24Rent-autonvuokraus on ihan p*ska!!
Varasin siis pakun huomiselle ja sehän on siis maksettava varauksen yhteydessä. Mulla ei ole ajokorttia joten annoin tietenkin kuskin tiedot, minä vain maksoin. No, kun piti vahvistaa varaus sähköpostista, ilmoitetaan, että varaus on valmis kun liität mukaan kasvokuvan itsestäsi (miksi?) sekä kuvan ajokortista älypuhelimellasi. Varausta voi myös hallinnoida älypuhelimella.
Hienoa. Paitsi, että kuskilla on ihan tavallinen luuri, ei älypuhelinta ja minä olen eri kaupungissa. Mites silloin liität yhtään mitään ja miksei tätä mainita jo aloitussivulla??
No eipä siinä, peruutetaan varaus. peruutuksestakaan ei mitään tietoja sivustolla, paitsi kysymykset osiossa. Siellä lukee näin:
K: Miten peruutan varaukseni?
V: Voit perua varauksesi vuokrausehtojen mukaisesti. Jos perut varauksesi vähintään 7 vuorokautta ennen sen alkua, myös varausmaksu palautetaan vuokrausehtojen mukaisesti.
Voit perua varauksesi oma24Rent-sivusi kautta varausvahvistuksen ohjeiden mukaisesti tai lähettämällä tekstiviestin PERUUTA meille ilmoittamastasi puhelinnumerosta. Asiakaspalvelunumeromme on lähettämässämme sähköpostissa. Emme ota vastaan peruutuksia puhelimitse, sähköpostitse tai muun kuin varaajan ilmoittamana.
Peruutuksen syy, esimerkiksi säätila, ei vaikuta varausmaksun palauttamiseen. Mikäli kyseessä on sairastapaus, voit tiedustella korvausta omasta vakuutusyhtiöstäsi.
Eli siis suomeksi en saa takaisin pennin jeniä, koska vuokrauksen alkuun on alle viikko, niinkö? Onko toi edes laillista? Asiakaspalvelusta ei tietenkään vastaa kukaan. Menetän hermoni ihan just ja itkukin pääsi, koska mulle 60€ on paljon rahaa. V**TU S**TANA
Kommentit (45)
En voi suositella kyseistä yritystä. Olen joitakin kertoja vuokrannut yritykseltä auton. Asiakaspalveluun on vaikea päästä puhumaan. Viime aikoina taso on tippunut paljon: autoissa on usein jotain vialla/hämminkiä, ja yritys ei suostu korvaamaan vikoja.
Vuokrasin auton pidemmäksi aikaa. Kaikki asiakaspalvelussa meni hyvin 2020-2021. Sitten juuri mun vuorolla jotkut ohikävelleet naarmutti auton. Näitä kolhuja voi sattua missä vaan koska vaan, kaupan parkissa ym. Lopputulos oli, että perintään meni jotakin 1800 euroa. Sopimusehdoissa kaikki oli pikkupräntillä, kun juttua alettiin puimaan. Tulevina kuukausina maksettiin velkaa pois ja oltiin ilman autoa. Armahtivat ettei mene ulosottoon sentään.
Tottakai omavastuu on, mutta ne otti kaikki kulut. On vaan huono tuuri kenen vuorolla se naarmutus sattuu jossain parkissa. Sen jälkeen en ole uskaltanut vuokrata autoa ja jättää kaduille parkkiin yöksi. Tuli hemmetin kallis auto.
Huijausfirma.
Kannattaa kiertää kaukaa.
Muiden aiheuttamat vahingot eivät kuulu vuokraajan maksettavaksi, vaan vuokraajan vakuutusyhtiölle. Teitä kusetettiin.
Olen usein vuokrannut rent24 firmalta ja aina on toiminut hyvin. Ehdot on hyvä lukea etukäteen, eikä olettaa tietävänsä miten homma toimii. Kuvien ottoon menee muutama minuutti. Kerran autosta löytyi vika kesken reissun ja ilmoitin sen saman tien (ei siis ollut meidän aiheuttama), ei mitään ongelmaa siitä tullut.