Kuinka usein käyt paskalla?
Käyttekö paskalla joka päivä, useammin päivässä vai joka toinen päivä? Itsellä tuntuu että menee usein joka toinen päivä ja maha välillä kipuilee, onko muilla vastaavaa?
Kommentit (77)
Kerran tai kaksi päivässä. Riippuu siitä, mitä on tullut syötyä ja onko vatsa löysällä.
Kerran päivässä vähintään, mutta kun on tuo sappi leikattu pois, niin sain sappiripulin vaihdossa😄eli jos on jotain rasvaista syönyt, niin aika vilkkaasti tulee läpi. Jotenkin voimaannuttavaa tyhjentää suoli kokonaan..
Joka- tai joka toinen aamu. Aina samaan aikaan eikä koskaan muulloin (paitsi ihan poikkeustapauksissa jos on syönyt jotain sopimatonta ym.).
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä. Joinakin päivinä pari kolme kertaakin. Riippuu vähän paljon ja mitä on syönyt. Eka satsi lähtee aina aika liukkaasti aamukahvin jälkeen.
Sama
nyt ei suositella matkailua venäjällekään joten en ollenkaan
😃Istun juuri pöntöllä ja katsoin palstaa niin pakko kai tähän on vastata.
Yleensä kerran päivässä, mutta on välillä päiviäkin ettei ollenkaan.
Se normaali on että jos aamulla herään niin aamulls kakkaan.
Nytkin tuli herättyä vasta iltapvällä niin kakkaan juuri nyt. Oon kaksi tuntia piereskellyt kun en jaksanut heti kakalle. 😌
Minulla on ollut tapana käydä paskalla aina silloin, kun siltä tuntuu. Joskus kolme kertaa päivässä ja joskus 3 päivän välein kerran vrk! En pidä tapauksista kirjaa.
Miks harkitsen kertovani bittiavaruuteen suolistoni toiminnasta? :D Sanotaan vaikka, et käyn useaan otteeseen veskis. :)
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä käyn paskalla ja uloste on normaalia. Te, jotka käytte useita kertoja päivässä voisitte tutkituttaa vähän sitä persettänne. Ei ole normaalia. Syötte liikaa ja väärää.
Minä käyn kaksi tai kolme kertaa päivässä. Ollut ihan normaali juttu lapsesta saakka. Minulle tuli suurena yllätyksenä että jollain ei tule paska päivittäin.
En usko että itse syön liikaa. Olen pysynyt samassa painossa (53kg) koko aikuisikäni. Urheilen kuusi kertaa viikossa ja tykkään ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä käyn paskalla ja uloste on normaalia. Te, jotka käytte useita kertoja päivässä voisitte tutkituttaa vähän sitä persettänne. Ei ole normaalia. Syötte liikaa ja väärää.
Minä käyn kaksi tai kolme kertaa päivässä. Ollut ihan normaali juttu lapsesta saakka. Minulle tuli suurena yllätyksenä että jollain ei tule paska päivittäin.
En usko että itse syön liikaa. Olen pysynyt samassa painossa (53kg) koko aikuisikäni. Urheilen kuusi kertaa viikossa ja tykkään ruoasta.
Eikö tuo ole jo aika turhauttavaa ja työlästä jos pitäisi perse pestä jokaisen paskareissun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kaksi kertaa päivässä. Ihan normi mulle. En syö mitenkään erityisesti. Terveellisesti vaan ja syön kuituja. Olen hoikka.
Ja ajatus siitä, että kävisin vaan muutaman kerran viikossa, tappaa jo valmiiksi. Mahtaisi olla paha olla.
Se varmaan selittää miksi täällä AV:llä on niin kärttyistä porukkaa.
Nykyään tulee sellaisia pieniä pipanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että itse syön liikaa. Olen pysynyt samassa painossa (53kg) koko aikuisikäni. Urheilen kuusi kertaa viikossa ja tykkään ruoasta.Eikö tuo ole jo aika turhauttavaa ja työlästä jos pitäisi perse pestä jokaisen paskareissun jälkeen?
Jos kaikki on kunnossa niin uloste ei ole mitään sotkevat tervaa vaan siistejä pökäleitä, vessareissuun menee kaikkineen voin viisi minuuttia. Ymmärrettävää että kerran viikossa kakkaa kaikin voimin kerran viikossa puskeva ei voi tätä tajuta.
Vierailija kirjoitti:
1-2 krt viikossa. Se tarkoittaa että JÄTTIMÄINEN pitko läsähtää pyttyyn kerralla :D
N 23
Siis aivan limpun kokoinen köntti!!
Joka aamu. n. 2-3 kertaa aamun aikana.
Ehkä puolentoista vuorokauden välein. Ei ole tullut pidettyä kirjaa asiasta.
Mulla tulee melkeinpä aina sontaa kun käyn pytyllä, määrä vaan vaihtelee. Onkohan mulla joku vaiva, ettei suoli tyhjene kunnolla kerralla ja sitten tulee pitkin päivää..
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä vähintään kahdesti. 💩
Onks tää hymiö sitten sun skeida kuvassa??
Minäpä lähden nyt paskalle, kävin viimeksi toissa päivänä. Nautinnollista paskahetkeä toivotan itselleni sanomalehden kera.