muokkausta vastaan, mutta ei näistä terveysvaikutuksista vieläkään oikein puhuta.

Ei puhuta joo, harmillista, nykyään monet jakaa onneksi somessa tietoa mitä niille on käynyt.

Samoin esim. osa täyteaineista voi aiheuttaa kuolemaan johtavan hyperkalsemian (kukaan ei puhu tuosta mitään), mesot sun muut arpeutumista jne.

En ole sinänsä itsekään mitään muokkausta vastaan, mutta kaikkien tulisi tietää riskit ja sitten itse päättää.

Vierailija
18/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rinnat liittyvät mitenkään seksielimiin? Eikö miehen pitäisi silloin ottaa rintalihasimplantit, jos nainen ottaa rintaimplantit.

Penisleikkauksessa naisen pitäisi siis kiristää löysä emättimensä.

https://cityklinikka.fi/intiimi/emattimen-kiristys-laserilla/

Vierailija
19/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kestää 20-30v. kunnes hajoavat elimistöön,eikä ole mitään "imartelevaa" vai tiedätkö edes mitä se sana tarkoittaa?

Vierailija
20/24 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi silareita, mutta kohotuksen kylläkin ihan omasta vapaasta tahdosta. Mies on jyrkästi vastaan kaikenlaisia toimenpiteitä. Ärsyttää kyllä, että instassa kyttää nuoria perse/tissityrkkyjä, mutta kun tulee puhe minun rinnoistani niin ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme